214i, samá závada
Re: 214i, samá závada
Nádržku neotvírám, když je to horký, to vim, že voda vyletí a opaří mě (i když už sem jí otevírala při tom skoro vaření na jižní spojce, ale místo aby vyletěla nahoru, se všechna voda z nádržky ztratila a v ten moment vytekla vejfukem). Ale ona vybublá, i když je to skoro chladný. Ještě to ověřim, jestli to dělá i úplně za studena (myslim, že to jen pšoukne), ale voda mi vybublala i po hodině stání, když jsem kontrolovala, jestli jí tam mám dost. Vypustila jsem z nádržky vzduch a voda se z minima zvedla na polovinu (do sváru nádržky)Zakar říkal, že hadice od chladiče je po jízdě tvrdší než by měla být a že by to skutečně na to těsnění, popřípadě na nerovnosti hlavy viděl. Můj servisák řekl, že mu z toho neukápla ani kapka, že hadice je natlakovaná akorát, že hlava byla na výbrusu, dával nové šrouby, ale nedělal kontrolu hlavy tlakováním...Auto mi vrátil s tím, že je úplně OK.
Teplotu po cestě průběžně kontroluju, zahřeje se to poměrně rychle, ručička vystoupí do poloviny, kde zůstává. Zůstává pořád na stejném místě. Ale právě už 2x se mi stalo, že se to najednou začalo zahřívat příliš, ručička vyletěla nahoru a po kontrole vody bylo zjištění - voda nikde. A nebylo to při žádném popojíždění v koloně, ale při cestě Praha-Tábor-Praha a Praha6-Vinoř-Praha6 bez zácpy, v normální jízdě po okresce. Začala sem rychle hodně topit a hned sem zastavila, kde to nejblíž šlo.
Flek pod autem z oleje byl můj, byl úplně čerstvej, předtím tam nebyl. Vylil se při parkování. Jako olej kontroluju pořád, je ho tam dost, dokonce možná až moc, měrku mám od oleje při kontrole celou. Nedávno jsem půl litru dolejvala, předtím (na jaře) taky Mareda dolejval půl litru. Teď v říjnu půjdu stejně na výměnu kol a přípravu na zimu, tak to zas nechám zkontrolovat, jestli se tam něco neděje zásadnějšího.
Teplotu po cestě průběžně kontroluju, zahřeje se to poměrně rychle, ručička vystoupí do poloviny, kde zůstává. Zůstává pořád na stejném místě. Ale právě už 2x se mi stalo, že se to najednou začalo zahřívat příliš, ručička vyletěla nahoru a po kontrole vody bylo zjištění - voda nikde. A nebylo to při žádném popojíždění v koloně, ale při cestě Praha-Tábor-Praha a Praha6-Vinoř-Praha6 bez zácpy, v normální jízdě po okresce. Začala sem rychle hodně topit a hned sem zastavila, kde to nejblíž šlo.
Flek pod autem z oleje byl můj, byl úplně čerstvej, předtím tam nebyl. Vylil se při parkování. Jako olej kontroluju pořád, je ho tam dost, dokonce možná až moc, měrku mám od oleje při kontrole celou. Nedávno jsem půl litru dolejvala, předtím (na jaře) taky Mareda dolejval půl litru. Teď v říjnu půjdu stejně na výměnu kol a přípravu na zimu, tak to zas nechám zkontrolovat, jestli se tam něco neděje zásadnějšího.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
no co říká servisák je jedna věc... když já jsem byl v "rover" servisu tak mi řekli že těsnění OK , tlakování hlavy OK a stejně mám olej ve vodě, takže servisákům se nedá až tak věřit...
Re: 214i, samá závada
To fakt vypadá na tu hlavu - buď těsnění nebo ještě hůř praská hlava. Měla bys to reklamovat tam kde ti to těsnění měnili.
Re: 214i, samá závada
jj
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: 214i, samá závada
no kámoš má novou oktávku asi 2 roky starou a říkal, že horší auto ještě neměl, už se mu 2x něco podělalo v motoru, a další drobné závady.lidi serte na tyhle sračky z Brytánie a kupujte nsše auta stejně to tak dopadne dílxy jsou na rovery všelijaké lepí se to ojetýma krámama pak to tak dopadá já měl taky 214 si a už nejezdí a vrážet do něj nebudu leda tak kladivo , teď mám fábii a jízdní vlastnosti to má slušné motor je tišší než v tom mojen roveru měl jsem 1,4 16v 76 kw r.v.97 a díly na fábii ?jeje těch je na každém rohu a servisů prostě paráda ,žádný problém, než sedět na netu dva dny a schánět náhradní díl ze staré šumky , jdu a koupím za rohem nový ,nebo to prásknu do servisu at se starají auto má sloužit a ne se nechat obskakovat!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak roveru zdar a hodně kilometrů bez závad Horvis
Co se týče Fábie, tak je to v interiéru pěkně hnusný auto...
Nikdy bych si jí nepořidil ani kdyby byla za cenu Rovera 214 si....
Re: 214i, samá závada
ale jezdí a o to jde ,ale proti gustu žádný...............
Re: 214i, samá závada
když se o auto staráš a nezanedbáváš ho, tak ti bude jezdit i trabant za dalších 50 let...
Re: 214i, samá závada
Olejový čerpadlo neodejde jen tak.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: 214i, samá závada
cau mel sem stejnej problem auto se prehriva a to fest mam i manualni zapnuti vetraku ) no ale uz sem teda vymenil tesneni pod hlavou) potiom ta voda co ti vali to bude taky mozna vodni pumpa tu mam taky vymenenou ) ale jakmile se rypne do motoru tak uz to auto nejede tak jak dyz sem ho koupil no co uz
Re: 214i, samá závada
No takže po víkendovém ježdění opět dolejvání, nechávám už vodu v nádržce na min, nebo do prostředka nádrže. Opět jsem dolejvala po každé jízdě 2-3 deci vody. Fleky pouze pod předními koly. Z výfuku teď nic. Auto jelo v pohodě, nepřehřívalo se, ale nejela jsem žádný dlouhý trasy, jen cesty po Praze, ovšem bez zácpy, bez popojíždění, takže jízda plynulá. Koukám se do zpětného zrcátka, jestli za sebou nedělám mokrou čáru, ale neviděla jsem ji. Kouř z výfuku jsem ještě nekontrolovala, zatim se mi blbě kouká dozadu, když jedu dopředu ))) Pokud by to byla naprasklá hlava, poznám to určitě, když mi odejde při jízdě? Dá se to pak ještě opravit? Kolik stojí nová hlava a jak se dá sehnat? Právě volám do servisu, aby to těsnění prostě vyměnili a uvidíme.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214i, samá závada
Na kontrolu kouře z výfuku musí být dva a motor musí být už zahřátej. Když ti praskne hlava při jízdě tak to nepoznáš a nepoznáš to ani po jízdě, poznáš to jen na ubývání vody v expanzce. Opravit se to dá ale silně se to nedoporučuje. Hlava se dá sehnat na vrakovišti, u 1234.cz nebo z vrakoviště v Jeseníku, který tu všichni doporučujou pro perfektní přístup k zákazníkům.
Re: 214i, samá závada
Myslím, že se mi snad podařilo vysledovat, odkud se ta voda valí. Sice jsem neležela pod autem, ale viděla jsem čůrek vody (při dolejvání před další jízkou), jak teče z místa vedle klínového řemenu, resp vedle toho kola, na kterém je řemen nasazený, blíž ke kolu. Pořád kontroluju olej, voda v něm není, ani ten olej není napěněný, vodu dolejvám už po skoro půlitrech. Myslim že je tam někde nějaká dirka a hned po vejplatě jde auto k Maredovi. Teď mám od vody mokré celé pravé přední kolo, louže je těsně vedle kola. Překvapilo mě ale, že že v sobotu jsem dolejvala jako blázen po každé cestě, v neděli jsem dolila jen proforma, když jsme jeli trošku dál, přesto se neztratilo skoro nic. Teče to vždy ze zastaveného auta, z jedoucího jsem si nevšimla žádné mokré cestičky, i když jsem se na místo schválně hned vrátila, abych se podívala. I tohle může dělat těsnění pod hlavou?
Re: 214i, samá závada
No, zatim eště budu dolejvat, ale fakt hned po vejplatě mastim do servisu. Přepokládám, že pumpa bude podobně finančně náročná věc jako hlava, ne?