rover 25 rv.2005 prihlaseni
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
ano, to stejné e* atd, co je na štítku
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
AAAaaa uz to mam zkusim jeste zavolat na ...... http://www.expresstitky.cz/
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Krom samotného problému se štítkem bych se i zamyslel, proč tam vlastně je ten starý. To je nějaké podivné
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
To ano ale vin a ostatni sedi o tom ecku je to zapsane i v nemeckem tp zremne vada z vyroby nebo nevim........ ecko na kastly je z modelu pred faceliftem a ecko v tp je po...... a auto je prave po faceliftu..... jenak to nedokazu pochopit..
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
To je velkej fešák, bylo by škoda to přihlášení nedotáhnout
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Jojo, nááádherný vůz.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Danke ale jeste aby mel znacky...Muze my nekdo prelozit tu polozku s popisem 22
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Ten rok homologace se nemusí shodovat s rokem výroby, je to prostě soubor předpisů, podle kterého se schvaluje celé vozidlo (proto se tomu taky říká globální homologace), a ten byl vydaný třeba v roce 1993 a dostal číslo 93/81. A od té doby se všechny nové typy aut pro evropský trh schvalovaly podle tohoto předpisu. A když už byla schválené, tak už mají na štítku 93/81 až do konce, kdy se tento typ vyráběl. Až vymysleli nový typ (po faceliftu, nebo novou řadu), nechali ho schválit podle aktuálního předpisu (globální homologace).lukulus píše:Aha tak to je uplne nejake pomotane protoze se v roce 93 vubec zadna 25 nedelala pokud vim zacla se vyrabet cca 1999 nebo 2000... jinak vin souhlasi jak na sloupku a tp tak i na ostatnich mistech.....
Takže když to shrnu, tak je celkem jedno, jaká globálka je na štítku, ale pokud to nesouhlasí s TP a dokonce nesouhlasí ani váhy, znamená to, že se někde stala chyba a je třeba dohledat, co je správně. A tady si myslím, že pomůže jedině akredit (Stehlík) se svou databází. Dekra ti umí zjistit údaje, pokud ti nějaké chybí, jenže ty máš spíš opačný problém, protože máš dvoje a každé jiné.
Ta kolonka 22 znamená:
položka G (provozní hmotnost) až 1185. Vozidlo nesplňuje požadavky § 47 STVZO a je považováno, jako poprvé registrované před 31.12.2005. Výjimku podle §70 odst.1 STVZO udělila správa okresu Detmold.
A ZTP existuje, váhy souhlasí s TP a ta globálka zase se štítkem, takže chaos.
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Konecne vse prihlaseno ale musel jsem si udelat provereni panem stehlikem a pak bez problemu prihlasene tak snad v liberci nazdar..
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Tak gratuluji, že se to podařilo dotáhnout
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Také gratuluji Co nám kluby a uživatelé jiných značek mohou závidět, tak právě pana Stehlíka, resp. akreditované zastoupení značky. U jiných zastoupení se o takových věcech s lidmi vůbec nebaví a tak to musí draho řešit přes Dekru.
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Tak to je dobre, ze to dopadlo. Jinak zastoupeni maji vsichni vyrobci a nstalo se mi,ze bye se mnou nebavili, ale nekdy je to drahe, okolo 4000. Dekra stoji 2100, ale takovyto problem stejne vyresit neumi. Jedine doplnit chybejici udaje a tak.
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Otázka je, jestli jsi s nimi jednal jako soukromá osoba...?
Mám informace např. z Honda clubu, kde jejich zastoupení se absolutně vůbec s nikým nebaví o něčem takovým, jako je zápis alternativních rozměrů kol, nebo snad přestavba.... nebo kolega u Renaultu neuspěl se zápisem kol...
Mám informace např. z Honda clubu, kde jejich zastoupení se absolutně vůbec s nikým nebaví o něčem takovým, jako je zápis alternativních rozměrů kol, nebo snad přestavba.... nebo kolega u Renaultu neuspěl se zápisem kol...
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Jednám s nima telefonem, takže se sice představuju jako STK, ale do telefonu můžeš říct cokoliv. To, že ti v Renaultu nezapíšou jiné kola a v Roveru ano není díky Stehlíkovi, je to taková politika Renaultu, nemají alternativní kola ani v žádném ZTP, ani v návodech atd, maximálně jedny zimní. A zrovna Ing. Opička z Renaultu je velice ochotný a udělá spoustu věcí i zdarma (třeba pokud by se jednalo o podobnou chybu jako tady, poslal by mi mailem vyjádření). Ale kola on prostě schválit nemůže.
Ale samozřejmě p.Stehlík ochotný je, pamatuju si na něj ještě z doby, když jsem dělal v Olomouci, tam se tenkrát Rovery vozily dost, takže mi vždycky poradil. Ale když zabedněný úředník na registru vozidel nemohl pochopit, že Rover 400 je ztotožnitelný s Roverem 416 a žádal výpis z akreditu, stálo to 5 tisíc, což bylo v roce 2004 dost peněz. Je asi pravda, že třeba s tou změnou typu motoru by tě jinde poslali někam, ale pokud se bavíme o chybě v dokladech, myslím že by ti vyšli vstříc všude - od toho tu ty akredity jsou.
Ale samozřejmě p.Stehlík ochotný je, pamatuju si na něj ještě z doby, když jsem dělal v Olomouci, tam se tenkrát Rovery vozily dost, takže mi vždycky poradil. Ale když zabedněný úředník na registru vozidel nemohl pochopit, že Rover 400 je ztotožnitelný s Roverem 416 a žádal výpis z akreditu, stálo to 5 tisíc, což bylo v roce 2004 dost peněz. Je asi pravda, že třeba s tou změnou typu motoru by tě jinde poslali někam, ale pokud se bavíme o chybě v dokladech, myslím že by ti vyšli vstříc všude - od toho tu ty akredity jsou.
Re: rover 25 rv.2005 prihlaseni
Jinak.... prostě se shodneme na tom, že pan Stehlík je bonus, který nám dělá už tak dost těžký život o trošku lepší Minimálně ochota a rychlost, s jakou spolupracuje, je prostě ukázková