Tunning,úpravy- záměna motorů

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Tommi_82 » sob lis 08, 2008 8:41

jj to každej :D Ono se to občas musí.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Fujitsu » sob lis 08, 2008 10:03

Zkusil bych vyčistit čidlo nasávaného vzduchu, mě se to chovalo obdobně, vím že jsem měnil svíce a čistil tohle čidlo, pak to bylo dobrý.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od maty » sob lis 08, 2008 19:06

Fujitsu píše:Zkusil bych vyčistit čidlo nasávaného vzduchu, mě se to chovalo obdobně, vím že jsem měnil svíce a čistil tohle čidlo, pak to bylo dobrý.
jj taky skusim zitra to cele zhlednu a poradne projdu ... tak sem uvazoval s vaho vzduchu to asi nic spolecneho mit nebude ze .. to by se asi chovalo jinak
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Hombre » pon lis 10, 2008 6:07

No a podivej se, jestli lanko od plynu má vůli. Aby nebylo našponované i když pedál plynu nikdo nemačká, to pak otáčky blbnou.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od maty » úte lis 18, 2008 21:23

hejj tak zacnu povidat .. :-D o vikendu sem udelal technyckou kontrolu motoroveho prostoru my car .. skousel sem oddelat vsecky cidla cokoliv sem rozspojil tak bylo jako nove a to doslova nikde zadna znamka po necistote ci oxydazi .. takze nad tim sem mavnul ruku ,, a sel sem dal muj mechanyk me poradil koupit sprej na vycisteni sani klapky a cidel stal asi 260kc inu icinil sem tak ... hej jo a je to super vec vycistito kompletne saci svody klapku cidylka .. po vystrikani sani jako nove !! .. vyteklo stoho uplne hafo cerneho marasu a z vyfika sly cerne kule sem tam si to i strelilo behem prubehu cisteni .. bylo to fakt zasrane .. vysledek ... jde to lip do otacek a starty sou lepsi ma pul otocky a chytam 8) a je to mirne zivjejsi ale zadny extrem aspon se rouvimu lepe dycha ... doporuciji fsem jako prevenci 8) :-D jo a stim lankem od plynu se taky nic nedeje je uplne ok fse funguje tak jak ma ..... jen NEMUZU DOCILIT TOHO KDE JE CHYBA ČI TO TAK MA DELAT ZE NEKDY TO DELA TO ZE TO DRZI OD 4000otm.. O POMALINECKU TO KLESA ? ?? :-D
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Vilém » úte lis 18, 2008 21:38

Já říkám, že klapka se má blejskat jak psí koule, pokud není z plastu. Než dát 260.- je jednodušší povolit 4 šrouby a vykoupat ji v ředidle. Já měl ještě zradu, že jsem ji neměl v ose a zadrhávala. Hoši v anglii to s tím plastem moc nevychytali.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 421
Registrován: pon zář 17, 2007 15:39
Bydliště: Libřice

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Jarda » úte lis 18, 2008 21:58

A nenafotil sis to? Docela rad bych to taky zkusil vycistit ale nikdy sem se v tehle casti auta nehrabal a netusim jak to vypada. Nerad bych neco pokurvil. Nechces napsat "navod na vycisteni klapky"?
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od maty » úte lis 18, 2008 22:38

Jarda píše:A nenafotil sis to? Docela rad bych to taky zkusil vycistit ale nikdy sem se v tehle casti auta nehrabal a netusim jak to vypada. Nerad bych neco pokurvil. Nechces napsat "navod na vycisteni klapky"?
fotit sem to nefotil to me nenapadlo ... ale je to velice jednoduche .. je to jednoduche takze se stim nemusis dupat jako vilem ktery demontuje celou klapku a vycisti jen ji !! ten sprej pracuje takhle .. je nanem takova dlouha hadicka vypadato asi jako sprej na vystrikavyni dutin.. ty odmontujes hadici ad sani vezmes sprej a vystrikas vsecko okolo klapky a klapku poradne to prostrikas a pak atevres klapku a narves to do vnitr sani a i tam to poradne prostrikas nechas to asi 3 nebo 4 minuty pusobit a to vse za vypnuteho motoru ... potom to nakopnes vezmes sprej a pri standardnich otackacha to zacnes vystrikavat to je cca 2500 az 3000 ot okolo klapky pak das plny a narves to do sani a vystrikas tam cely sprej auto se bude chovat jako kdyby se dusilo a jelo na tri valce pujde sneho cerny sem tam husty dym sem tam si i streli nemusis se bat ze to bude řvat kdys das plny a budes to tam strikat ho to proste pridusi a musis ten sprej vystikat cely jinak to neni ono.. sprej je od liqvium oil stoji asi cca max 260 kc je to hlavne otom ze ti to vycisti kompletne cely saci sistem ne jen klapku takze jestli ti neni lito dat zato tech 260kc ja si myslim ze to neni tak moc a urcite to stoji zato a je to i vyborna prevence aspn se rouvimu dychy lip s cistym krkem :D heh .. jestli to budes chtit ka pisnu primo typ a znacku spreje 8)
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od maty » úte lis 18, 2008 22:42

Vilém píše:Já říkám, že klapka se má blejskat jak psí koule, pokud není z plastu. Než dát 260.- je jednodušší povolit 4 šrouby a vykoupat ji v ředidle. Já měl ještě zradu, že jsem ji neměl v ose a zadrhávala. Hoši v anglii to s tím plastem moc nevychytali.
jak to myslis v ose ... a jak to zjistim jestli je v ose ... to asi jen mechanyk ze ... no jak sem to mel otevrene tak sem se dival jak sem to turaval jestli spravne zavire a vypadalo ze jo a nikde nedrhla .... seremeto pac nevim jestli to ta kara madelat nebo ne ? protoze vsecko je oka a vsecko funguje ??? !!!! to me !&@#! :-D
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Vilém » stř lis 19, 2008 9:06

To už pomůže jen diagnostika, možná vadný potenciometr škrtící klapky. Takový závady se blbě odstraňujou.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 421
Registrován: pon zář 17, 2007 15:39
Bydliště: Libřice

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Jarda » stř lis 19, 2008 16:15

Diky Maty za navod. Poptam se u nas v shopu jestli neco takovyho maj,myslim ze je to hodne muziky za malo penez :-D
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04

Uživatelský avatar
Eny45
Příspěvky: 488
Registrován: stř zář 19, 2007 12:34
Bydliště: Upice

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od Eny45 » sob lis 22, 2008 11:21

Ahoj
jen odpovím na otázku nahoře.
Ano otáčky maj padat cca od 4000 pomalu dolu. Je to primárně kuli emisím. A navíc to přispívá hladkému řazení při poklidné jízdě.
Ovšem třeba starej vzduchovej filtr, to ještě zpomaluje, a naopak sportovní fitr ten pád otáček zrychlí - ale není to o moc.

maty
Příspěvky: 308
Registrován: ned čer 01, 2008 12:12
Bydliště: rožnov pod radhoštem

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů

Příspěvek od maty » ned lis 23, 2008 1:24

Eny45 píše:Ahoj
jen odpovím na otázku nahoře.
Ano otáčky maj padat cca od 4000 pomalu dolu. Je to primárně kuli emisím. A navíc to přispívá hladkému řazení při poklidné jízdě.
Ovšem třeba starej vzduchovej filtr, to ještě zpomaluje, a naopak sportovní fitr ten pád otáček zrychlí - ale není to o moc.
no pri poklidne jizde ten motor bezi tak jak ostatni ----- otacky padaji rychle dolu a razeni je hladke i bez pomaleho klesani otacek zase zalezi natom kdo śedi za volantem a jak umi mackat ty pačky co sou tam dole u nohou .. naopak pri agresivni jizde to podrzi semy tamy otycky a je to spis velice neprijemne nes prijemne a razeni stakovyma nisko padajicima otackami potom prijde jako velice neprijemne ""!!!! no a kdys motor hrci dyl oproti tomu aby hrcel min tak si myslim ze to emisim zrovna dvakrat taky neprispiva a filtr mam sportovni a tetka fungl nowy ? ale jestli to tak ma delat ?????? tak budis aspon nemusim hledat zavydy ? :idea:
ROVER 25 1,4 16v .. 2001.. http://rouvii.rajce.idnes.cz/
rover 214 si
rover 220 cupe turbo

Odpovědět