214i, samá závada

Odpovědět
Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » úte lis 11, 2008 15:36

no když to často točíš 6000 tak ti pumpa určitě děkovat nebude, když jezdíš normálně tak jí je to jedno.

Jinak pokud jsou ty gumy souměrně ojetý na 60 procent, tak to jsou nějaký 4mm, vzadu ti to vydrží možná dvě sezóny, nový tak dvojnásobek. Vepředu by to bylo tak na jednu sezónu. Ale záleží kolik toho najezdíš... Někdo odjede nový bez problémů za sezonu. Víc jak tři sezony vydržej podle mě gumy tak leda na staré stodváce(švagr tam má ty ztvrdlý univerzálky tak dvacet let a furt ne a ne je ojet). :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » úte lis 11, 2008 15:42

Točim jen do 3000. Takže tim to auto snad nezničim. No, na letní kola je ještě času dost, pořešim to později. Vzhledem k tomu, že kola skladuju v kumbále v paneláku, zrovínka včera sem to tahala z baráku zimáky a do baráku letňáky, ruce mam samou modřinu, téma připomínající další tahání kol, tzn výměna pneumatik, je mi teď strašně protivný, byť sem to vědět chtěla :-))

Uživatelský avatar
Kolda
Příspěvky: 32
Registrován: stř zář 17, 2008 7:11
Bydliště:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Kolda » úte lis 11, 2008 17:06

Blahopřeju Veroniko k úspěšným opravám. Jen poznámečku ke stylu jízdy. 55 kW není mnoho, ale na to malé, lehké autíko to stačí. Mě 214 Si 76 kW pěkně táhne právě od 3 000 otáček (např Baba nad Rudolofovem se povedla na čtyřku 105 km/hod), pro využití vlastností 3-4 000 otáček nemůže autu vadit (dyť je to půlka budíku). Ale není to rada na rychlejší riskantnější jízdu, jen možnost, jak si se škodověnkami poradit do kopce či jak předjet Avii.
Rover 214 Si

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » úte lis 11, 2008 18:33

Kolda - tohle už bude asi hodně "blondýnovský", ale přijde mi, že to auto je při vyšších otáčkách dost hlučný, proto to nerada točim nad 3000. Kromě hlučnýho motoru je hlučná i palubovka, no, ještě nemám rádio, tak možná i proto. Při jízdě na dálnici jsem si otvírala okýnko, aby byl uvnitř větší hluk a neslyšela sem tolik ten hlučnej motor :-))))

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » úte lis 11, 2008 19:01

jojo to není žádná novinka :D Je to tak.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » úte lis 11, 2008 19:03

Takže stačí pořádný rádio, jo? :-))))) Už teda vim, proč v tom jezděj posluchači heavy metalu :-))))))

Uživatelský avatar
Kamart
Příspěvky: 246
Registrován: pát led 18, 2008 15:03
Bydliště: UH
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Kamart » úte lis 11, 2008 20:25

vidiš...a to mě se zas zvuk motoru začíná libit teprv něco od 3000otáček nahoru ..to ztišuju rádio :oops:
Rover 25 2.0 iDt 74kW 2003

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » úte lis 11, 2008 20:38

mě taky ale někde v serpentinách v kopcích a ne hodinu a půl v kuse na dálnici :-)))
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Vilém » čtv lis 13, 2008 0:01

Veronika píše:Viléme - není to málo 60% vzorku? Stačí mi to? Chci je jen na zadní kola, a jen kvůlui tomu, že jsem jednu zničila. Chtěla bych gumy, co jsou v pořádku, platí to teda i o těch 60%?

Vodní pumpa se může zničit špatnou jízdou? Co si pod tim mám představit? Jasně že nejsem žádnej fitipaldi, ale ráda bych, aby mi to auto trošku dýl vydrželo....
No, nemám to změřený na mm, ale můžu ti to změřit a mám je v práci, tak se můžeš mrknout. Já bych je jezdil ještě 2 sezony, ale mám již na léto hliníky, tak mi jsou na nic.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Max
Příspěvky: 53
Registrován: ned zář 28, 2008 12:35
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Max » čtv lis 13, 2008 20:16

tak dnes jsem byl s Rourkou u doktora : výměna rozvodů a vodního čerpadla :-D pro severočechy mohu doporučit AC Důlce - servis a na nákup dílů firmu ATS ,jsem maximálně spokojen........díly cena cca do 3000 a práce v servisu 2000 Kč , Rourka jede jako nová :-D :-D :-D

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Hombre » pát lis 14, 2008 6:03

Práce nějak drahá, ne? je to tak 3 hoďky :(
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Vilém » pát lis 14, 2008 6:33

Jo, ale je to odborný zásah, tak si to nechaj zaplatit. Např.: u nás se plní klimatizace za 1500,- trvá to asi půl hodiny, náplň vyjde na 200.-. Slušný ne?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Hombre » pát lis 14, 2008 6:53

To jo, klima tak stojí, ale tam přece nejde jen o náplň, dává se tam olej, pak ta zelená kontrastní látka které stojí 3 deci 900, musíš na to mít drahé vybavení. Ale vycházím spíš z toho, že hodina práce v servise stojí kolem 300, tak za 6 hodin už mám i těsnění hlavy :roll:
A klima za půl hodiny? To tak doplnění (a za to bych 1500 nedal), ale výměna náplně trvá rozhodně déle.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Vilém » pát lis 14, 2008 9:20

No v praxi je to trochu jinak.. Měl jsem na mysli prázdný auto- odsaješ, dáš barvu s olejem-7cl na průměrný auto, foukneš náplň a je to. Záleží jen na tom, jak drahou mašinku na to máš. Druhá věc je, jestli se to pak musí prohlížet a hledat únik, ale to už jsme někde jinde. Je fakt, že za ty rozvody to je trochu přemrštěný, když tu někdo psal, že mu hlavu udělali za 3000.- Ale u nás by tomu nebylo jinak. Taky by si to šéf osolil. Je to o tom, že lidi nevědi, jak to je nebo není náročný, hlavně vydělat, oškubat, zákazník to vždycky zaplatí. Ještě, že nemusím jezdit po servisech, je mi z toho kolikrát zle, když to vidím. Dělal jsem hlavu na mondeu 1,8, za den a půl hotový a dostal chudák oblož 5000,- za práci. Jednou mi bylo líto pána s roverem 400 když za těs. pod hlavou plus rozvody zacáloval 15000.-(mat.+práce). Ale to není moje věc, o tom nerozhoduju. Vím co ty díly stojej, tak pak jen zírám, co si šéf dovede říct. Myslím, že to je ale všude stejný až na pár vyjímek-vím jen o jednom malým servisu, kde opravdu lidi na hůl neberou.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pát lis 14, 2008 12:04

No když jsem dělala rozvody - bez pumpy!!! - a k tomu to těsnění pod hlavou+ nějaký čepy...v řízení nebo v kolech..., to nevim, stálo mě to taky 14 0000....bohužel jinde než u maredy. Teď mám pumpu + SPRÁVNÉ nasazení rozvodového řemenu, výměnu kol na zimní, opravu zadního ostřikovače, co neostřikoval, ale jen učůrával + vymytí a nádržky na chlazení a nalití směsi antifrízu za 4000. Zítra to vyzkoušim, jak pěkně to jede, přes týden autem nejezdim, to nemá cenu, ze sídliště, kde bydlim, se ráno v té zácpě nedá nikam dostat, jela bych do práce mnohem dýl než metrem. Ale víkendy, to si užívám. Pořád ještě hledám správný otáčky k přeřazení, to mě s dieslovou fiestou vůbec nenapadlo, ta chudák jela furt stejně. Jen OT - řídili ste už někdy auto s volantem na pravé straně?

Odpovědět