problem s chladenim

Odpovědět
pigi1
Příspěvky: 3
Registrován: sob říj 31, 2009 8:22

problem s chladenim

Příspěvek od pigi1 » sob říj 31, 2009 9:14

mam 214ku,1.4-16v-76KW.tlakuje mi vodnu sustavu.tesnenie pod hlavou vymenene,chladic preplachnuty, vodna pumpa OK,termostat som vyvaril a otvoril sa cca pri90 stupnoch.priblizne po 25 kilometri mi teplota vybehne dost vysoko a potom sa vrati do normalu, ale pocut ako unika vzuch z vyrovnavajucej nadrzky.zapne aj vetrak, ale spodna hadica na chladici je studena. po opetovnom nastartovani sa z vyfuku vyvali oblak pary, alebo dymu neviem co je to,ale pocas jazdy nic nevydiet, ani ked stojim na mieste.
zeby ten termostat bol pokazeny?
poradte prosim

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s chladenim

Příspěvek od Tommi_82 » sob říj 31, 2009 14:02

řekl bych že to máš možná jen špatně odvzdušněný.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

pigi1
Příspěvky: 3
Registrován: sob říj 31, 2009 8:22

Re: problem s chladenim

Příspěvek od pigi1 » sob říj 31, 2009 14:34

ja som to odvzdusnil cez ten srob coje na potrubi co ide zo spodu chladica a zbytok by sa mal odvzdusnit sam aspon co si myslim

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: problem s chladenim

Příspěvek od Tommi_82 » sob říj 31, 2009 15:12

No to byla ta lepší varianta, pak už je jen druhá a to je špatně udělaný těsnění(/ křivá hlava), odpovídalo by to tomu oblaku z výfuku i tomu tlakování expanzní nádržky.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

pigi1
Příspěvky: 3
Registrován: sob říj 31, 2009 8:22

Re: problem s chladenim

Příspěvek od pigi1 » ned lis 01, 2009 10:31

mam tiez taky pocit,lebo to som si dal robit nemal som cas sa tomu venovat a asi to odflakly,lebo ked som im povedal akym sposobom sa ma dotiahnut hlava tak sa dost cudovaly-1 stupen 20Nm,2stupen dotiahnut o 180 stupnov, 3 stupen znova o 180 stupnov,m takze tento tyzden mam o robotu postarane tak sa mi zda, ale najskor to skusim este bez termostatu a ak to bude stale robit tak dam este nove tesnenie.
cago dik za radu

Zakar
Příspěvky: 1106
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: problem s chladenim

Příspěvek od Zakar » ned lis 01, 2009 17:30

Tommi_82 píše:No to byla ta lepší varianta, pak už je jen druhá a to je špatně udělaný těsnění(/ křivá hlava), odpovídalo by to tomu oblaku z výfuku i tomu tlakování expanzní nádržky.
Máš pravdu.Hlava musí znovu dolů. :cry:
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: problem s chladenim

Příspěvek od KDB » ned lis 01, 2009 18:42

Můj tip zní, prostřelený těsnění 1ho válce (od rozvodů) do vodního prostoru - na straně výfukového potrubí.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Odpovědět