Tesneni pod hlavou

Odpovědět
Tobi
Příspěvky: 4
Registrován: čtv říj 11, 2007 17:12
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Tobi » čtv pro 27, 2007 12:30

Taky musím vyměnit těsnění pod hlavou, objevilo se mi to kapučíno tak v přepadové nádobce, ale spíš mě zarazil menší problém, mám 214i (8V) ale nikde jsem ho nenašel jen na 16V, ono to bude pravděpodobně stejný, poradíte někdo? Dik

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 8:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Příspěvek od Mirek 1234.cz » čtv pro 27, 2007 13:46

Tobi píše:Taky musím vyměnit těsnění pod hlavou, objevilo se mi to kapučíno tak v přepadové nádobce, ale spíš mě zarazil menší problém, mám 214i (8V) ale nikde jsem ho nenašel jen na 16V, ono to bude pravděpodobně stejný, poradíte někdo? Dik
Je to jiné, musíte hledat podle 1,4 55kw

Tobi
Příspěvky: 4
Registrován: čtv říj 11, 2007 17:12
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Tobi » čtv pro 27, 2007 14:52

Tak to asi mám docela peška, ale děkuju, budu shánět :cry:

Uživatelský avatar
Karel G.
Příspěvky: 233
Registrován: úte zář 18, 2007 14:08
Bydliště: Havířov

Těsnění pod hlavou

Příspěvek od Karel G. » čtv pro 27, 2007 15:06


mirinkosokol
Příspěvky: 14
Registrován: čtv lis 08, 2007 19:54
Bydliště: Slovensko - Prievidza

Příspěvek od mirinkosokol » stř led 09, 2008 18:29

Hello:)!

Chcel by som sa Vas opytat ci tot plati aj na 200-vky. Nasiel som to v clanku o 75-kach.
"Největší slabinou motorů celé série K bývá selhávající těsnění pod hlavou. Hlavním důvodem, proč těsnění selže, jsou plastové středící kolíky, kterými je hlava usazena k bloku. Ty byly v roce 2002 nahrazeny kovovými, přičemž doporučuji při první výměně těsnění pod hlavou nahradit ony plastové kolíky kovovými, za což zaplatíte několik 100 korun, přičemž se vyplatí koupit také zcela nové hlavové šrouby. Kdo toto neudělá, bude těsnění pod hlavou řešit pořád dokola."

Vopred velke dakujem:)!

Mirec 8)

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommi_82 » čtv led 10, 2008 8:15

nevim jak je to s tema kolikama ale jinak to plati do posledního puntíku. Moje 214 Si je s tím právě teď u pana doktora.

Tobi
Příspěvky: 4
Registrován: čtv říj 11, 2007 17:12
Bydliště: Děčín

Příspěvek od Tobi » čtv led 10, 2008 13:02

No moje taky, jen se mechanik bojí aby ty šrouby povolil. když je utrhá tak nevím! Uvidí se! :(

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

brúsenie

Příspěvek od undy » čtv led 10, 2008 14:11

Ešte by som doporučil nezamieňať pojem brúsenie hlavy/tisíciny mm/ s frézovaním hlavy/desatiny mm/.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

mirinkosokol
Příspěvky: 14
Registrován: čtv lis 08, 2007 19:54
Bydliště: Slovensko - Prievidza

Příspěvek od mirinkosokol » čtv led 10, 2008 15:10

no veru ja som strojar a brusenie a frezovanie je velky rozdiel. ved aj napriklad po frezovani povrch bude vzdy o dost drsnejsi ako po bruseni.
No rad by som vedel ako je to s tymi kolikmi...

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Příspěvek od Zakar » úte led 15, 2008 21:05

len.capkova píše:ROVER 214 - Podle příspěvků voda v oleji znamená prasklé těsnění, můj mechanik je však přesvědčen, že těsnění je v pořádku a mluví o -o-kroužku. Nemáte někdo zkušenost. díky
Zřejmě si to plete s jiným vozem.Je to na výměnu těsnění. :P
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Příspěvek od Hombre » stř led 16, 2008 6:13

len.capkova píše:ROVER 214 - Podle příspěvků voda v oleji znamená prasklé těsnění, můj mechanik je však přesvědčen, že těsnění je v pořádku a mluví o -o-kroužku. Nemáte někdo zkušenost. díky
Řekni mechanikovi, ať se podívá na ty fotky, co jsou asi v polovině této diskuze (11.prosince), je tam těsnění i s poškozením, kvůli kterému je pak olej ve vodě.

Mirek 1234.cz
Příspěvky: 143
Registrován: pon zář 17, 2007 8:11
Bydliště: Praha, Přílepy, Hradec Králové

Příspěvek od Mirek 1234.cz » stř led 16, 2008 12:10

len.capkova píše:ROVER 214 - Podle příspěvků voda v oleji znamená prasklé těsnění, můj mechanik je však přesvědčen, že těsnění je v pořádku a mluví o -o-kroužku. Nemáte někdo zkušenost. díky
Jednou někdo napsal nějakou kravinu, která se vztahovala navíc k šestiválcí V6 - Roveru 75 a chytají se toho "ti co tomu rozumí".

Jestli je sebemenší příznak problému typu voda v oleji u 1,4 - 1,6... co třeba oxidace hlavy od těsnění, pokud nebyl tento Rover svolán na záruční výměnu - což se už nikdy nikdo nedoví

Ivan
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 23, 2007 18:47
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od Ivan » pon led 28, 2008 21:35

assa píše: Kolik si na tu broušenou hlavu najel.Údajná životnost broušené hlavy 20000Km.

No nevím, přebroušení hlavy+výměna těsnění to bylo okolo 1000,+práce, šrouby stojí 2000, tak nevím proč jsou tady ceny přes deset tisíc. A 20 tisíc km?? To by ta hlava musela být z tvarohu. A pokud jste dali staré šrouby, nezkoušeli jste je po 5000km nebo 10000 km přitáhnout. Ony se totiž povolují. Taková byla zkušenost jednoho z nás. Dotáhlo se to a jede se dál. Uvidíme jak dlouho, ale ... :lol:

Ještě..v kterém manuálu se psalo,že šrouby se mají dát nové?

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Příspěvek od Zakar » pon led 28, 2008 22:49

Ivan píše:
No nevím, přebroušení hlavy+výměna těsnění to bylo okolo 1000,+práce, šrouby stojí 2000, tak nevím proč jsou tady ceny přes deset tisíc. A 20 tisíc km?? To by ta hlava musela být z tvarohu. A pokud jste dali staré šrouby, nezkoušeli jste je po 5000km nebo 10000 km přitáhnout. Ony se totiž povolují. Taková byla zkušenost jednoho z nás. Dotáhlo se to a jede se dál. Uvidíme jak dlouho, ale ... :lol:

Ještě..v kterém manuálu se psalo,že šrouby se mají dát nové?

Přebroušení hlavy a výměna těsnění za 1000 ??? Tak to v tom případě je z tvarohu to těsnění. :shock:
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Ivan
Příspěvky: 4
Registrován: ned zář 23, 2007 18:47
Bydliště: Klatovy

Příspěvek od Ivan » úte led 29, 2008 0:41

Zakar píše:Přebroušení hlavy a výměna těsnění za 1000 ??? Tak to v tom případě je z tvarohu to těsnění. :shock:
Těsnění Elring EL167410 - 1119,40kč s DPH, přebroušení 200.- od maníka, kterej to dělal celý život a teď na důchod si přivydělává. Pošlu kontakt-je li zájem. Jen je to na venkově. Práce 180Kč za hod. Třeba by se vyplatilo přijet? :D Celkem s výměnou vodního čerpadla, těsnění výfuku, těsnění víka ventilů+ svíčky a nemrzka-5577Kč. I když připočtu 2225 za šrouby, pořád jsem do desítky-Ne :roll:

Odpovědět