214i, samá závada

Odpovědět
Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » čtv zář 24, 2009 12:12

díky moc, jen furt nevim, kde jsou v tom autě pojistky, a jaký si mám koupit žárovky. Zbytek už mám zkontrolovanej a dokoupenej. jinak mě překvapuje, že technická neplatí do konce měsíce, mám napsáno, že platí do 9/09...brala sem to tak, že do konce září mi to platí....

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od undy » čtv zář 24, 2009 12:22

9/09 je myslené 9/2009 -9.mesiac 2009.Asi...U nás je to tak :?:
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » čtv zář 24, 2009 13:51

Jasný, září 2009. Ale podle mě to platí jen do toho dne kterej byla před 2 lety provedena prohlídka, takže pokud je ve velkým techničáku a emisní knížce razítko z 15.9.2007 tak to podle mě platí jen do 15.9.2009.

EDIT: díval jsem se na Hombreho odkaz a je to tak jak říkám já.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » čtv zář 24, 2009 14:09

Pojistky máš napravo od motoru v plastové krabičce kousek vedle baterky a druhý jsou pod volantem směrem ke dveřím. Kup si sadu pojistek kde bude po pár kusech od těchto pojistek: 5A,10A,15A, 20A, 25A a 30A.
žárovky stačí když si koupíš takovou tu sadu(bývá označená H4) protože hlavní žárovka je H4, Pak tam bejvá po pár kusech od těch klasickejch 5W, 10W a 21 W jo a ty malý 3W potvůrky co jsou v přídavným brzdovým světle ve spojleru tam nejsou ale na ty bych se vyprdl. Prostě kup tu sadu a to musí policajty uspokojit, ti nebudou při silniční kontrole číst uživatelskej manuál který všecky žárovky tam máš mít.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » čtv říj 01, 2009 14:07

Díky Tommi, pojistky si zkontroluju.
Mám to už za sebou, zvládla sem to bez žárovek, jako naschvál mi to ráno přestalo svítit pravý brzdový světlo, nicméně jsem zvládla 2x zahrát "blondýnu", takže mě vzali na emise bez objednání před pánem s oktávkou a pan technik mi sám rád žárovičku vyměnil - dal mi svou vlastní, ani mu moc nevadilo, že náhradní svoje nemám. Teď už je samozřejmě mám. Myslim, že už si umim vyměnit i tu žárovku. Eště pojistky a snad zvládnu celou první pomoc při drobnějších nehodách na autě :-) Docela mi vadí v technickým protokolu poznámka, že auto koroduje. Půjde to nějak vybrousit a přelakovat? Jinak je to dobré auto, má jen pár lehkých závad - vůli ve volantu, vůli v zavěšení kol, netěsnost motoru a ještě něco, co si nepamatuju. Mám to pro svůj klid nějak odstraňovat?

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » čtv říj 01, 2009 14:10

Nevím to je u všech starejch aut, já bych to zas tak neprožíval, auto je způsobilý provozu a pokud se olej vyloženě neztrácí, tak proč se zbytečně nervovat. Vůle v zavěšení a řízení to už tam maj pro auta starší roku 2000 podle mě skoro předtištěný. :D
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » čtv říj 01, 2009 14:19

OK, paráda, už to dál nebudu řešit :-)

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Vilém » čtv říj 01, 2009 21:10

To, že ti netěsní motor vím taky, tos nemusela jezdit na stk. :D Jinak já když jsem byl na stk, tak mi napsali mírná koroze podvozku a měl jsem ho čerstvě nastříkanej. Oni tam musí něco napsat. A ty vůle nebudou tak děsný, to bys neprošla nebo by tě na to upozornili, abys s tím něco udělala.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Hombre » pát říj 02, 2009 5:51

No já nevím, tu těsnost bych samozřejmě neřešil, ale ty vůle, pokud tam nejsou, tak je tam nepíšem a pokud tam jsou, je s tím čepem konec a dříve nebo později ho musíš vyměnit. Přece jen se jedná o řízení a to by mělo být v pořádku.
Takže jestli tam máš závadu 3071 - vůle v kloubech, řídících pákách a tyčích, nebo 4021 - kola-vůle v zavěšení, určitě bych to řešil.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pát říj 02, 2009 15:49

Viléme to si mi ale neřikal, že mi netěsní motor....
Jinak tu závadu 3071 mám, myslim že i tu 4021, nicméně čepy v kolech mi měnili....tak to mě asi trošku podfoukli s opravou....měnila jsem hodně věcí, i ten vejfuk, přesto teď mám napsáno, že je rezavej, auto bylo v servisu někdy před rokem na spoustě výměn....Tak že bych to před zimou ještě zaservisovala? Kolik tohle může stát? Mám s tim jet k Maredům, nebo k Vilémovi?

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Vilém » sob říj 03, 2009 22:12

Veronika píše:Viléme to si mi ale neřikal, že mi netěsní motor....
Jinak tu závadu 3071 mám, myslim že i tu 4021, nicméně čepy v kolech mi měnili....tak to mě asi trošku podfoukli s opravou....měnila jsem hodně věcí, i ten vejfuk, přesto teď mám napsáno, že je rezavej, auto bylo v servisu někdy před rokem na spoustě výměn....Tak že bych to před zimou ještě zaservisovala? Kolik tohle může stát? Mám s tim jet k Maredům, nebo k Vilémovi?
Fakt divná otázka pro členy klubu, když u mě nikdo nebyl :-D
O tom motoru jsem ti říkal, tuším, že to byla vana, ale nebylo to nic strašnýho. Takovejch aut jezdí... Jde vždy jen o majitele, jestli mu to vadí nebo ne. Jinak Hombre má pravdu v tom, že nápravu si nech alespoň překontrolovat, jak moc špatný to je. Ale je mi divný, že ti technik co ti na to zíral neřekl, kde tu vůli máš. Kde jsi s tím byla?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Roman620ti » ned říj 04, 2009 7:06

No u starších aut je vždy po technické psáno : motor, převodovka-těsnost a koroze budka :D

Letos sem tam byl červeným a ikdyž mám motor s převodovkou vyčistěnej a suché, tu poznámku mi tam napsal taky. Ale to byla jediná poznámka, takže sem to překousl. Já sem čekal, jestli tam napíše koroze, to bych mu snad řekl, aby mi jí tam ukázal :D Ale chytl sem zrovna správnýho technika, co se mu to moc líbilo :P
2x Rover 620ti

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pon říj 05, 2009 14:59

Vilém píše: Fakt divná otázka pro členy klubu, když u mě nikdo nebyl :-D
O tom motoru jsem ti říkal, tuším, že to byla vana, ale nebylo to nic strašnýho. Takovejch aut jezdí... Jde vždy jen o majitele, jestli mu to vadí nebo ne. Jinak Hombre má pravdu v tom, že nápravu si nech alespoň překontrolovat, jak moc špatný to je. Ale je mi divný, že ti technik co ti na to zíral neřekl, kde tu vůli máš. Kde jsi s tím byla?
Jééé no tak promiň :-))))))) Prosimtě ten technik mi neřikal skoro nic, asi věděl, že to nemá moc cenu. Byla sem na Bohdalci. Překontrolovat to nechám, udělám to celý asi s přípravou na zimu. Co s tou korozí? Nějak přebrousit a znova natřít? Jako je to rezavý...u podběhů...jestli se tomu tak řiká...docela fest. Ale přes nános špíny to eni ani moc vidět.

Řikal si, že mi uniká trošku olej. Tak snad to je to vono.

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Vilém » pon říj 05, 2009 19:47

Tak se někdy stav. 8)
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » úte lis 03, 2009 12:41

Viléme mohla bych si k tobě nechat přehodit kola na zimní? A že bys mi koukl na brzdový destičky a dolil fridex? A eventuálně zkontroloval to zavěšení kol. Kdyžtak mi prosimtě napiš do Sz zase telefon a jestli se ti to nějak co nejdřív hodí, jo? Díky moc!

Odpovědět