Příspěvek
od Tommi_82 » stř říj 29, 2008 6:38
Jojo jak říká ramses, chce to dvě dálkový ovládání, zkontrolovat všecko v elektrice jestli funguje. Problém je často u pátých dveří, při bouchání kufrem se často buďto překousne hadička u zadního ostřikovače, nebo celá kabeláž pátých dveří(zámek,osvětlení SPZ,..) a celý auto pak může dělat psí kusy podle toho co se s čím zkratuje. Zkontrolovat "kapučíno" v expanzní nádržce(který má nejen bílou barvu ale spíš takovou světle hnědou), laik by to mohl přehlédnout ale když otevřeš nádržku a uvidíš na hladině cokoli jinýho než čirou barevnou vodu, tak je to ono.
Oprava stojí na poměry Roveru relativně dost: těsnění 1200, šrouby do hlavy 10x300, propláchnutí chladícího systému a nová náplň +-800(je potřeba to propláchnout víc než jednou takže 800 x počet propláchnutí). Celý to může vyjít až na nějakých 6000. Spojka stojí +-3000 levnější a +-6000 značková s tím že oprava trvá několik hodin. Ostaní díly jsou relativně levný. Záleží na tom co se ti podaří pokazit. JInak podívat se můžeš na elitecat.cz , kde zadáš přímo například Rover 214 Si a máš tam vypsaný nejběžnější díly i s cenou. Prakticky všechny díly stojej stejně jak na jakýkoli jiný takhle malý auto. Olejovej filtr 300, svíčky 4*115, vodní pumpa 1000,brzdovej kotouč 1000-1300,...
Navíc v každé části republiky jsou specializovaný vrakáče Praha, Hradec K., Jeseník. Není problém na tohle auto sehnat jakejkoli díl. Hodně koegů už svoje auto rozstřelilo a prodávaj díly i tady na fóru.
Jinak budeš se muset smířit s tím že spojka na tomhle autě je taková sportovnější a laik bez zkušeností může mít problém se s tím autem rozjet(například renaulty scenic, megane,.. maj podobnou tvrdou spojku), ale zas na druhoustranu, jak si zvykneš tak se rozjedeš se vším.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)

Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008

Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
