-
Vilém
- Příspěvky: 889
- Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
- Bydliště: U Kolína
Příspěvek
od Vilém » stř říj 08, 2008 21:48
Roman620ti píše:Jarda
Vilém -

No kdyžtak napíšeš, že Rover auto je šmejd a koupíš Fabku

To už radši fáčko.
-
max80
Příspěvek
od max80 » čtv říj 09, 2008 7:24
.
-
rejacz
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte led 20, 2009 13:26
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od rejacz » pon bře 09, 2009 21:37
Měl bych jeden specifický dotázek k rozvodům. Měl bych teď v R214Si měnit rozvody - problém je v tom, že auto je sice rok výroby 1997, ale má najeto jen 38tis. km. Má smysl měnit kladky, vodní pumpu...nebo jen řemen?
-
Kamart
- Příspěvky: 246
- Registrován: pát led 18, 2008 15:03
- Bydliště: UH
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Kamart » pon bře 09, 2009 21:51
rejacz píše:Měl bych jeden specifický dotázek k rozvodům. Měl bych teď v R214Si měnit rozvody - problém je v tom, že auto je sice rok výroby 1997, ale má najeto jen 38tis. km. Má smysl měnit kladky, vodní pumpu...nebo jen řemen?
Pokud má je 38t km tak proč to chceš měnit?Jestli to budeš měnit, tak být tebou, vyměnil bych to komplet ať mám jistotu

Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003
-
Zakar
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Příspěvek
od Zakar » pon bře 09, 2009 21:53
Tak to by stačilo jenom řemen.Ale ty kilometry bych bral s rezervou.Nebo jseš první majitel ??

ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
-
Vilém
- Příspěvky: 889
- Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
- Bydliště: U Kolína
Příspěvek
od Vilém » pon bře 09, 2009 22:32
Kouknul bych na řemen, jestli není popraskaný nebo zpuchřelý, jinak bych se na to vyprdnul. Já osobně bych si ho sundal a pořádně prohlídl a zatočil kolečkama, jestli jim něco neni. Ale to jen proto, že bych si to dělal sám.
-
mich
- Příspěvky: 30
- Registrován: čtv led 31, 2008 16:14
Příspěvek
od mich » úte bře 10, 2009 0:26
Rozhodně vyměnit celé. Rozvody se sice mají dělat po 100 000Km ale hned za tímto údajem je 60měsíců(5let). Toto auto už má tuto životnost o 7let překročenou. A nemá cenu dělat jenom řemen, zaprve na to nebude záruka a zadruhe nemá cenu dělat to napůl, když se po 20 000km ozve kladka tak se musí udělat celé rozvody znovu. Zrovna jsme řešili podobný problém se sousedem, ten dal svoji Octavii do servisu na výměnu rozvodů a tam mu ušetřili 1200Kč za Vodní pumpu "Ta je ještě dobrá". Ale po 20 000Km mu začala téct. Musel udělat celé rozvody znovu a místo ušetřených 1200Kč dal 5000Kč a pumpu nakonec stejně vyměnil. Rozvody ho místo 5000Kč stáli 10000Kč. To byla opravdu výhodná nabídka servisu že mu ušetří 1200Kč. Jinak výrobci rozvodů říkají že se při výměně musí vyměnit všechny kladky+Řemen a pokud je v rozvodovém systému vodní pumpa tak se musí důkladně zkontrolovat ale doporučují ji vyměnit. Jinak aby to bylo kompletní tak ještě pokud budete měnit třeba jenom kladku (např. i v záruce) musíte vždy vyměnit i rozvodový řemen. Ten je totiž zajetý na původní kladky a tato změna mu hodně sníží životnost. Prasklý nebo přeskočený řemen způsobí škodu za desetitisíce tak neřešte stovky.
Rover 220SDi 77kw r.v. 1997. Jezdím Jezdím!!!!!! Parádní svezení do 130!!!!!!
-
roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Příspěvek
od roverix » úte bře 10, 2009 9:14
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
-
mackoco
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mackoco » úte bře 10, 2009 9:34
fuf, taka draha vymena rozvodov, viete kolko stoji zahrada ?????
Radsej servis.
Ked uz o tom servise tak dal si niekto menit v Dunajskej strede rozvody alebo tesnenia hlavy ? cca cena ?
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
rejacz
- Příspěvky: 67
- Registrován: úte led 20, 2009 13:26
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od rejacz » úte bře 10, 2009 10:02
Díky za info. Měl jsem v tomhle trochu dilema, jestli to dělat celé - o těch pěti letech jsem nevěděl. Prvním majitelem jsou rodiče, kteří s autem prakticky nejezdili a teď jsem si ho převzal já

, takže kilometry jsou reálné.
Zakar píše:Tak to by stačilo jenom řemen.Ale ty kilometry bych bral s rezervou.Nebo jseš první majitel ??

-
mich
- Příspěvky: 30
- Registrován: čtv led 31, 2008 16:14
Příspěvek
od mich » úte bře 10, 2009 10:43
Problém tohoto fóra je jeho mínění že se rover opravuje jen v servise. Přitom je to auto jako každé jiné. Proč by rozvody na Opeláckém fóru na tigře 1,6 16V udělat v domácích podmínkách šli a na 214si nešli. Je to nějaký speciální motor "není". Dělal jsem rozvody na hodně autech a když je plán z wokshopu nebo s autodat tak na tom nic není. Je to pár kladek a když to člověk neodflákne tak je to udělané stejně jako v servisu. Na těchto stránkách se někomu něco po... a místo rad čím to bude si z něj děláte srandu a že vy by jste to dali do servisu. Proč tady spíš nedáte výstrahy jak to nedělat a na co si dát pozor. Rover 200 z roku 1996 dneska nestojí zase tolik tak proč s ním jednat jak s luxusním autem a draze ho servisovat.
Rover 220SDi 77kw r.v. 1997. Jezdím Jezdím!!!!!! Parádní svezení do 130!!!!!!
-
Kamart
- Příspěvky: 246
- Registrován: pát led 18, 2008 15:03
- Bydliště: UH
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Kamart » úte bře 10, 2009 11:42
mich píše:Problém tohoto fóra je jeho mínění že se rover opravuje jen v servise. Přitom je to auto jako každé jiné. Proč by rozvody na Opeláckém fóru na tigře 1,6 16V udělat v domácích podmínkách šli a na 214si nešli. Je to nějaký speciální motor "není". Dělal jsem rozvody na hodně autech a když je plán z wokshopu nebo s autodat tak na tom nic není. Je to pár kladek a když to člověk neodflákne tak je to udělané stejně jako v servisu. Na těchto stránkách se někomu něco po... a místo rad čím to bude si z něj děláte srandu a že vy by jste to dali do servisu. Proč tady spíš nedáte výstrahy jak to nedělat a na co si dát pozor. Rover 200 z roku 1996 dneska nestojí zase tolik tak proč s ním jednat jak s luxusním autem a draze ho servisovat.
Tak tak, ale je to i otom, že sou lidi kteří si zato raděj připlatí než by si ušpinili ruce, apak sou tací, kteří ani neví co je to rozvodový řemen

Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003
-
mich
- Příspěvky: 30
- Registrován: čtv led 31, 2008 16:14
Příspěvek
od mich » úte bře 10, 2009 21:43
Jj to je jasne ze to musi delat clovek ktery aspon trosku autum rozumi. Ale i takovýto clovek nemusí vedet nejake vychtavky Roveru ktere kdyz se sem napisou tak to budou banality. Na internetu je takových diskuzí tisíc ale myslím že žádná o autech Rover (vyjma výměny lanka, filtru a jiných banalit). Když si někdo troufne na rozvody tak proč mu neporadit.
Rover 220SDi 77kw r.v. 1997. Jezdím Jezdím!!!!!! Parádní svezení do 130!!!!!!