ventilátor chladiče
ventilátor chladiče
Hned po nastartování se zapne ventilátor chladiče. často je problém s nastartováním, motor nastartuje,ale otáčky kolísají hluboko pod 1000, až motor zhasne, to se stává při studeném motoru. problém s nastartováním trvá již déle, teď je čím dál tím častější. teď se k tomu přidal ten ventilátor.zajímavé, že po ránu, když je auto v garáži jde nastartovat normálně (teda z 90%), ale odpoledne když je celý den odstavené venku, tak jsou problémy s nastartováním, čím dál tím častější.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: ventilátor chladiče
Asi mas garaz s dobrou karmou 
Ted vazne -- problemu, proc auto nechce nastartovat, muze byt cela rada. V zasade motor pro nastartovani potrebuje tri veci: vzduch, palivo a jiskru. Samozrejme vhodnou kombinaci obojiho. Takze problemy mohou byt v sani (ucpany filtr), v celem palivovem systemu, nebo v elektrice. Osobne bych zacal tim nejsnadnejsim ... vymenou vzduchoveho filtru. Menil jsi ho nekdy? Co svicky? Jejich kabely? Rozdelovac? ... pokud ti spina ventilator a nemel by, muze byt nejaka zrada v elektroinstalaci. Pokud nejsi zdatny v opravach aut, doporucuji navstivit servis.
Dopln si do profilu, odkud jsi ... alespon kraj ... a taky typ auta, jaky mas motor? Jinak se tezko radi.

Ted vazne -- problemu, proc auto nechce nastartovat, muze byt cela rada. V zasade motor pro nastartovani potrebuje tri veci: vzduch, palivo a jiskru. Samozrejme vhodnou kombinaci obojiho. Takze problemy mohou byt v sani (ucpany filtr), v celem palivovem systemu, nebo v elektrice. Osobne bych zacal tim nejsnadnejsim ... vymenou vzduchoveho filtru. Menil jsi ho nekdy? Co svicky? Jejich kabely? Rozdelovac? ... pokud ti spina ventilator a nemel by, muze byt nejaka zrada v elektroinstalaci. Pokud nejsi zdatny v opravach aut, doporucuji navstivit servis.
Dopln si do profilu, odkud jsi ... alespon kraj ... a taky typ auta, jaky mas motor? Jinak se tezko radi.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: ventilátor chladiče
Ked zoberem do uvahy ten problem s ventilatorom na chladiči ze sa ti hned zapina, Moze to sposobovat čidlo chladiacej kvapaliny.
Pri vykazovaní nizkych hodnot sa javí riadiacej jednotke ze auto je prehriate a zapne ventilator, nastaví chudobnejsiu zmes benzinu a tym ti moze auto skapinat.
Cidlo stoji cca 300 SK.
Kazdopadne je to iba uvaha.
cidlo sa dá zmerat aj multimetrom a merana hodnota bude odpor, kedze sa jedna o trimer.
Hodnotz bz sa mali pohzbovat v studenom stave cca 20 stupnov celzia pri 1200 az 1400 ohmov. čim je čidlo teplejsie tym klesa odpor. Ventilator by sa mal spinat pri cca 180-250 ohmoch.
Týmto sposobom mozes zmerat to cidlo bez demontaže, staci odpojit konektor a zmerat na pinoch
Pri vykazovaní nizkych hodnot sa javí riadiacej jednotke ze auto je prehriate a zapne ventilator, nastaví chudobnejsiu zmes benzinu a tym ti moze auto skapinat.
Cidlo stoji cca 300 SK.
Kazdopadne je to iba uvaha.
cidlo sa dá zmerat aj multimetrom a merana hodnota bude odpor, kedze sa jedna o trimer.
Hodnotz bz sa mali pohzbovat v studenom stave cca 20 stupnov celzia pri 1200 az 1400 ohmov. čim je čidlo teplejsie tym klesa odpor. Ventilator by sa mal spinat pri cca 180-250 ohmoch.
Týmto sposobom mozes zmerat to cidlo bez demontaže, staci odpojit konektor a zmerat na pinoch
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato