Příspěvek
od KDB » pon led 20, 2014 19:22
a taky tvar a konstruce dezénu, konstrukce pláště....
Souhlasím, že hloubka dezénu patří k nejdůležitějším, ale není to dogma... na Rangi jsem jezdil celoročně zimní Dunlopy, které měly vzorek 2 až 1mm - v létě neubývaly, na vlhku, mokru a vodě držely a v zimě byly lehce nejisté jen na minimálně 5-6 cm mokré břečky - to už holt přestávaly stíhat odvádět. Sníh v pohodě. Prostě gumy jsou alchymie a není jedno, co se obuje.
Kdybych neměl obuté na kabriu (E36) pneu na úrovni Sava S3, ušetřil bych 20.000,-. Dobrzdil bych.
O vlivu debilního ABS ani nemluvě.
Je to náročné na čas vybrat dobrou gumu, ale nikdy ho nelituju.
![wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.