Rozhodl jsem se vyměnit radio staré za nové (JVC).
Zaskočilo mne, že origo rover spojka s asi 8 piny má trochu jiný typ spoje, zobáček je víc napravo, a pinování je taky trochu jiné. Již jste se s tím někdo potýkali ?
Existuje mezipřevod ?
Koukal jsem na Conrad ap. a nic jsem nenašel.
Autoradio a piny
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Autoradio a piny
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: Autoradio a piny
Ja bych rek ze v aute mas klasicky ISO konektor tak potrebujes redukci z tveho radia na ISO. Jake je to radio?
neco takoveho: http://www.autoradio-prodejce.cz/nahrad ... roku-2000/
neco takoveho: http://www.autoradio-prodejce.cz/nahrad ... roku-2000/
Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autoradio a piny
Já měl na dvoustovce klasický ISO konektory. Takže jsem koupil rádio s ISO konektorama a s montáží nebyl naprosto žádnej problém(a to jsem to nikdy předtím nědělal).
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Autoradio a piny
Ja som musel prerabat, pretoze som nemal klasicky ISO konektor a tu je postup:
Kable je potrebne poodcvakavat a odblankovat.
Reproduktorove kable su rovnakej farby, vzdy je to dvojica a minusovy kabel má pásik. Treba zobrat 9V baterku a z reproduktorov sa bude ozivat pukot, takto zistis aky kabel je k akemu repro.
Potom tam mas 4 dalsie kable:
1-kostra
2-permamentne +
3- plusko ktore sa ti spína v spínacej skrinke spolu s ostatnou elektrikou v autte
4- remote: to mas na vysuvnu antenu, alebo zosik a tak, je to kabel kde sa ti po zapnuti autoradia objavi 12V
Treba ale voltmeter, alebo ziarovku na 12V ktoru prepojis s kostrou v aby si nameral tie kable kde co je.
Ked si zakupis iso konektor tak je tam popis pinov a podla toho treba zapojit.
PS: pozor na polaritu reproduktorov, v takom malom priestore a pri opacnom zapojeni colen jedneho reproduktora, sa budu akusticke vlny negovat. Kedze najvacsi akusticky tlak vytvaraju nizke frekvencie, tak ti to nebude bassovat
Kable je potrebne poodcvakavat a odblankovat.
Reproduktorove kable su rovnakej farby, vzdy je to dvojica a minusovy kabel má pásik. Treba zobrat 9V baterku a z reproduktorov sa bude ozivat pukot, takto zistis aky kabel je k akemu repro.
Potom tam mas 4 dalsie kable:
1-kostra
2-permamentne +
3- plusko ktore sa ti spína v spínacej skrinke spolu s ostatnou elektrikou v autte
4- remote: to mas na vysuvnu antenu, alebo zosik a tak, je to kabel kde sa ti po zapnuti autoradia objavi 12V
Treba ale voltmeter, alebo ziarovku na 12V ktoru prepojis s kostrou v aby si nameral tie kable kde co je.
Ked si zakupis iso konektor tak je tam popis pinov a podla toho treba zapojit.
PS: pozor na polaritu reproduktorov, v takom malom priestore a pri opacnom zapojeni colen jedneho reproduktora, sa budu akusticke vlny negovat. Kedze najvacsi akusticky tlak vytvaraju nizke frekvencie, tak ti to nebude bassovat
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato