Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Příspěvek od seba » stř čer 24, 2009 11:50

To u mě ne...Já na nich mam takovy gumovy návleky..To těsní dokonale..A kde byse tam voda vzala.Ono i kdyby tak ten motor je tak rozpalenej ze by to jen zasycelo:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Příspěvek od Hombre » stř čer 24, 2009 12:00

To bys čuměl, když projedeš pořádnou kaluž, zkus potom mrknout pod kapotu :D
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Příspěvek od seba » stř čer 24, 2009 12:17

Já mam 620Ti....Ono tam je zespoda kryt a krz motor na silnici neni ani vidět:-DKe svíčkám se nedostane.Ale nic není nemožné:-DK něčemu tam ten kryt asi byl:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Příspěvek od Roman620ti » stř čer 24, 2009 18:53

No voda se tam může dostat jedině, až nám prorezne kapota, nebo roztrhne chladič :lol: Jinak mi to příjde takové dokorativní, mě se to tam líbí a taky se tam tak nehromadí prach a bordel...asi
2x Rover 620ti

Czechflag
Příspěvky: 5
Registrován: úte lis 11, 2008 9:51

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Příspěvek od Czechflag » pon srp 24, 2009 18:56

No když už se tu mluvilo a panu Maredovi, tak jsem také nespokojen. Měl sem se svojí 214 problém, při nastartování skákaly otáčky stále to chcípalo, netáhlo a když sem chtěl prudce akcelerovat auto se dusilo. Na foru sem našel že všichni doporučují pana Maredu, zavolal jsem mu a domluvil si schůzku. Když sem k němu přijel popsal sem svůj problém a pan mareda mi řekl že auto připojí na diagnostiku a uvidí, řekl sem mu že finance nehrájí roli. Ještě ten den mi volal že auto je v pořádku a že vyměnil palec rozdělovače a vyčistil víčko rozdělovače. Za tuto práci si řekl 600, prý ještě seřídil motor (tím nechci tvrdit že je drahý). A ano cesta domů celkem ušla, problém je ten že druhý den to bylo opět stejné. Volal sem tedy Maredovi a on mi řekl že na to nemá čas a tím rozhovor skončil. Ještě že kamarád dělá mechanika pro rally škoda team a tak se mi na to kluci koukli. Příčina? Špatný benzín, který byl ředěný vodou a termostat který byl stále otevřen,tzn že motor byl chlazen na velký okruh, ikdyž byl studený. Ještě mi to trochu seřídili a jsem naprosto spokojenej. K panu Maredovi už nepojedu, nazval bych ho mechanikem na baterky, umí opravit jen to co mu řekne diagnostika.

mackoco
Příspěvky: 298
Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
Bydliště: bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Příspěvek od mackoco » úte srp 25, 2009 8:28

Czechflag píše:No když už se tu mluvilo a panu Maredovi, tak jsem také nespokojen. Měl sem se svojí 214 problém, při nastartování skákaly otáčky stále to chcípalo, netáhlo a když sem chtěl prudce akcelerovat auto se dusilo. Na foru sem našel že všichni doporučují pana Maredu, zavolal jsem mu a domluvil si schůzku. Když sem k němu přijel popsal sem svůj problém a pan mareda mi řekl že auto připojí na diagnostiku a uvidí, řekl sem mu že finance nehrájí roli. Ještě ten den mi volal že auto je v pořádku a že vyměnil palec rozdělovače a vyčistil víčko rozdělovače. Za tuto práci si řekl 600, prý ještě seřídil motor (tím nechci tvrdit že je drahý). A ano cesta domů celkem ušla, problém je ten že druhý den to bylo opět stejné. Volal sem tedy Maredovi a on mi řekl že na to nemá čas a tím rozhovor skončil. Ještě že kamarád dělá mechanika pro rally škoda team a tak se mi na to kluci koukli. Příčina? Špatný benzín, který byl ředěný vodou a termostat který byl stále otevřen,tzn že motor byl chlazen na velký okruh, ikdyž byl studený. Ještě mi to trochu seřídili a jsem naprosto spokojenej. K panu Maredovi už nepojedu, nazval bych ho mechanikem na baterky, umí opravit jen to co mu řekne diagnostika.
Ako sa dá zistit ze termostat je otvoreny stale ?
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Příspěvek od Tommi_82 » úte srp 25, 2009 8:56

V zimě jednoduše. V létě podle mě jedině vymontovat a otestovat. Každopádně termostat je v mých očích u motorů K-series jedna z nejdůležitějších součástek a měla by být pravidleně kontrolována.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!

Příspěvek od Fujitsu » úte srp 25, 2009 10:51

Poznáš to tak, že když nastartuješ uplně studené auto (třeba ráno), necháš ho bublat a otevřeš kapotu....sáhneš na horní tlustou hadici z chladiče, ta musí být studená a nesmí se ohřívat zároveň s motorem. V autě už by ti to mělo topit, volnoběh by měl klesat, ale tahle hadice musí být pořád studená. Jakmile se ohřívá zároveň s motorem, termostat je pořád otevřenej a strašně dlouho trvá, než se auto ohřeje.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Odpovědět