Rover 200 1.1i?

max80

Re: Rover 200 1.1i?

Příspěvek od max80 » pon čer 30, 2008 16:33

.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 200 1.1i?

Příspěvek od Tommi_82 » pon čer 30, 2008 17:09

no FAKT!
Tuneři koukejte!! Ten motor zvladne dat 92kW při 7200 ot., stačí jen "pár" úprav.

Jako zajímalo by mě v čem se lišil ten závodní motor od seriovýho.


(December) FSO Polonez 1.4 GLI 16V with Rover 1396 cc engine, 76 kW/103 PS/6000 rpm, 127 N·m (94 ft·lbf)/5000 rpm, 11,9 s, 178 km/h (111 mph), with or without catalytic converter.

* 1994 FSO (Prima) 1.4 GLI 16V - race car with Rover 1396 cc engine, 92 kW/125 PS/7200 rpm, 130 N·m (96 ft·lbf)/6000 rpm, 205 km/h (127 mph), took part in Dutch race competitions.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

MG 200
Příspěvky: 5
Registrován: ned led 18, 2009 20:40

Re: Rover 200 1.1i?

Příspěvek od MG 200 » čtv dub 16, 2009 19:04

cau ja som mal 1,1jednicku donedavna teraz som je prekotil na stechu a motor som zadrel ja so bol s nim uplne spokojny ziadny problem az pri 150 tis som musel dat nove tas pod hlavu ale to je u roverou normalne ta pohoda spotreda okolo 6-7 lit

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 200 1.1i?

Příspěvek od Austin » čtv dub 16, 2009 22:07

Pokud někdo stojí před koupí, tak jedině 1.6 16V twincam,
to je jízda pánové.
Utřu kdekoho, hlavně tedy díky CVT.
------------------
Někde v tuším východních Čechách se prodává modrá 1.6 CVT za slušnou cenu, bylo to na sauto.cz
To je po roce první CVT na prodej, tak na okraj.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Předejdu dotazům co je CVT - Continuously Variable Transmision - jinak česky automat s variátorem (info http://www.kaps.cz)
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
Ptech
Příspěvky: 95
Registrován: pát pro 26, 2008 22:32
Bydliště: United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 200 1.1i?

Příspěvek od Ptech » čtv dub 16, 2009 23:05

Predne si neodpustim, ze to co tady pisete je blbost, neco o nevyzkousenych atypickych motorech 1,1.....je to motor uplne stejnej jako 1,4 a 1,6, krome zdvihu. Takze 99 procent dilu je stejnych a pasuji ze vsech ostatnich vyssich kubatur ( tesneni pod hlavu je napr. stejne i pro DOHC) , hlava stejne svody, stejne poloosy, prevodovka pro 1.1 a 1.4 je stejna, a neda se rict ze by to vyrazne nejelo, avsak spotreba je znatelne nizsi, zvlast ve meste.
Tak hledejte dalsi infos a piste sem jen fakta, a ne zarucene informace typu jedna pani povidala :roll:
bavim se samozrejme o jednovackovem motoru, abyste si to nepletli
Roverum zdar :wink:

P.S. jsou v obehu SOHC (8mi ventil) 1.1, 1.3(??), 1.4, 1.6 a DOHC i 1.1, 1.4, 1.6, 1.8 :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Ptech
Příspěvky: 95
Registrován: pát pro 26, 2008 22:32
Bydliště: United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 200 1.1i?

Příspěvek od Ptech » čtv dub 16, 2009 23:13

Austin píše:Pokud někdo stojí před koupí, tak jedině 1.6 16V twincam,
to je jízda pánové.
Utřu kdekoho, hlavně tedy díky CVT.
------------------
Někde v tuším východních Čechách se prodává modrá 1.6 CVT za slušnou cenu, bylo to na sauto.cz
To je po roce první CVT na prodej, tak na okraj.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Předejdu dotazům co je CVT - Continuously Variable Transmision - jinak česky automat s variátorem (info http://www.kaps.cz)
...neprehanej, 1,4 s dobre nahustenejma gumama jede stejne jako 1,6 s podhustenejma :lol: :lol: je tam proste minimalni rozdil

Uživatelský avatar
Ptech
Příspěvky: 95
Registrován: pát pro 26, 2008 22:32
Bydliště: United Kingdom
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 200 1.1i?

Příspěvek od Ptech » čtv dub 16, 2009 23:51

Rover, 25 Series (1999-2005), 1.1
25, Petrol, Hatchback, 8v, (non ABS) Driveshafts 11/1999 - 10/2000 Front
25, Petrol, Hatchback, 16v, (non ABS) Driveshafts 03/2001 - 12/2007 Front
Rover, 25 Series (1999-2005), 1.4
25, Petrol, Hatchback, 16v, (non ABS) Driveshafts 11/1999 - 12/2007 Front
Rover, 25 Series (1999-2005), 1.6
25, Petrol, Hatchback, 16v, Manual (non ABS) Driveshafts 11/1999 - 12/2007 Front
Rover, 200 Series (1989-1999) XW, 1.4
214, Petrol, Hatchback, 8v, (non ABS) Driveshafts 09/1990 - 03/1996 Front
214, Petrol, Hatchback, 16v, (non ABS) Driveshafts 10/1989 - 03/1996 Front
214, Petrol, Convertible, 16v, (non ABS) Driveshafts 04/1992 - 03/1996 Front
Rover, 200 Series (1995-1999) RF, 1.1
211, Petrol, Hatchback, 8v, (non ABS) Driveshafts 01/1998 - 11/1999 Front
Rover, 200 Series (1995-1999) RF, 1.4
214, Petrol, Hatchback, 8v, (non ABS) Driveshafts 11/1995 - 11/1999 Front
214, Petrol, Hatchback, 16v, (non ABS) Driveshafts 11/1995 - 12/1999 Front
Rover, 200 Series (1995-1999) RF, 1.6
216, Petrol, Hatchback, 16v, Manual (non ABS) Driveshafts 11/1995 - 11/1999 Front
Rover, 400 Series (1990-1995) XW, 1.4
414, Petrol, Saloon, 16v, (non ABS) Driveshafts 03/1990 - 10/1992 Front

MG 200
Příspěvky: 5
Registrován: ned led 18, 2009 20:40

Re: Rover 200 1.1i?

Příspěvek od MG 200 » stř dub 22, 2009 18:53

caute no ja mam nan iny nazor ja som mal donedavna 1,1 pokial som ho nedal na strechu je to idealne do meste a chodil som snim aj na dlhe trasi a tedy som mal nanom spotrebu necelich 7lit to neni vobec zle a dupal som tomu 150 priemer bolo uplne bez zavady iba pri 160tis bolo treba menit tesnenie pod hlavou inak vse ok

Odpovědět