214i, samá závada

Odpovědět
Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » úte zář 30, 2008 13:06

Nádržku neotvírám, když je to horký, to vim, že voda vyletí a opaří mě (i když už sem jí otevírala při tom skoro vaření na jižní spojce, ale místo aby vyletěla nahoru, se všechna voda z nádržky ztratila a v ten moment vytekla vejfukem). Ale ona vybublá, i když je to skoro chladný. Ještě to ověřim, jestli to dělá i úplně za studena (myslim, že to jen pšoukne), ale voda mi vybublala i po hodině stání, když jsem kontrolovala, jestli jí tam mám dost. Vypustila jsem z nádržky vzduch a voda se z minima zvedla na polovinu (do sváru nádržky)Zakar říkal, že hadice od chladiče je po jízdě tvrdší než by měla být a že by to skutečně na to těsnění, popřípadě na nerovnosti hlavy viděl. Můj servisák řekl, že mu z toho neukápla ani kapka, že hadice je natlakovaná akorát, že hlava byla na výbrusu, dával nové šrouby, ale nedělal kontrolu hlavy tlakováním...Auto mi vrátil s tím, že je úplně OK.
Teplotu po cestě průběžně kontroluju, zahřeje se to poměrně rychle, ručička vystoupí do poloviny, kde zůstává. Zůstává pořád na stejném místě. Ale právě už 2x se mi stalo, že se to najednou začalo zahřívat příliš, ručička vyletěla nahoru a po kontrole vody bylo zjištění - voda nikde. A nebylo to při žádném popojíždění v koloně, ale při cestě Praha-Tábor-Praha a Praha6-Vinoř-Praha6 bez zácpy, v normální jízdě po okresce. Začala sem rychle hodně topit a hned sem zastavila, kde to nejblíž šlo.
Flek pod autem z oleje byl můj, byl úplně čerstvej, předtím tam nebyl. Vylil se při parkování. Jako olej kontroluju pořád, je ho tam dost, dokonce možná až moc, měrku mám od oleje při kontrole celou. Nedávno jsem půl litru dolejvala, předtím (na jaře) taky Mareda dolejval půl litru. Teď v říjnu půjdu stejně na výměnu kol a přípravu na zimu, tak to zas nechám zkontrolovat, jestli se tam něco neděje zásadnějšího.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » úte zář 30, 2008 21:16

no co říká servisák je jedna věc... když já jsem byl v "rover" servisu tak mi řekli že těsnění OK , tlakování hlavy OK a stejně mám olej ve vodě, takže servisákům se nedá až tak věřit...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Hombre » stř říj 01, 2008 6:08

To fakt vypadá na tu hlavu - buď těsnění nebo ještě hůř praská hlava. Měla bys to reklamovat tam kde ti to těsnění měnili.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Vilém » stř říj 01, 2008 6:30

jj :cry:
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od TommyLee » stř říj 01, 2008 16:35

lidi serte na tyhle sračky z Brytánie a kupujte nsše auta stejně to tak dopadne dílxy jsou na rovery všelijaké lepí se to ojetýma krámama pak to tak dopadá já měl taky 214 si a už nejezdí a vrážet do něj nebudu leda tak kladivo , teď mám fábii a jízdní vlastnosti to má slušné motor je tišší než v tom mojen roveru měl jsem 1,4 16v 76 kw r.v.97 a díly na fábii ?jeje těch je na každém rohu a servisů prostě paráda ,žádný problém, než sedět na netu dva dny a schánět náhradní díl ze staré šumky , jdu a koupím za rohem nový ,nebo to prásknu do servisu at se starají auto má sloužit a ne se nechat obskakovat!!!!!!!!!!!!!!!!! Tak roveru zdar a hodně kilometrů bez závad Horvis
no kámoš má novou oktávku asi 2 roky starou a říkal, že horší auto ještě neměl, už se mu 2x něco podělalo v motoru, a další drobné závady.

Co se týče Fábie, tak je to v interiéru pěkně hnusný auto...

Nikdy bych si jí nepořidil ani kdyby byla za cenu Rovera 214 si....

Horvis
Příspěvky: 8
Registrován: ned zář 28, 2008 0:09

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Horvis » stř říj 01, 2008 17:53

ale jezdí a o to jde ,ale proti gustu žádný...............

Uživatelský avatar
TommyLee
Příspěvky: 205
Registrován: ned říj 28, 2007 8:08
Bydliště: Mírová u Karlovách Varů

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od TommyLee » stř říj 01, 2008 19:45

když se o auto staráš a nezanedbáváš ho, tak ti bude jezdit i trabant za dalších 50 let...

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Vilém » stř říj 01, 2008 19:47

Olejový čerpadlo neodejde jen tak.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Hans_PR
Příspěvky: 18
Registrován: stř pro 05, 2007 17:05
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Hans_PR » pát říj 03, 2008 10:06

cau mel sem stejnej problem auto se prehriva a to fest mam i manualni zapnuti vetraku ) no ale uz sem teda vymenil tesneni pod hlavou) potiom ta voda co ti vali to bude taky mozna vodni pumpa tu mam taky vymenenou ) ale jakmile se rypne do motoru tak uz to auto nejede tak jak dyz sem ho koupil no co uz

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pon říj 06, 2008 8:54

No takže po víkendovém ježdění opět dolejvání, nechávám už vodu v nádržce na min, nebo do prostředka nádrže. Opět jsem dolejvala po každé jízdě 2-3 deci vody. Fleky pouze pod předními koly. Z výfuku teď nic. Auto jelo v pohodě, nepřehřívalo se, ale nejela jsem žádný dlouhý trasy, jen cesty po Praze, ovšem bez zácpy, bez popojíždění, takže jízda plynulá. Koukám se do zpětného zrcátka, jestli za sebou nedělám mokrou čáru, ale neviděla jsem ji. Kouř z výfuku jsem ještě nekontrolovala, zatim se mi blbě kouká dozadu, když jedu dopředu :-)))) Pokud by to byla naprasklá hlava, poznám to určitě, když mi odejde při jízdě? Dá se to pak ještě opravit? Kolik stojí nová hlava a jak se dá sehnat? Právě volám do servisu, aby to těsnění prostě vyměnili a uvidíme.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » pon říj 06, 2008 15:29

Na kontrolu kouře z výfuku musí být dva a motor musí být už zahřátej. Když ti praskne hlava při jízdě tak to nepoznáš a nepoznáš to ani po jízdě, poznáš to jen na ubývání vody v expanzce. Opravit se to dá ale silně se to nedoporučuje. Hlava se dá sehnat na vrakovišti, u 1234.cz nebo z vrakoviště v Jeseníku, který tu všichni doporučujou pro perfektní přístup k zákazníkům.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pon říj 20, 2008 11:23

Myslím, že se mi snad podařilo vysledovat, odkud se ta voda valí. Sice jsem neležela pod autem, ale viděla jsem čůrek vody (při dolejvání před další jízkou), jak teče z místa vedle klínového řemenu, resp vedle toho kola, na kterém je řemen nasazený, blíž ke kolu. Pořád kontroluju olej, voda v něm není, ani ten olej není napěněný, vodu dolejvám už po skoro půlitrech. Myslim že je tam někde nějaká dirka a hned po vejplatě jde auto k Maredovi. Teď mám od vody mokré celé pravé přední kolo, louže je těsně vedle kola. Překvapilo mě ale, že že v sobotu jsem dolejvala jako blázen po každé cestě, v neděli jsem dolila jen proforma, když jsme jeli trošku dál, přesto se neztratilo skoro nic. Teče to vždy ze zastaveného auta, z jedoucího jsem si nevšimla žádné mokré cestičky, i když jsem se na místo schválně hned vrátila, abych se podívala. I tohle může dělat těsnění pod hlavou?

max80

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od max80 » pon říj 20, 2008 11:36

.

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pon říj 20, 2008 12:00

No, zatim eště budu dolejvat, ale fakt hned po vejplatě mastim do servisu. Přepokládám, že pumpa bude podobně finančně náročná věc jako hlava, ne?

max80

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od max80 » pon říj 20, 2008 12:26

.

Odpovědět