Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!
Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!
To u mě ne...Já na nich mam takovy gumovy návleky..To těsní dokonale..A kde byse tam voda vzala.Ono i kdyby tak ten motor je tak rozpalenej ze by to jen zasycelo:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!
To bys čuměl, když projedeš pořádnou kaluž, zkus potom mrknout pod kapotu 

Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!
Já mam 620Ti....Ono tam je zespoda kryt a krz motor na silnici neni ani vidět:-DKe svíčkám se nedostane.Ale nic není nemožné:-DK něčemu tam ten kryt asi byl:-D
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!
No voda se tam může dostat jedině, až nám prorezne kapota, nebo roztrhne chladič
Jinak mi to příjde takové dokorativní, mě se to tam líbí a taky se tam tak nehromadí prach a bordel...asi

2x Rover 620ti
Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!
No když už se tu mluvilo a panu Maredovi, tak jsem také nespokojen. Měl sem se svojí 214 problém, při nastartování skákaly otáčky stále to chcípalo, netáhlo a když sem chtěl prudce akcelerovat auto se dusilo. Na foru sem našel že všichni doporučují pana Maredu, zavolal jsem mu a domluvil si schůzku. Když sem k němu přijel popsal sem svůj problém a pan mareda mi řekl že auto připojí na diagnostiku a uvidí, řekl sem mu že finance nehrájí roli. Ještě ten den mi volal že auto je v pořádku a že vyměnil palec rozdělovače a vyčistil víčko rozdělovače. Za tuto práci si řekl 600, prý ještě seřídil motor (tím nechci tvrdit že je drahý). A ano cesta domů celkem ušla, problém je ten že druhý den to bylo opět stejné. Volal sem tedy Maredovi a on mi řekl že na to nemá čas a tím rozhovor skončil. Ještě že kamarád dělá mechanika pro rally škoda team a tak se mi na to kluci koukli. Příčina? Špatný benzín, který byl ředěný vodou a termostat který byl stále otevřen,tzn že motor byl chlazen na velký okruh, ikdyž byl studený. Ještě mi to trochu seřídili a jsem naprosto spokojenej. K panu Maredovi už nepojedu, nazval bych ho mechanikem na baterky, umí opravit jen to co mu řekne diagnostika.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!
Ako sa dá zistit ze termostat je otvoreny stale ?Czechflag píše:No když už se tu mluvilo a panu Maredovi, tak jsem také nespokojen. Měl sem se svojí 214 problém, při nastartování skákaly otáčky stále to chcípalo, netáhlo a když sem chtěl prudce akcelerovat auto se dusilo. Na foru sem našel že všichni doporučují pana Maredu, zavolal jsem mu a domluvil si schůzku. Když sem k němu přijel popsal sem svůj problém a pan mareda mi řekl že auto připojí na diagnostiku a uvidí, řekl sem mu že finance nehrájí roli. Ještě ten den mi volal že auto je v pořádku a že vyměnil palec rozdělovače a vyčistil víčko rozdělovače. Za tuto práci si řekl 600, prý ještě seřídil motor (tím nechci tvrdit že je drahý). A ano cesta domů celkem ušla, problém je ten že druhý den to bylo opět stejné. Volal sem tedy Maredovi a on mi řekl že na to nemá čas a tím rozhovor skončil. Ještě že kamarád dělá mechanika pro rally škoda team a tak se mi na to kluci koukli. Příčina? Špatný benzín, který byl ředěný vodou a termostat který byl stále otevřen,tzn že motor byl chlazen na velký okruh, ikdyž byl studený. Ještě mi to trochu seřídili a jsem naprosto spokojenej. K panu Maredovi už nepojedu, nazval bych ho mechanikem na baterky, umí opravit jen to co mu řekne diagnostika.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!
V zimě jednoduše. V létě podle mě jedině vymontovat a otestovat. Každopádně termostat je v mých očích u motorů K-series jedna z nejdůležitějších součástek a měla by být pravidleně kontrolována.
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Prasklý kryt rozvodů-vypačil MAREDA!
Poznáš to tak, že když nastartuješ uplně studené auto (třeba ráno), necháš ho bublat a otevřeš kapotu....sáhneš na horní tlustou hadici z chladiče, ta musí být studená a nesmí se ohřívat zároveň s motorem. V autě už by ti to mělo topit, volnoběh by měl klesat, ale tahle hadice musí být pořád studená. Jakmile se ohřívá zároveň s motorem, termostat je pořád otevřenej a strašně dlouho trvá, než se auto ohřeje.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz