Mám R216 16V twincam CVT 99, a přibližuje se doba, kdy budu muset vyměnit těsnění /100tkm/.
Pročetl jsem forum, telefonicky prokonzultoval,
pročetl mj.
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=180729 a takovéto mám resumé:
měnit se má:
cam cover gasket
exhaust manifold gasket
inlet manifold gasket (if you need to take off the inlet manifold)
coolant outlet elbow gasket (and be prepared to spend 30 minutes scraping off the old one!)
thermostat (if you have not got a receipt for it being done recently)
water pump (as stat)
cambelt(s) (as stat)
sump jointing compound (if you are doing the rail)
exhaust downpipe gaskets (to mani and cat - if you are doing the rail)
oil filter +coolant+oil
tj. plánuji postup:
sundat a prohlídnout hlavu, pokud jí nic není a je rovná, nebrousit, použít těsnění Elring, v sadě s kovovými vodícími kolíky
pokud je potřeba líznout, zbrousit, použít dvouvrstvý pokovený těsnění BHP , nebo možná Elring
vyměnit termostat určitě
vyměnit případně u rozvodů dvě gufera na vačce
šrouby neměnit
rozvody Contitech
kladku aut. INA
čerpadlo SKF
zkontrolovat těsnění na sacím koši /přisávání vzduchu = špatné chlazení = problém s přehřátím = problém s těsněním , budoucí/
těsnění víka + výfuk
no a kapalinu + olej + filtr
máte někdo nějaký komentář (kromě toho že byste koupili nové šrouby za 3000

) ??
palivový filtr mám nový
přemýšlím kde a za kolik koupit hadice, co jsem viděl bylo dost drahé , co kus to 29,99 GBP ap.
včil mudrujte
