Tesneni pod hlavou

Odpovědět
Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Tommi_82 » ned led 11, 2009 16:38

Sám na to žádnej názor nemám protože jsem to nezkusil, ale četl jsem dost reakcí typu "aditiva do oleje NE".
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Roman620ti » ned led 11, 2009 21:09

Podle mě to akorát zprasí novej olej a jestli v tom jsou taky takové částice, které se mají usazovat a zalepovat rýhy na válcích, jako třeba hlásá Lubrifilm, tak to zasere i filtr. Osobně bych volil raději kvalitnější, značkový olej a motor si bude chrochtat, než aby byl nasr*anej :-D
2x Rover 620ti

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Hombre » pon led 12, 2009 5:54

Olej většinou teče pod víkem nebo mezi horní a spodní částí hlavy - pořádně zkontroluj, pod hlavou to opravdu nemá kudy téct, protože olej protéká těsněním jen v místě tlakového kanálu (u řemenů) a pak v okolí šroubů, ale kolem toho je ještě prostor s vodou. Mrkni na fotky v "vařící voda"3.strana (v Rover 400).
Aditiva do oleje určitě NE! Všechno jsou to podvody, že tam je teflon a já nevím co, zatím tam jsou sloučeniny chlóru, které sice v počátku opravdu motor utiší a zlepší mazání, ale nakonec ti zničí motor koroze.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Zakar
Příspěvky: 1106
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Zakar » pon led 12, 2009 20:45

@hombre
Jo to je pravda.Žádná přísada nemůže zabránit úniku oleje z motoru.Tomu může zabránit pouze demontáž a řádné utěsnění.A motorový olej je vždy vyroben dle své viskozity a výkonnostní třídy.Když se tam něco přidá tak to jenom naruší jeho kvalitu.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 9:48
Bydliště: Warsaw

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od sector » pon led 12, 2009 22:05

Hombre píše:Olej většinou teče pod víkem nebo mezi horní a spodní částí hlavy - pořádně zkontroluj, pod hlavou to opravdu nemá kudy téct, protože olej protéká těsněním jen v místě tlakového kanálu (u řemenů) a pak v okolí šroubů, ale kolem toho je ještě prostor s vodou. Mrkni na fotky v "vařící voda"3.strana (v Rover 400).
Aditiva do oleje určitě NE! Všechno jsou to podvody, že tam je teflon a já nevím co, zatím tam jsou sloučeniny chlóru, které sice v počátku opravdu motor utiší a zlepší mazání, ale nakonec ti zničí motor koroze.
jo tece to z pod vika, dnes jsem se na to koukal :(

nevite nahodou kolik stoji utesneni ?

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Vilém » úte led 13, 2009 19:51

Asi 300 těsnění a 10 minut práce.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od KDB » pát led 16, 2009 20:50

Tak to vypadá, že budu opět měnit těsnění pod hlavou...zcela netypicky se odfoukl silikon, který těsní vodu po okraji těsnění a voda teče zpod hlavy ven...těsnění je měněné na jaře u p.Maredy
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Karel G.
Příspěvky: 233
Registrován: úte zář 18, 2007 15:08
Bydliště: Havířov

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Karel G. » pát led 16, 2009 21:12

Jen jestli to není těsnění pod sáním jak to tady psal,myslím kolega Hombré.Mi to taky teklo a vypadalo to na těsnění pod hlavou,které bylo měněné,no a nakonec to bylo pod tím sáním.Od září už se mi neztratila ani kapka vody.
Za pokus nic nedáš!!! 120kč těsnění pod sání a práce.Mnoho zdaru.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od KDB » pát led 16, 2009 21:50

Byla bych radši, ale s pod hlavy vykukuje kus té těsnící lemovky a kape voda...Jeětě to důkladně prohlídnu...auto je čerstvě po rozvodech :evil: ..dvojí práce :|
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: ned srp 03, 2008 0:15
Bydliště: U Kolína

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Vilém » pát led 16, 2009 22:26

Tak to bych reklamoval, alespoň uvidíme jaký je p. Mareda v tomhle směru.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Karel G.
Příspěvky: 233
Registrován: úte zář 18, 2007 15:08
Bydliště: Havířov

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Karel G. » pát led 16, 2009 22:30

Tak to je nemilé,mi dělali těsnění a rozvody najednou,ale pro změnu mi odešla pak vodni pumpa.
Nenapadlo mě to měnit najednou.No a pak když se ochladilo tak začala kapat voda přes to těsnění sání.
Hodně zdaru je Rouvřík brzy zdravý! :P

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od KDB » pát led 16, 2009 22:59

Abych to upřesnil.. na jaře dělal p. Mareda těsnění(kapučíno všude) a rozvody...pravděpodobně se ale neměnila pumpa a ta teď začala kapat (po 50.000km) Doufal jsem, že to doklepu do rozvodů, ale najednou se objevila pod autem už louže a zatím co předtím voda ubývala jen za klidu , teď to bylo za jízdy a tekla z pod hlavy .nad altíkem.
Takže se udělaly rozvody a pumpa - ne u Maredy (po pouhých 65.000km na rozvodech), ale po dvou dnech začal voda zase téct - teď už jenom z pod hlavy.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

jack_carter
Příspěvky: 2
Registrován: sob led 24, 2009 15:28

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od jack_carter » sob led 24, 2009 17:04

Tak se také připojuji k miniklubu majitelů s propáleným těsněním. A jak jsem to tady tak četl, kroky by měly být následovné: koupit nové těsnění pod hlavu s nějakou přerušenou linkou tmelu pro odtok protlačeného oleje do odvodového potrubí pro olej, nebrousit hlavu a pořídit nové šrouby. Je to tak správně? Mám 214i teprve měsíc (najeto 172 tis km) a tohle mě překvapilo. Mělo mě to trknout, když už jsem pociťoval snížený výkon... Za hloupost se platí.. také zvažuji, že nechám rovnou udělat rozvody, ovšem řemen se zdá být nedavno měněný.

S pozdravem Jack;-)

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Tommi_82 » sob led 24, 2009 17:37

Snížení výkonu? Sníženej výkon to má protože je to 8 ventil, to těsnění na to takovej vliv nemá. Jezdí to jak pila. Měls koupit 214Si a ne jen 214i.

Jinak ohledně toho brousit či nebrousit hlavu to je diskuse na nekonečno existují dva tábory které se nikdy nedohodnou. Záleží asi na okolnostech. V DS autoservis Brno, kde se servisují Rovery brousí hlavu bez mrknutí oka.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesneni pod hlavou

Příspěvek od Fujitsu » sob led 24, 2009 17:49

Mě jí mechanik taky líznul, když měnil těsnění.... někde tu možná jsou napsané důvody proč ne - kvůli nějaké spešl vrstvě čehosi, která se broušením odstraní, ale to píšu fakt laicky.

Edit: Jinak rozvody samozřejmě udělej taky, je to při jednom, stejně se musí sundat, nezapomeň na vodní pumpu a napínací kladku. Nikdy nevíš jak tam jsou dlouho, a už vůbec nepoznáš, jak dlouho tam je ta pumpa. Pokud je původní, má své odslouženo.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Odpovědět