Prosím o pomoc s alarmem 214si 16v 1996

Odpovědět
vojtaodg
Příspěvky: 14
Registrován: úte říj 30, 2007 13:14
Bydliště: Krnov

Prosím o pomoc s alarmem 214si 16v 1996

Příspěvek od vojtaodg » pon led 21, 2008 14:48

Mám problém s alarmem. Zadní dveře (kufru) mi před pár měsíci začly hlásit,že jsou otevřené,i když nebyly. Myslím že mi do nich zatekla voda. Poté mi přestal na chvíli úplně reagovat alarm a auto jsem nemohl odemknout ani zamknout. Teď mi stále nefunguje odmykání. Vše ostatní je vpořádku.Nevím čím to je. Má řídící jednotka alarmu pod volantem pojistky?Nebo vadné čidlo. Toto v manuálu opravdu nepopisují,nebo jsem to nenašel... Please HELP!!!

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommi_82 » pon led 21, 2008 15:31

Podle mě máš prostě jen překouslý kabely v tom gumovým kloubu mezi pátýma dveřma a karoserií. Kabely jsou napravo, hadička k ostřikovači nalevo. U mýho auta už byly překouslý taky. Možná bude chyba jinde ale když se tam na ty kabely mrkneš tak tím nic nepokazíš.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Příspěvek od Hombre » úte led 22, 2008 11:41

mě na podzim zatekla voda do spínače u zadních dveří a dělalo to podobné blbosti. Po vyčistění spínače už je to v pořádku. Ten spínač, když je v něm voda je jako pořád otevřený, takže to začne blbnout. Pojistku alarm má, normálně v pojistkové skřínce pod volantem. Takže zkus zkontrolovat jestli není ten kabel zlomenej, jak psal kolega, pak vysušit a zkontrolovat spínač a pak resetovat ŘJ (odpojit aku a zkratovat kontakty na pár minut), a pak by to mělo šlapat. Ještě k zapojování akumulátoru: nevím co je v manuálech - musím se podívat - ale učili nás, že akumulátor se připojuje VŽDY napřed + a pak - a to z bezpečnostních důvodů - když se při připojování + pólu dotkneš nářadím kostry někde v okolí a mínus už bude připojený, hrozí popálení elektrickým obloukem, v horším případě i požár, exploze akumulátoru a popálení kyselinou, podle toho, jak se ti ten klíč šprajcne :!: , nehledě k tomu, že takové proudové šoky škodí polovodičům v alternátoru i v řídících jednotkách. Při odpojování aku se samozřejmě napřed odpojí -.

vojtaodg
Příspěvky: 14
Registrován: úte říj 30, 2007 13:14
Bydliště: Krnov

Příspěvek od vojtaodg » úte led 22, 2008 13:37

JO,pravda už jsem chybku přepsal.Sorry Hombre.

S těma kabelama nic není,tak zbývá čidlo... Akurát,jsem ho ještě nenašel. A v elektrických schématech v manuálu a ještě v anglině aby se ..... vyznalo! několikrát jsem se snažil to čidlo najít,rozmontoval pul auta a nic. Potom jsem koupil manuál a stejně to tam nenajdu...Ještě na to juknu,bo jedu do servisu za dva dny a nechci tam nechat majland za blbosti,které si můžu udělat doma.
Pak tradá rodná zemi a zpátky do UK... 2100km 8)

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Příspěvek od Hombre » úte led 22, 2008 16:49

spínač musí být ve víku kufru, teda na 416ce tam je přímo v tom zámku a ovládá i osvětlení v kufru

vojtaodg
Příspěvky: 14
Registrován: úte říj 30, 2007 13:14
Bydliště: Krnov

Příspěvek od vojtaodg » úte led 22, 2008 20:13

Dik zitra to zkusim najit. Hej Hombre,Ty si z krnova? Až teď jsem si toho všiml...

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Příspěvek od Hombre » stř led 23, 2008 6:03

No jo, jsem z Krnova, a ty? Nepochopil jsem, jestli jseš v Krnově nebo v UK

vojtaodg
Příspěvky: 14
Registrován: úte říj 30, 2007 13:14
Bydliště: Krnov

Příspěvek od vojtaodg » stř led 23, 2008 20:47

No momentalne jsem v Krnove,ale odjizdim 7.unora zpatky do anglie. Myslim ze mou cervenou 214 s anglickou spz neprehlednes,pokud se potkame. Jinak problem jsem dnes vyresil diky... Jinak pokud si nekdy chodil do Jezu tak me znas zpoza baru... 8)

Odpovědět