Tesneni pod hlavou
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tesneni pod hlavou
Sám na to žádnej názor nemám protože jsem to nezkusil, ale četl jsem dost reakcí typu "aditiva do oleje NE".
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Tesneni pod hlavou
Podle mě to akorát zprasí novej olej a jestli v tom jsou taky takové částice, které se mají usazovat a zalepovat rýhy na válcích, jako třeba hlásá Lubrifilm, tak to zasere i filtr. Osobně bych volil raději kvalitnější, značkový olej a motor si bude chrochtat, než aby byl nasr*anej 

2x Rover 620ti
Re: Tesneni pod hlavou
Olej většinou teče pod víkem nebo mezi horní a spodní částí hlavy - pořádně zkontroluj, pod hlavou to opravdu nemá kudy téct, protože olej protéká těsněním jen v místě tlakového kanálu (u řemenů) a pak v okolí šroubů, ale kolem toho je ještě prostor s vodou. Mrkni na fotky v "vařící voda"3.strana (v Rover 400).
Aditiva do oleje určitě NE! Všechno jsou to podvody, že tam je teflon a já nevím co, zatím tam jsou sloučeniny chlóru, které sice v počátku opravdu motor utiší a zlepší mazání, ale nakonec ti zničí motor koroze.
Aditiva do oleje určitě NE! Všechno jsou to podvody, že tam je teflon a já nevím co, zatím tam jsou sloučeniny chlóru, které sice v počátku opravdu motor utiší a zlepší mazání, ale nakonec ti zničí motor koroze.
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Tesneni pod hlavou
@hombre
Jo to je pravda.Žádná přísada nemůže zabránit úniku oleje z motoru.Tomu může zabránit pouze demontáž a řádné utěsnění.A motorový olej je vždy vyroben dle své viskozity a výkonnostní třídy.Když se tam něco přidá tak to jenom naruší jeho kvalitu.
Jo to je pravda.Žádná přísada nemůže zabránit úniku oleje z motoru.Tomu může zabránit pouze demontáž a řádné utěsnění.A motorový olej je vždy vyroben dle své viskozity a výkonnostní třídy.Když se tam něco přidá tak to jenom naruší jeho kvalitu.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Tesneni pod hlavou
jo tece to z pod vika, dnes jsem se na to koukalHombre píše:Olej většinou teče pod víkem nebo mezi horní a spodní částí hlavy - pořádně zkontroluj, pod hlavou to opravdu nemá kudy téct, protože olej protéká těsněním jen v místě tlakového kanálu (u řemenů) a pak v okolí šroubů, ale kolem toho je ještě prostor s vodou. Mrkni na fotky v "vařící voda"3.strana (v Rover 400).
Aditiva do oleje určitě NE! Všechno jsou to podvody, že tam je teflon a já nevím co, zatím tam jsou sloučeniny chlóru, které sice v počátku opravdu motor utiší a zlepší mazání, ale nakonec ti zničí motor koroze.

nevite nahodou kolik stoji utesneni ?
Re: Tesneni pod hlavou
Asi 300 těsnění a 10 minut práce.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Tesneni pod hlavou
Tak to vypadá, že budu opět měnit těsnění pod hlavou...zcela netypicky se odfoukl silikon, který těsní vodu po okraji těsnění a voda teče zpod hlavy ven...těsnění je měněné na jaře u p.Maredy
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Tesneni pod hlavou
Jen jestli to není těsnění pod sáním jak to tady psal,myslím kolega Hombré.Mi to taky teklo a vypadalo to na těsnění pod hlavou,které bylo měněné,no a nakonec to bylo pod tím sáním.Od září už se mi neztratila ani kapka vody.
Za pokus nic nedáš!!! 120kč těsnění pod sání a práce.Mnoho zdaru.
Za pokus nic nedáš!!! 120kč těsnění pod sání a práce.Mnoho zdaru.
Re: Tesneni pod hlavou
Byla bych radši, ale s pod hlavy vykukuje kus té těsnící lemovky a kape voda...Jeětě to důkladně prohlídnu...auto je čerstvě po rozvodech
..dvojí práce 


MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Tesneni pod hlavou
Tak to bych reklamoval, alespoň uvidíme jaký je p. Mareda v tomhle směru.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Tesneni pod hlavou
Tak to je nemilé,mi dělali těsnění a rozvody najednou,ale pro změnu mi odešla pak vodni pumpa.
Nenapadlo mě to měnit najednou.No a pak když se ochladilo tak začala kapat voda přes to těsnění sání.
Hodně zdaru je Rouvřík brzy zdravý!
Nenapadlo mě to měnit najednou.No a pak když se ochladilo tak začala kapat voda přes to těsnění sání.
Hodně zdaru je Rouvřík brzy zdravý!

Re: Tesneni pod hlavou
Abych to upřesnil.. na jaře dělal p. Mareda těsnění(kapučíno všude) a rozvody...pravděpodobně se ale neměnila pumpa a ta teď začala kapat (po 50.000km) Doufal jsem, že to doklepu do rozvodů, ale najednou se objevila pod autem už louže a zatím co předtím voda ubývala jen za klidu , teď to bylo za jízdy a tekla z pod hlavy .nad altíkem.
Takže se udělaly rozvody a pumpa - ne u Maredy (po pouhých 65.000km na rozvodech), ale po dvou dnech začal voda zase téct - teď už jenom z pod hlavy.
Takže se udělaly rozvody a pumpa - ne u Maredy (po pouhých 65.000km na rozvodech), ale po dvou dnech začal voda zase téct - teď už jenom z pod hlavy.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: sob led 24, 2009 15:28
Re: Tesneni pod hlavou
Tak se také připojuji k miniklubu majitelů s propáleným těsněním. A jak jsem to tady tak četl, kroky by měly být následovné: koupit nové těsnění pod hlavu s nějakou přerušenou linkou tmelu pro odtok protlačeného oleje do odvodového potrubí pro olej, nebrousit hlavu a pořídit nové šrouby. Je to tak správně? Mám 214i teprve měsíc (najeto 172 tis km) a tohle mě překvapilo. Mělo mě to trknout, když už jsem pociťoval snížený výkon... Za hloupost se platí.. také zvažuji, že nechám rovnou udělat rozvody, ovšem řemen se zdá být nedavno měněný.
S pozdravem Jack;-)
S pozdravem Jack;-)
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tesneni pod hlavou
Snížení výkonu? Sníženej výkon to má protože je to 8 ventil, to těsnění na to takovej vliv nemá. Jezdí to jak pila. Měls koupit 214Si a ne jen 214i.
Jinak ohledně toho brousit či nebrousit hlavu to je diskuse na nekonečno existují dva tábory které se nikdy nedohodnou. Záleží asi na okolnostech. V DS autoservis Brno, kde se servisují Rovery brousí hlavu bez mrknutí oka.
Jinak ohledně toho brousit či nebrousit hlavu to je diskuse na nekonečno existují dva tábory které se nikdy nedohodnou. Záleží asi na okolnostech. V DS autoservis Brno, kde se servisují Rovery brousí hlavu bez mrknutí oka.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tesneni pod hlavou
Mě jí mechanik taky líznul, když měnil těsnění.... někde tu možná jsou napsané důvody proč ne - kvůli nějaké spešl vrstvě čehosi, která se broušením odstraní, ale to píšu fakt laicky.
Edit: Jinak rozvody samozřejmě udělej taky, je to při jednom, stejně se musí sundat, nezapomeň na vodní pumpu a napínací kladku. Nikdy nevíš jak tam jsou dlouho, a už vůbec nepoznáš, jak dlouho tam je ta pumpa. Pokud je původní, má své odslouženo.
Edit: Jinak rozvody samozřejmě udělej taky, je to při jednom, stejně se musí sundat, nezapomeň na vodní pumpu a napínací kladku. Nikdy nevíš jak tam jsou dlouho, a už vůbec nepoznáš, jak dlouho tam je ta pumpa. Pokud je původní, má své odslouženo.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz