IAB ventil a potenciometr
Re: IAB ventil a potenciometr
jen o kousek ale dokola to nejde
Re: IAB ventil a potenciometr
Tak to by mělo být OK... jinak samozřejmě vyčisti i ten tunýlek, do kterého ten kužel zalejzá...
Re: IAB ventil a potenciometr
už jsem tam opatrně projížděl těma uchošťourama to nevíc černý jsem právě vytáhl z těch tunýlků
Re: IAB ventil a potenciometr
takže očekávání že aspoň jeden pojede na 100 % jsou v tahu a je to ještě horší pořád to v nich křupe když je na kontrolách a nešaham na nic takže asi už nevim přidávámm video toho křupání nevim jestli to je normální ale mě se to nezdá že to tam lítá i když nic nedělam
Re: IAB ventil a potenciometr
Tohle mi dělá běžně, když není motor nastartovaný a chvíli ho takto nechám s otočeným klíčkem... takže v tom bych problém neviděl. Chce to měřit....
Re: IAB ventil a potenciometr
dělaj to všechny 3 plyn se vrací krásně ale drží to furt 1300 i po ohřátí zkoušel jsem všechny 3 na jeden to točí na volnoběh 1500 a na ty 2 1300 a netěsnost by tam už žádná bejt neměla dneska jsem tu klapku dělal a bylo to v pohodě
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAB ventil a potenciometr
Těsnění pod sáním, je doufám už vyměněný?! Co přefuky z motoru když je oba odpojíš a zacpeš otvory v sání, přestane to dělat?
Re: IAB ventil a potenciometr
Zkus dát klíček do 1. polohy a 10x šlápnout na plyn (klíček pořád v 1. poloze) - na 14k4f mi to radil kdysi Mareda,když mi to dělalo to samé
Když to nepomůže,může být potenciometr špatný-sice si psal že si je měnil,ale jestli to je nějaká druhovýroba,tak může mít malinko jiný odpor.....
Znova zkontroluj krokáč,pokud i to nepomůže,tak pořádně projdi všechny podtlakové hadičky,jestli ti to někde nepřisává vzduch
Koukni na foto http://sajfi20.rajce.idnes.cz/klapka/#DSC0000189.jpg
Takhle to vypadá v potenciometru,po těch tlustých půlkulatých cestách ti jezdějí 2 pacičky podle toho,jak je otevřená klapka a podle toho ti bud roste,nebo klesá odpor - třeba jestli nemáš origo potenciometr má jiný odpor a jednotka si myslí si,že je pootevřená klapka (přidán plyn)
Ještě mně napadlo teplotní čidlo,jestli neni v háji a auto si nemyslí,že je studený motor - ale to by si měl vyšší spotřebu
Ale jsou to jenom moje domněnky,protože 14k2f sem neměl,tak nevim jestli tam je všechno co sem vypsal

Když to nepomůže,může být potenciometr špatný-sice si psal že si je měnil,ale jestli to je nějaká druhovýroba,tak může mít malinko jiný odpor.....
Znova zkontroluj krokáč,pokud i to nepomůže,tak pořádně projdi všechny podtlakové hadičky,jestli ti to někde nepřisává vzduch

Koukni na foto http://sajfi20.rajce.idnes.cz/klapka/#DSC0000189.jpg
Takhle to vypadá v potenciometru,po těch tlustých půlkulatých cestách ti jezdějí 2 pacičky podle toho,jak je otevřená klapka a podle toho ti bud roste,nebo klesá odpor - třeba jestli nemáš origo potenciometr má jiný odpor a jednotka si myslí si,že je pootevřená klapka (přidán plyn)
Ještě mně napadlo teplotní čidlo,jestli neni v háji a auto si nemyslí,že je studený motor - ale to by si měl vyšší spotřebu
Ale jsou to jenom moje domněnky,protože 14k2f sem neměl,tak nevim jestli tam je všechno co sem vypsal

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAB ventil a potenciometr
Jednou jsem se s tím setkal právě na osmiventilu, někdo tam hodil ventildekl ze starší verze a sání si tamtudy z motoru přisávalo víc vzduchu než z původního víka, po přehození všechno funkční 

- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAB ventil a potenciometr
Kde se nachází teplotní čidlo (teplotní čidlo čeho? oleje?)
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: IAB ventil a potenciometr
Sem to nenapsal,aha
.Čidlo teploty motoru pro řídící jednotku. Je na hliníkovym kolenu,které jde z hlavy a je na něm napojená hadice pro chladič,vedou z něho 2 drátky
Takže zkusit proměřit....
Může to být tím,že je v háji a chová se to,jako když nastartuješ studený motor (zvýšený volnoběh)
Je to jenom moje domněnka,tak mně kdyžtak opravte


Takže zkusit proměřit....
Může to být tím,že je v háji a chová se to,jako když nastartuješ studený motor (zvýšený volnoběh)
Je to jenom moje domněnka,tak mně kdyžtak opravte

Re: IAB ventil a potenciometr
já už jsem se rozhodl že dokud auto nebude 100% funkční tak sním jezdit nebudu proto pomalu ale jistě ho dám do kupy a zatim budu jezdit MHD a jinak všechny potenciometry jsou vytažený z aut takže nejspíš originál já mám trochu jinej ten potenciometr než co je na fotkách
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAB ventil a potenciometr
Pravdu máš
Hele já bych fakt nelaboroval a zajel někam k někomu zasvěcenýmu

Hele já bych fakt nelaboroval a zajel někam k někomu zasvěcenýmu

Re: IAB ventil a potenciometr
to bude někde přisávat vzduch protože když to stojí tak to je dobrý ale jak přejedu díru nebo něco tak to začne teď sppíš budu řešit prahy brzdy a homokloub a ten starter a stím až to bude hotový pojede do servisu skrz ty otáčky





-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: IAB ventil a potenciometr
No to možná spíš někde zahapruje kontakt, když přejedeš díru