hydroštely

Tommy 216si
Příspěvky: 20
Registrován: úte dub 28, 2009 11:42

hydroštely

Příspěvek od Tommy 216si » úte zář 01, 2009 14:04

prosim o radu nevi nekdo kolik se pohybuje cena hydrostelu??zacal mi klapat az po vymene oleje...nemam skusit treba proplachnout motor pruplachovym olejem nez se vrhnu do vymeny??taky zalezi kolik byto stalo diky za rady a odpovedi..

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: hydroštely

Příspěvek od Roman620ti » úte zář 01, 2009 16:36

[Jestli to dělá jen za studena a né extrémně, tak je nech raději klepat... A nebo se připrav na částku MO kolem 500kč/ks,, pak zaleží, jestli máš 8mi nebo 16ti ventil, tam už se to prodraží...
2x Rover 620ti

Tommy 216si
Příspěvky: 20
Registrován: úte dub 28, 2009 11:42

Re: hydroštely

Příspěvek od Tommy 216si » úte zář 01, 2009 18:11

no prave ze to dela aji kdyz je zahratej motor ale jen kdyz znova nastartuju pak to po chvile odezni a mam 16ventil..takze kupa penez no...co myslis zabral by ten proplach???

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: hydroštely

Příspěvek od Roman620ti » úte zář 01, 2009 18:24

Ten proplach je podle mě naprosto zbytečnej, je divné, že to začlo po výměně oleje, aby to nebylo jenom tím, že sis toho předtím třeba jenom nevšiml. Nebo nepřecházel jsi na jinou viskozitu oleje? Já bych to asi neřešil, většina takovejch aut s tím jezdí a jezdí a dojezdí na něčem úplně jiným :-D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: hydroštely

Příspěvek od seba » stř zář 02, 2009 13:14

Co máš přesně za motor?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: hydroštely

Příspěvek od AnderN » stř zář 02, 2009 21:23

Soucasti jeho nickname je 216si, tak predpokladam, ze ma R200 s motorem 1.6 16V (82 kW).
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: hydroštely

Příspěvek od seba » stř zář 02, 2009 22:35

A kód motoru K16? či jak?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: hydroštely

Příspěvek od Tommi_82 » čtv zář 03, 2009 4:57

16K4F
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: hydroštely

Příspěvek od KDB » čtv zář 03, 2009 13:14

Tommy 216si píše:no prave ze to dela aji kdyz je zahratej motor ale jen kdyz znova nastartuju pak to po chvile odezni a mam 16ventil..takze kupa penez no...co myslis zabral by ten proplach???
Trochu chaotické, ale snad jsem správně pochopil, že to dělá jen po nastartování....tipnul bych nevhodný olej, nebo filtr(neudrží tlak a olej po zastavení rychle vyteče ze zdvihátek )
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Tommy 216si
Příspěvky: 20
Registrován: úte dub 28, 2009 11:42

Re: hydroštely

Příspěvek od Tommy 216si » sob zář 05, 2009 11:46

olej sem daval castrol magnatec 10W40 a filtr to nevim coto bylo ale stal 130kc a pred tim tam byl olej motul 10W40 podle nalepky a filtr byl origo......motor mam 1.6 16v 82kW a typ:16K4F.....no jak rikam zacalo to tak necelej tyden po vymene jen sem tam...ale ted asi tak TEn tyden to dela skoro porad jeden den dobry dalsi den zas rachot nevim jakto :( ale sem si jistej ze pred vymenou to nedelalo..jak nekteri rikate nechto tak ja bych to tak nechal ale hodne me to vadi a kdyz to nekdo slisi tak rikaj co to mas za traktor :(

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: hydroštely

Příspěvek od seba » sob zář 05, 2009 12:18

Možná to je filtrem kdesi v anglii sem čet ze se spatnym filtrem klapou a s filtrem unipart geniue nebo tak nejak neklapou..Muzes to zkusit:)
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Tommy 216si
Příspěvky: 20
Registrován: úte dub 28, 2009 11:42

Re: hydroštely

Příspěvek od Tommy 216si » sob zář 05, 2009 12:19

diky pokud sezenu skusim hned :-D

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: hydroštely

Příspěvek od KDB » ned zář 13, 2009 13:21

Tady mám vyzkoušené Champion (tuším typ B104) u Štangla za asi 120,-
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2271
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

filtry

Příspěvek od Austin » ned zář 13, 2009 19:41

seba píše:Možná to je filtrem kdesi v anglii sem čet ze se spatnym filtrem klapou a s filtrem unipart geniue nebo tak nejak neklapou..Muzes to zkusit:)
né zkusit, to si piš, že jo.

Jednou jsem rozkrájel filtr za 90,- a porovnal s filtrem Unipart GF166 - unipart měl 4X více papíru uvnitř.

Absolutní propadáky byly vždy všechny noname. Fram má neodpovídající závit.
Nepoužívat půlky !! (nevysoké filtry) ty jsou určeny na proběhy do 3500 km. max.
U Mini které najede do 4000 km za sezónu je to ok.
Tříčtvrtky jsou o něco vyšší, jako běžný Champion, a ten je max. do 10 tkm.
Jen ty vysoké / dlouhé jsou na dlouhý proběh.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Uživatelský avatar
seba
Příspěvky: 1309
Registrován: sob říj 04, 2008 9:02
Kontaktovat uživatele:

Re: hydroštely

Příspěvek od seba » ned zář 13, 2009 21:41

A nebo KN dělá filtry, asi budou kvalitní:)ale stojí 450kč jedině nechat poslat ze zahraničí jestli je tam levnější.NEvim. V čr tedy doporučujete jakou znančku?Ja koupil champion na záběh ale pak tam chci dat neco lepsiho.Takže asi koukat na velikost že?
Miluji Rover Club. T16 turbo power.

Odpovědět