Zdravim borci, rozhod sem se poridit priblizovadlo do prace. Chci auto ktere nebude moc zrat,nebude moc drahy, a nebudu se do nej stydet sednout... Rover 200 tomu vsemu celkem odpovida... Nasel jsem z roku 1998 ktery ma najeto 180 000km. Je to 1,4ka benzin s vykonem 76kw to mi pride na takovy maly auticko vcelku dost;)
Chtel jsem se poradit jeslti Rover 200 ma nejaky vetsi mouchy. Je mi jasny ze auto z 98 nebude bezporuchovy ale nechci koupit srot do kteryho narvu 100 000kc behem prvniho roku. Urco nekdo rovera mate a ja chapu ze to je kus od kusu, ale nejak tak OBECNE.
Do meho finalniho vyberu se dostal Fiat Bravo, Mazda 323cupe, Seat ibiza a rover. Rover a Bravo se mi libi nejvic a rover je fakt peknej.... Prosim nekdo mi poradte nebo pisnete na mail: tranzistorr@seznam.cz a nebo icq: 343867719 FAKT ocenim pomoc. dikes moc
Koupe Rover 200 1,4
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Jo Bravo není špatný, jen musíš koupit minimálně motor 1.6 16v, ty slabší motory(tuším dvanáctiventily) jsou konstrukčně ne příliš zdařilé. Naši maj doma Fiat Marea 1.6 16v a já mám rovera 200 1.4 16v tak to mohu velice dobře posoudit (na fiatu mám najeto ke 30 tisícům km na roveru 12 tisíc km). Co hraje pro fiat je bezesporu větší pohodlí a nízké náklady(když porovnám co naši vrazili do oprav a co já, ale to je jako porovnávat hrušky a jabka takže to nemá smysl). Zbytek karet je jednoznačně pro Rovera. Zrychlení, jízdní zážitek a spotřebu má tebou vybraný Rover 214Si rozhodně lepší než Bravo 1.6 16v.
Rover 214 může mít mouchy: Opotřebovanou spojku(poznáš podle toho že může jít špatně zařadit zpátečka nebo jiné rychlosti, oprava stojí prakticky stejně jako na tebou zmiňovaná auta), vadné těsnění pod hlavou válců (poznáš podle chladící kapaliny která má na povrchu film připomínající kapučíno, oprava stojí max. kolem 8000), drobnosti jako nefunkční elektrické otvírání oken, drobnosti související s překousnutí kabelů/hadiček v 5. dveřích(= překouslou hadičku k zadnímu ostřikovači, překouslé drátky k zadnímu stěrači, zámku zdaních dveří, opravit si to můžeš sám), padající páté dveře (nové vzduchové vzpěry stojí asi 600 za kus), detaily které jsou vidět na první pohled jako dosluhující výfuk, nepříjemnosti jako vrzající palubní deska (ta by se u R214 z roku 98 vyskytovat neměla) atd . Popsal jsem prakticky uplně všechny závady se kterými jsem se setkal u svojeho Rovera 214 Si r.v 1996 a také ty o kterých jsem se doslechl. Jo a podívej se kdy by se měly měnit rozvody, protože to podle najetých km vypadá že je budeš asi muset vyměnit, mě čeká výměna ve 190 tis.km takže cenu zatím neznám ale musí se tam měnit vícero věcí než jen samostané rozvody.
Tak jako fiat je doporučeno servisovat tam kde mají s italy zkušenosti, tak rover je rozhodně doporučováno servisovat tam kde roverum rozumí.
Jinak pro mě na tvým místě by byl Rover asi jasná volba. Motorově z tebou zmíněných aut je nejlepší.
Rover 214 může mít mouchy: Opotřebovanou spojku(poznáš podle toho že může jít špatně zařadit zpátečka nebo jiné rychlosti, oprava stojí prakticky stejně jako na tebou zmiňovaná auta), vadné těsnění pod hlavou válců (poznáš podle chladící kapaliny která má na povrchu film připomínající kapučíno, oprava stojí max. kolem 8000), drobnosti jako nefunkční elektrické otvírání oken, drobnosti související s překousnutí kabelů/hadiček v 5. dveřích(= překouslou hadičku k zadnímu ostřikovači, překouslé drátky k zadnímu stěrači, zámku zdaních dveří, opravit si to můžeš sám), padající páté dveře (nové vzduchové vzpěry stojí asi 600 za kus), detaily které jsou vidět na první pohled jako dosluhující výfuk, nepříjemnosti jako vrzající palubní deska (ta by se u R214 z roku 98 vyskytovat neměla) atd . Popsal jsem prakticky uplně všechny závady se kterými jsem se setkal u svojeho Rovera 214 Si r.v 1996 a také ty o kterých jsem se doslechl. Jo a podívej se kdy by se měly měnit rozvody, protože to podle najetých km vypadá že je budeš asi muset vyměnit, mě čeká výměna ve 190 tis.km takže cenu zatím neznám ale musí se tam měnit vícero věcí než jen samostané rozvody.
Tak jako fiat je doporučeno servisovat tam kde mají s italy zkušenosti, tak rover je rozhodně doporučováno servisovat tam kde roverum rozumí.
Jinak pro mě na tvým místě by byl Rover asi jasná volba. Motorově z tebou zmíněných aut je nejlepší.
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Kolik je limit??
Dobrá odpověď.
Přidám - Seatu se vyhni, jeté za moc nestojí, zvláště kvůli nulové údržbě ze strany předchozích majitelů (často). Pokud jsi zařadil, a správně, Mazdu 323 (nevím proč kupé) tak přiřaď i Toyotu, oboje poměrně spolehlivé. Mazdu bych ale vzal jen 1890 ccm s plynem.
Jinak myslím že do 120 tis. trefíš 25/45 s bohatou výbavou v 1.6 a budeš mít auto na ježdění na 8-10 let. Proč - protože je to tak pohodlné auto, že ho za nic nevyměníš.
Přirovnám to např. k Toyotě Starlet - sice poskakovadlo, ale má dospělý motor z Corolly a kdo to auto má, tak ho neprodá, páč byl musel být vrtaný do hlavy. Skoro nic se tam nekazí.
Naposled - když auto změní majitele, nový s ním jezdí trochu jinak - tj. někdy je potřeba vyměnit spojku či jinou "drobnost", ale po vychytání prvotních potíží Rover ať 200/25 tak 45 slouží dobře.
Trochu taky mrkni na R800 s plynem, to je nesrovnatelná jízda a dílů je dost a cena je velmi nízko a vůz je dvakrát lepší než Sonata či Camry.
Taky R800 moc často nemění majitele.
Přidám - Seatu se vyhni, jeté za moc nestojí, zvláště kvůli nulové údržbě ze strany předchozích majitelů (často). Pokud jsi zařadil, a správně, Mazdu 323 (nevím proč kupé) tak přiřaď i Toyotu, oboje poměrně spolehlivé. Mazdu bych ale vzal jen 1890 ccm s plynem.
Jinak myslím že do 120 tis. trefíš 25/45 s bohatou výbavou v 1.6 a budeš mít auto na ježdění na 8-10 let. Proč - protože je to tak pohodlné auto, že ho za nic nevyměníš.
Přirovnám to např. k Toyotě Starlet - sice poskakovadlo, ale má dospělý motor z Corolly a kdo to auto má, tak ho neprodá, páč byl musel být vrtaný do hlavy. Skoro nic se tam nekazí.
Naposled - když auto změní majitele, nový s ním jezdí trochu jinak - tj. někdy je potřeba vyměnit spojku či jinou "drobnost", ale po vychytání prvotních potíží Rover ať 200/25 tak 45 slouží dobře.
Trochu taky mrkni na R800 s plynem, to je nesrovnatelná jízda a dílů je dost a cena je velmi nízko a vůz je dvakrát lepší než Sonata či Camry.
Taky R800 moc často nemění majitele.