mam 214ku,1.4-16v-76KW.tlakuje mi vodnu sustavu.tesnenie pod hlavou vymenene,chladic preplachnuty, vodna pumpa OK,termostat som vyvaril a otvoril sa cca pri90 stupnoch.priblizne po 25 kilometri mi teplota vybehne dost vysoko a potom sa vrati do normalu, ale pocut ako unika vzuch z vyrovnavajucej nadrzky.zapne aj vetrak, ale spodna hadica na chladici je studena. po opetovnom nastartovani sa z vyfuku vyvali oblak pary, alebo dymu neviem co je to,ale pocas jazdy nic nevydiet, ani ked stojim na mieste.
zeby ten termostat bol pokazeny?
poradte prosim
problem s chladenim
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s chladenim
řekl bych že to máš možná jen špatně odvzdušněný.
Re: problem s chladenim
ja som to odvzdusnil cez ten srob coje na potrubi co ide zo spodu chladica a zbytok by sa mal odvzdusnit sam aspon co si myslim
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: problem s chladenim
No to byla ta lepší varianta, pak už je jen druhá a to je špatně udělaný těsnění(/ křivá hlava), odpovídalo by to tomu oblaku z výfuku i tomu tlakování expanzní nádržky.
Re: problem s chladenim
mam tiez taky pocit,lebo to som si dal robit nemal som cas sa tomu venovat a asi to odflakly,lebo ked som im povedal akym sposobom sa ma dotiahnut hlava tak sa dost cudovaly-1 stupen 20Nm,2stupen dotiahnut o 180 stupnov, 3 stupen znova o 180 stupnov,m takze tento tyzden mam o robotu postarane tak sa mi zda, ale najskor to skusim este bez termostatu a ak to bude stale robit tak dam este nove tesnenie.
cago dik za radu
cago dik za radu
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: problem s chladenim
Máš pravdu.Hlava musí znovu dolů.Tommi_82 píše:No to byla ta lepší varianta, pak už je jen druhá a to je špatně udělaný těsnění(/ křivá hlava), odpovídalo by to tomu oblaku z výfuku i tomu tlakování expanzní nádržky.

ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: problem s chladenim
Můj tip zní, prostřelený těsnění 1ho válce (od rozvodů) do vodního prostoru - na straně výfukového potrubí.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.