Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Tommi_82 » ned led 11, 2009 19:32

Těžko říct co tam máš za ukazatele. Mě to ukazuje proud. Když mám baterku 70Ah, tak při vybité mi to ukazuje zhruba těch 7 A z deseti (což je správně mělo by to dobíjet proudem desetiny kapacity). Kdeyž je uplně nabitá tak mi to taky ukazuje 0,5 až 1 Ampér udržovací proud. Na nulu mi to klesne až teprve když to vypnu nebo odpojím.
Zkus změřit napětí naprázdno, není to sice uplně ono ale leccos ti to o té baterce řekne. Když hodinu po nabití ukazuje pod 12,2 V tak je každopádně na recyklaci a nemá ani smysl ji do auta vracet. Testuju to obyčejným multimetrem co jsem koupil v Globusu za 180 korun. Do domácnosti se to občas hodí a nestojí to moc.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Tommi_82 » ned led 11, 2009 19:35

donutil: Jojo varta je Varta, ale záleží taky na věku já mám taky Vartu 70Ah.

Jestli máš auto v garáži tak se ti ani nedivím že ji nebudeš vytahovat, já kdybych měl garáž tak taky nemusím.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Fujitsu » ned led 11, 2009 19:44

Tommi: To ti ten dízl fakt točí 5vteřin?? Stopni si to na hodinkách, dit je to strašná doba, natož třeba 8vteřin... předpokládám, že to máš správně nažhaveno, ale stejně....to by mělo chytit hned, ne? Jak to točí za tepla?
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Roman620ti » ned led 11, 2009 19:46

Varta je Varta, ale mě osobně pěkně nasr*ala. Kupoval jsem jí asi předloni, ale asi po roce přestalo fungovat to oko. Jsem si připlatil a koupil fakt hezkou i s vyšším startovacím proudem 62ku a tohle mě detajlistu hrozně rozzuřilo :evil: Reklamace v tomto směru je naprostej nesmysl, protože by to stejně neuznali a ještě by jí určo museli rozřezat :D Tak mám krásnou baterku s furt super černým, kontrolním okem :roll:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Fujitsu » ned led 11, 2009 19:50

Romane, jak to přesně funguje, to oko? Popravdě, taky jsem o tom přemýšlel.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Roman620ti » ned led 11, 2009 19:58

No je to jen v jednom článku, nějaká kulička a podle hustoty je buď nahoře a oko je zelené, nebo zmizí a je tam tma. Když by bylo bílé, tak je údajně mrtvá. Takže stačí, aby byl zrovna ten článek s okem horší a už je to v pérdeli a přitom nabitá má 13V. Je to bezúdržbová, tak tam ani nejde dolejt destilka, je to sice hezké, když to funguje, ale asi bych to už nekupoval, jen kdyby to bylo ve stejné cenovce, nebo rozdíl o pár korun.
2x Rover 620ti

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Tommi_82 » ned led 11, 2009 20:18

ježiš, pět vteřin, nebo tři vteřiny, není to jedno?

Vteřina to není a dvě taky ne, a jestli to je tři něbo pět to už je pro mě prašť jak uhoď. V létě to chytá o trošičku rychleji. Měřit to nemá smysl hlavně že chytá. Není to nijak dlouhá doba. Je to pár otočení. S tepým motorem to je tak vteřina, maximálně dvě.

Těch osum to asi fakt nebylo. Možná pět nebo šest, kurna nemám stopky v hlavě...

Jinak s tím barevným okem. Nemyslím si že by to bylo až tak špatný. Ale taky si nemyslím že by to byl nějakej extra rozdíl oproti dnešním moderním, ale údržbovým baterkám. Dneska maj stejně všecky vícenásobnou horní stěnu aby to tam mohlo kondenzovat a stékat zpátky. Dolívat se stejně moc nedolívá.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Roman620ti » ned led 11, 2009 20:31

No mě na těch údržbovejch vaděj ty vosmekaný šrouby, to mě fakt vytáčí...
2x Rover 620ti

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Tommi_82 » ned led 11, 2009 20:37

jojo ale dělaj to z měkýho plastu svi.ně, já tam mám jeden šroub kontrolní, je na něm taková pipetka ve které musí být kapalina. ten šroub je srthanej že je kumšt to vůbec povolit.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od donutil » ned led 11, 2009 20:39

Teď jsem startoval 75 Cdi kterou jsem nechal stát od pátku až do dnešního večera,protože ji mám nepojízdnou,vypadla mě guma ze silentbloku spod.př.ramene,co mě nasadili u M.1234 co jsem psal jinde a kterej vydržel 15 tisíc km(nedoporučuju) a natočil jsem za necelé 2 s.Zkus si počítat jednadvacet což je vteřina a zkus pětkrát,jak tady píšete,to by se mě vyletoval startér.

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Warsaw

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od sector » ned led 11, 2009 20:53

to by me zajima jak se dela reklamace na baterku :D

zaruka dva roky - takze to maji asi menit kus za kus predpokladam

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Roman620ti » ned led 11, 2009 20:59

No oni jí od Tebe převezmou a pošlou na rozbor, aby zjistili koho je to vina. Tam jí rozřežou a Tobě jen vzkážou, že jsis to udělal sám, třeba že jsi JÍ nechal v zimě, nebo jako v obuvi, že jsi s botama moc chodil...no nějakej blábol a rovnou si můžeš koupit novou :D To je taková záruka nezáruka :admin:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Fujitsu » ned led 11, 2009 21:58

Tommi: Sorry no, jestli sem tě urazil :wink:

K té reklamaci, já jsem ji reklamoval, oni ji poslali výrobci, ten to asi proměřil a řekl že je dobrá a vrátili mi ji. Byla stará ani ne půl roku a byla OK, nevim co by na to řekli po roce a půl a kdyby byla fakt špatná, težko říct jak se pak postupuje.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Tommi_82 » ned led 11, 2009 22:06

Donutil, Fuji:
No jo umlátili jste mě argumentama jak rusáci čepicema. Je to určitě pod pět vteřin, já prostě ten čas neumím tak přesně odhadovat. Ráno až budu startovat tak si budu říkat dvacetjedna dvacetjedna. Doufám že nepude nikdo kolem aby si ještě namysleli že jsem nějakej dement. :D

Fuji:
nejsem vůbec urážlivej člověk, jsem ten splachovací typ. :-D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Welinka
Příspěvky: 1857
Registrován: pon zář 17, 2007 21:07
Bydliště: Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatně připojená baterie - Vyřešeno

Příspěvek od Welinka » ned led 11, 2009 22:21

Pánové sleduji tuhle diskuzi celou dobu..v místech kde se pohybuji bývalo poslední týden taky hooodně mrazivo. Potíže se startováním asi jako všichni..huš jsem se chystala pro novou baterku (reklamace určitě nemá význam). Nejdříve jsem změnila benzínku, beru nejlepší Shell,v Jablonci nad Nisou..známý mně upozornil na několik případů kdy si lidi oddělali motor díky zamrzání paliva(ředěného vodou) právě po zkušenosti s touto benzínkou.V rodině odzkoušen a potvrzen test Mladé Fronty,kdy vítěz testu byla Verva od Benziny Plus, údajně Shell dopadl jako skoro nejhorší..udávané přísady prý v palivu nejsou :evil: Když už jsem se fakt chystala pro jinou baterku..po tom co to bylo čím dál horší a na nabíječce denně, Tourer ve středu vůbec nenatočil,,myšlenky i na špatnou funkci váhy vzduchu apod.. v podstatě mě přesvědčil pán jehož tip na startování v mrazech mě nejdřív rozesmál.. je to takový pan automechanik "stará škola"..povídá, tak schválně..ještě před tím než začnete žhavit motor(žhavím 2-3x) rozsviťte světla..na nějaké 2minuty, baterka dostane lehčí zátěžový start než na ni udeří startér.. Světe div se, od té doby všechny starty bez zaváhání :lol: Může a nemusí to být sranda.. :lol:

Tommi mně Tourer naskočí ještě než začnu počítat :D aneb jak říká Angličan..chytá jako "zamlada"..jsem někde na 165tkm..

Odpovědět