Hombre píše:Už se nějakou dobu snažím tento mýtus vyvrátit, tak mi to nedá a musím reagovat
Lehce odbočím
Hombre, něco na tom bude....
Já třeba teď jel za chladného počasí (tuším tak mínus 10) a i po pětadvaceti kilometrech po důkladném zahřátí to celkem kouřilo z výfuku...to jsem pak jel do kopce a chtěl řádně zrychlit, tak jsem podřadil a plynový pedál na podlahu... No...jsem se docela vylekal, protože jsem v zrcátkách viděl tolik neskutečného bílého dýmu, že se za mnou jedoucí auto na pár sekund úplně ztratilo.
Pak jsem to zkusil několikrát ještě na trase 160 km a dělalo to furt. Při klidné jízdě nic, jen po pořádném sešlápnutí.
Po ujetí 300 km jsem mrkl do expanzky a nic neubylo, tipuju ani půl centimetru. Teď najeto o dalších 200 km a hladina je pořád stejná.
Ono je to podstatné, jestli je motor studený, za tepla po řádném zahřátí to asi moc poznat nepůjde, obzvláště za chladného počasí.