chiptuning

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AnderN » stř úno 20, 2008 13:15

Jen mala oprava - 2.0 CDT mel 85 kW a 2.0 CDTi mel 96 kW (nikoliv 110 kW). Jinak obecne se da souhlasit, jen s tou spotrebou - on ten vetsi vykon zase casteji nuti cloveka na to jeste vic slapnout, ze jo? ;-)

Hlavne ale u toho chipnuteho motoru dojde treba k vyssimu plnicimu tlaku turba v nizsich otackach, cimz motor ziska v tech nizsich otackach vetsi Mk a tudiz se s nim jeste o neco lepe jezdi. Kdyby mi nebylo lito hromady penez za kvalitni preprogramovani ridici jednotky, sel bych do toho hned. Tech cca 90 kW misto 77 kW a hlavne cca 240 Nm oproti 210 Nm se asi trosku pozna.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Bifik
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 19, 2007 8:41
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bifik » stř úno 20, 2008 14:09

donutil píše:No a kolik ti to dlouhodobě bere.Já se pod 6,2 nedostanu a nemám to čipnuté.Po městě a po okreskách jezdím jako člověk,po hlavní až do 140.
No já to mám kolem 7-8l, ale 60% projezdím městem, takže to tak odpovídá,na dlouhou štreku pri jízdě kolem 110km/h si to vezme i slabě pod 6l...
ROVER 75 2.0 CDT Limousine

Uživatelský avatar
Bifik
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 19, 2007 8:41
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bifik » stř úno 20, 2008 14:14

AnderN píše:Jen mala oprava - 2.0 CDT mel 85 kW a 2.0 CDTi mel 96 kW (nikoliv 110 kW). Jinak obecne se da souhlasit, jen s tou spotrebou - on ten vetsi vykon zase casteji nuti cloveka na to jeste vic slapnout, ze jo? ;-)

Hlavne ale u toho chipnuteho motoru dojde treba k vyssimu plnicimu tlaku turba v nizsich otackach, cimz motor ziska v tech nizsich otackach vetsi Mk a tudiz se s nim jeste o neco lepe jezdi. Kdyby mi nebylo lito hromady penez za kvalitni preprogramovani ridici jednotky, sel bych do toho hned. Tech cca 90 kW misto 77 kW a hlavne cca 240 Nm oproti 210 Nm se asi trosku pozna.
JJ, máš pravdu já se upsal s tema 110kw :roll:
To že tě to častěji nutí šlápnout je pravda, ale jen prvních pár týdnů, pak už si zvykneš na větší výkon a jezdíš normálně :wink:
Jinak s tebou plně souhlasím :wink:
ROVER 75 2.0 CDT Limousine

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Příspěvek od donutil » stř úno 20, 2008 19:00

Tak nevím,jestli o tom budu přemýšlet.Já taky hlavně nejezdím dálky.Používám jej denně 12 km tam a po 2 hodinách zpět a to 2 krát denně,tedy 50 km.A potom trochu dálkové,ale do 110 nikdy.Po jedničkách kolem 140 a na dálnici 150 pořád,někdy i víc,záleží jak mě chytne blbá.S výkonem při běžné jízdě jsem spokojen,samozřejmě,když začnu závodit cítím,že je to slabší.Inu dilema.

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

Příspěvek od tobias » čtv úno 21, 2008 1:16

Bifik píše: JJ, máš pravdu já se upsal s tema 110kw :roll:
To že tě to častěji nutí šlápnout je pravda, ale jen prvních pár týdnů, pak už si zvykneš na větší výkon a jezdíš normálně :wink:
Jinak s tebou plně souhlasím :wink:
Co se týče chipu, tak to má cenu jenom u přeplňovanejch morotů. Zvedne se plnící tlak turba a tím se vystřelí výkon...teda nevim jak to funguje u normalních atmosférickejch motorů.
Každopádně u novejch CDT bych se toho nebál, pokud to udělá dobrá firma.

ale s čím nemůžu souhlasit je, že si na hodně výkonej motor zvykneš a zpomalíš...sice už tolik neblbneš, ale v průměru pořád jezdíš rychleji jak předtim... :cry: no jo, 147kW :D a s chipem by to mohlo byt 188kW :)) ale to bych vydržel tak asi tejden, než bych to někde omotal kolem stromu :P
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Příspěvek od Roman620ti » čtv úno 21, 2008 1:31

No bylo by to hezké, ale když mi brácha popisoval, jak jim do práce přivezli na odtahovce (buď nová Audina nebo Volkswagen) auto s roztrhnutým turbem, nešel bych do toho. Už při pohledu zvenčí na kapotu byly vidět promačkliny od roztrhanejch lopatek turba, hadice rozbodaný a vůbec všechno kolem rozsekaný. Dokonce aj motor nasál ty roztrhaný částice a rozmlátilo to i písty. Turbo se roztrhlo v plných otáčkách. Totální destrukci motoru bych nechtěl :evil:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
Bifik
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 19, 2007 8:41
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bifik » čtv úno 21, 2008 13:19

řeknu to asi takhle: "kolik višní, tolik třešní" :lol:
ROVER 75 2.0 CDT Limousine

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AnderN » pát úno 22, 2008 15:08

Roman620ti: ono turbo ma taky plne otacky plus minus kolem sto tisic za minutu. Pokud se opravdu roztrha, musi to byt paseka. Ale pokud se vazne roztrhalo, nemohl za to podle me jen chiptuning, ale urcite tam byla i nejaka vada materialu. Navic obecne u motoru TDI z koncernu VW to hodne lidi s chiptuningem prehani, auto zdimaji, co to da a pak se divi.

Bifik: tohle uz jsem slysel, ale stejne nechapu :lol:
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Příspěvek od Roman620ti » pát úno 22, 2008 15:44

No "asi" to bylo špatně načipovaný :lol: Ale po pravdě to na 100% nevím. Je to už dost dlouho a brácha mi o těhlech destrukcí často vypráví. Ať už to je chipem, nebo přejetým olejem, rozvody...
Napsal jsem to jen proto, aby s tím případnej zájemce počítal :lol: Může se to stát špatně upravenýmu autu, jako se to může stát sériovce. Já mám blbej pocit už jen, že tam to turbo mám, natož nechat vyždímat motor přes chip do extrému. :lol: Turbo je super věc, ale dokáže udělat strašnou paseku :evil:
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AnderN » pát úno 22, 2008 16:05

Je fakt, ze honit 620ti, ktere uz tak ma 200 kobyl, az nekam pres 250k, to bych se taky bal. Ale 620SDi, ktere nejak prehnane neni (105k), navic ten motor je znamy svou odolnosti, tam bych se posunu k cca 120k az tak nebal.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Bifik
Příspěvky: 75
Registrován: stř zář 19, 2007 8:41
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bifik » pát úno 22, 2008 20:53

Já bych si taky nečipoval auto které má 200 koní! to je podle mě už rozežranost, nebo pro závodní účely... Ale pro auto které má kolem 100-120 koní a chipem se to zvedne na 120-150 koní, tak je to rozdíl jako hrom! to se pak člověk cítí jak král kopců :lol: :lol: :lol:
ROVER 75 2.0 CDT Limousine

Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 421
Registrován: pon zář 17, 2007 15:39
Bydliště: Libřice

Re: chiptuning

Příspěvek od Jarda » pon čer 23, 2008 12:39

Pozor!!!Velmi zajímavá nabídka!Potkal jsem se s chlapíkem co dělá chiptuning http://www.diesel-technik.cz a bavili sme se o chipu na 214ku,rikal ze by naviseni vykonu bylo 6koni, no moc to neni ale zase se dost zlepsi kroutak od nizkejch otacek, no ale to hlavni je cena a hlavne zaruka kterou davaj,samozrejmosti je cd s orig.datama ale muzou zajistit mereni vykonu a pokud by to co rikaj nesedelo tak vratej prachy za chip + naklady na mereni.Cena je na 214ku 3500,- a do konce cervence maj slevu 25%!! + sleva na filtry KN! Jestli mi po dovoleny zbydou penize tak do toho urcite du. Dale jsem se ho ptal na nejakou specialni cenu pro Rover Club a nebyl by v tom problem :wink:
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: chiptuning

Příspěvek od Roman620ti » pon čer 23, 2008 14:19

no zní to hezky...ještě by to chtělo dohodnout nějakou skupinovou slevu pro roverclub na vrakovišti, až budou všichni schánět jiné, funkční motory :lol: :mrgreen:

to je jen sranda, ale zní to fakt pěkně :P
2x Rover 620ti

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Re: chiptuning

Příspěvek od R4ms3S » pon čer 23, 2008 16:18

šel bych do toho ;)
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 421
Registrován: pon zář 17, 2007 15:39
Bydliště: Libřice

Re: chiptuning

Příspěvek od Jarda » pon čer 23, 2008 17:35

Tak se muzem domluvit a jely by sme tam najednou :D Ale az tak koncem cervence,co ty na to?
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04

Odpovědět