-
andree99
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte dub 14, 2009 17:21
Příspěvek
od andree99 » úte dub 14, 2009 19:04
Ahoj všichni asi před 10ti dny jsem pořídil rover 214i r.v 97 a dneska jsem si chtěl vyměnit palivový filtr, narazil jsem ovšem na problém, horní závit šel odšroubovat jedna báseň ale s tím spodním jsem ani nehnul dokonce se mi povedlo strhat matku

chtěl sem se zeptat zda se s tím už někdo setkal a jak to pořešil. hledal jsem tady nějakej návod na demontáž ale na nic sem nenarazil prosím pomozte.
-
Keksin
- Příspěvky: 3419
- Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
- Bydliště: jižní Morava
Příspěvek
od Keksin » úte dub 14, 2009 20:11
-
Zakar
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Příspěvek
od Zakar » úte dub 14, 2009 22:06
Musíš mít pořádný klíč na převlečné matice.A také originální palivový filtr Rover,protože jiný tam dát nejde.

ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
-
andree99
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte dub 14, 2009 17:21
Příspěvek
od andree99 » stř dub 15, 2009 18:12
JAKTO ŽE TAM JINÝ NEJDE V AUTODÍLECH MĚ ŘEKLY ŽE TAM JDE I NAHRADA konkrétně od firmy fram vnější průměr = 78 mm závit 13/16"-16SP. výška 94 mm
-
mackoco
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mackoco » stř dub 15, 2009 18:45
andree99 píše:JAKTO ŽE TAM JINÝ NEJDE V AUTODÍLECH MĚ ŘEKLY ŽE TAM JDE I NAHRADA konkrétně od firmy fram vnější průměr = 78 mm závit 13/16"-16SP. výška 94 mm
Ja mam ten od fram a ide, ale dobre zatiahni , lebo bude striekat benzin ako fontana
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
mackoco
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mackoco » stř dub 15, 2009 18:49
FILTRON - FI PP829 14x55
FILTRON - FI PP942 12x55 zavit
FRAM - FF G5977
CHAMPION - CH L203
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
andree99
- Příspěvky: 10
- Registrován: úte dub 14, 2009 17:21
Příspěvek
od andree99 » stř dub 15, 2009 19:10
mackoco píše:FILTRON - FI PP829 14x55
FILTRON - FI PP942 12x55 zavit
FRAM - FF G5977
CHAMPION - CH L203
zdarec to máš odzkoušeno? nejsem žádný odborník tak by mě zajímalo jestli to pásne konkretně na ten můj typ (214i r.v 97 55kw ) nebo jestli je to jedno i nebo si či sdi ????
-
mackoco
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mackoco » stř dub 15, 2009 19:18
ako som napisal tak daval som si ten fram... a pasuje pohodlne. Idem vsak nabuduce do znacky UFI, lebo FRAM neni moc kvalita , to je moj nazor.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
Tommi_82
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tommi_82 » stř dub 15, 2009 21:08
andree99 píše:
zdarec to máš odzkoušeno? nejsem žádný odborník tak by mě zajímalo jestli to pásne konkretně na ten můj typ (214i r.v 97 55kw ) nebo jestli je to jedno i nebo si či sdi ????
Všecky benzíny by měly mít stejný(takže i-čko a Si-čko), teda jestli katalog Elit nelže, každopádně naftový SDi-čko má zcela určitě jinej palivovej filtr.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)

Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008

Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014

-
Zakar
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Příspěvek
od Zakar » stř dub 15, 2009 22:29
Bohužel v tomto případě katalog elit lže.Je pravda,že ten filtr z aftermarketu tam jde ale palivová trubka jde zašroubovat jenom na část závitu.Takže se nesmí utáhnout jinak se závit strhne.Z tohoto důvodu používám na benzínové dvoustovky poze originál.

ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
-
mackoco
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mackoco » čtv dub 16, 2009 8:40
Zakar píše:Bohužel v tomto případě katalog elit lže.Je pravda,že ten filtr z aftermarketu tam jde ale palivová trubka jde zašroubovat jenom na část závitu.Takže se nesmí utáhnout jinak se závit strhne.Z tohoto důvodu používám na benzínové dvoustovky poze originál.

A kde sa da ten original zohnat ?
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
Tommi_82
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Tommi_82 » čtv dub 16, 2009 9:05
welinka@roverclub.cz napiš jí mail kde popíšeš co potřebuješ a napiš tam i VIN kód tvojeho auta. Budeš mít jistotu že to je přesně to co tam má být.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)

Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008

Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014

-
Shluk
- Příspěvky: 65
- Registrován: pát dub 25, 2008 9:21
Příspěvek
od Shluk » čtv dub 16, 2009 14:19
Zdarec kupoval jsem normálně v ELITu , akorát sem řekl, že chci nějaký lepší ( už si teda nepamatuji značku ) pohovořili jsme o tom ( sem tam registrovaný ) a nebyl sebemenší problém ať se to filtrů či jiných věcí ( pravda moc jich zaplať pánbůh nebylo ) týče

Shluk Rapid136,Swift 1.0,Corsa1.5D ( jen do práce

)+SAŠA 214Si
-
mackoco
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od mackoco » čtv dub 16, 2009 14:56
Shluk píše:Zdarec kupoval jsem normálně v ELITu , akorát sem řekl, že chci nějaký lepší ( už si teda nepamatuji značku ) pohovořili jsme o tom ( sem tam registrovaný ) a nebyl sebemenší problém ať se to filtrů či jiných věcí ( pravda moc jich zaplať pánbůh nebylo ) týče

Tiez si myslim, taku malickost musi predsa nejaky vyrobca riesit. Original je samozrejme original, ale aby som si taketo prkotinky objednaval od welinky az na bohom zabudnute Slovensko sa mi nechce moc riesit. Ten Fram ako som pisal mi tam isiel, len som musel pridat trocha viac Nm, je to asi aj tym ze v spojoch niesu pouzite ziadne gumicky a podlozky, zrejme by ich pocase benzin rozleptal, alebo je to z ochranneho dovodu aby sa zabranilo netesnostiam ked guma pocase zatvrdne.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
Ptech
- Příspěvky: 95
- Registrován: pát pro 26, 2008 22:32
- Bydliště: United Kingdom
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Ptech » čtv dub 16, 2009 18:01