Brzdové kotouče

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommi_82 » čtv úno 28, 2008 20:38

"shodou okolnosti jsem teď také měnil všechny brzdy + rozvody + olej + filtr a za všechno jsem dal 8 000,- "

Na kolik přišly čistě jen rozvody a co jsi měnil? Brzdama asi myslíš jen destičky, ne? Když zadek komplet vyjde na 2700, předek o něco víc, tak s výměnou rozvodů se nelze vlízt do osmi.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

roman.slezar
Příspěvky: 40
Registrován: pon zář 17, 2007 9:47
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od roman.slezar » čtv úno 28, 2008 20:45

Tommi_82 píše:"Ahoj taky mám pocit že u mé 214 si už je to na výměnu.Píská to a mám pocit že brzdí už snad jenom pravá strana.Kolik si mám připravit na nový kotouče + destičky,+ zadní obložení.Cca i z prací?"

Jaký obložení? Vzadu jsou taky kotouče.


"Dneska sem jel ze služebním peugeotem partnerem a divil sem se jak to brzdí,takže já to mám asi sjetý už dost."

S partnerem jsem jezdil taky ten brzdi rozhodne lip jak rover. Stejně tak jak když jezdím s kolegovým Meganem .
Jinak vyměnil jsem vzadu kotouče i destičky protože už to nestálo za nic a změnu jsem nepocítil, to snad leda bych vyměnil předek, ale ten je ještě ok.
No já vzdadu kotouče na svojí 214Si nemám ani náhodou.Mají ji jen ty s ABS jestli se nemýlím.
Rover 214Si (76kW)

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2281
Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Austin » čtv úno 28, 2008 21:07

Jo a Austine piskani desticek muze taky zpusobovat neodborne vymeneni.
Pokud ste si to delali sami,tak pozor na rozvorku,ktera vraci desticky zpet do puvodni polohy.To se stalo me, na funkcnosti to nic nemeni,ale piskaji.
Zkus to sam,pokud piskaji a zmacknes brzdy,tak na chvili prestanou... Pokud ne,tak je to jak si rikal.
[/quote]

Já to mám ze dvou důvodů 1. vytáhl jsem je a podle označení dohledal co to je a byly to ty nejlevnější šunky tj. žádná diskuse
ale 2. já mám CVT tj. automat a na červenou kratší dobu stojím na brzdě a častěji dobržďuji (auto má moc síly) a tak myslím že obecně trochu víc namáhám brzdy než je obvyklé.

S Meganem bych to nesrovnával, zrovna Megane má tak jedovatý brzdy jak málokteré auto.

R4ms3S
Příspěvky: 1496
Registrován: úte úno 05, 2008 18:12
Bydliště: Brno / Znojmo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od R4ms3S » čtv úno 28, 2008 23:18

jasně měnil jsem destičky
Neviděl jsem ještě fakturu takže ani nevím co tam přesně mám.
Ale důležitý je že už to brzdí :D
Obrázek
CTR EP3 - http://www.r4ms3s.cz/ctr/" onclick="window.open(this.href);return false; - track car
MG ZR 160 - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=462" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno
Rover 214Si - http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=104" onclick="window.open(this.href);return false; - prodáno

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tommi_82 » pát úno 29, 2008 0:04

to roman

aha a ja myslel ze to maj vsecky. Dikec za info

to ramses

jasny, vidim to taky tak.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Jarda
Příspěvky: 421
Registrován: pon zář 17, 2007 16:39
Bydliště: Libřice

Příspěvek od Jarda » pát úno 29, 2008 15:23

Ještě je taky důležitý jak starou máš kapalinu a jestli to neni zavzdušněný.Já sem s tim měl dost problémy,měl jsem zavzdušněný ABS,to se dá odvzdušnit jen s připojeným kabelem,který uvede ABS do chodu,nebo taky tak jak sem to dělal já,když sem byl už po druhém "odborném" vyměnění brzdovky a zaručenym odvzdušněním (na h....),že sem to odvzdušnil,pak sem jel na štěrk,párkrát zabrzdil s ABS a pak sem zase odvzdušnil a tak dál asi 4x.No neni to zrovna košer ale už je to super :lol:
Rover 214Si 12/97, Rover 75 Tourer Contemporary SE 12/04

Ondra_cz
Příspěvky: 14
Registrován: sob led 05, 2008 12:04
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re:

Příspěvek od Ondra_cz » úte dub 01, 2008 20:16

vojtaodg píše:Jo a Austine piskani desticek muze taky zpusobovat neodborne vymeneni. Pokud ste si to delali sami,tak pozor na rozvorku,ktera vraci desticky zpet do puvodni polohy.To se stalo me, na funkcnosti to nic nemeni,ale piskaji.Zkus to sam,pokud piskaji a zmacknes brzdy,tak na chvili prestanou... Pokud ne,tak je to jak si rikal.
Mno tak sem nakonec zkoncil u kotoucu TRW a desticek FERODO PREMIUM, kotouce ferodo neměli v Autokelly ani v Autobrzdach na Dornychu.. no ale ujistili me ze je to kvalitativne stejny..zatim je zajizdim.. tou rozvorkou myslite presne co? menil jsem to sam a kdyz sem dneska dojizdel domu tak to trochu zapiskalo i kdyz jsem nebrzdil..nepribrzduje to samo, je to jen ten zvuk, po zmacknuti brzdoveho pedalu to prestalo...
Rover 214Si cabrio, 1996 ..na léto
Rover 25 1.4 16v, 2000 ..na zimu

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od KDB » čtv pro 04, 2008 6:10

Nechci zakládat novou diskuzi..a navíc mám taky kabrio- jen 1.6:-)

..má Rover 200/400 regulátor tlaku brzd zadních kol ? Prošel jsem vedení od zadu do předu, ale nic jsem nenašel.
Ptám se, protože mi nebrzdí zadní kola a regulátor by mohla být příčina.

Jinak kotouče a desky staré dva měsíce (17.000km) Při výměně mě překvapilo, že zadní obložení má po 110.000km ještě pořád 6.6mm (nové 7mm) - teď už vím proč

Od začátku bylo na pedálu cítit, že zabírá pokaždé krapet jinde - zvlášť když ještě jednou přišlápnu. Ale vzhledem, že to relativně brzdilo, bylo to po technický a na tachometru 70.000, tak jsem to bral (nerad) jako zvláštnost ostrovní konstrukce. Rovřík byl půvedem z Italie a nikde stopa rzi - ani na podvozku a vnitřku bubnů. Zato teď všude mapy od sole :evil:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od KDB » čtv pro 04, 2008 17:32

..nikdo nic ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od KDB » ned pro 07, 2008 11:42

...stále nic ?? :?:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Zakar
Příspěvky: 1103
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od Zakar » ned pro 07, 2008 12:49

U každého auta brzdí zadní náprava méně než přední.A to,že máš po 110 tis. km zadní brzdové obložení v pořádku je naprosto normální.Vydrží i 200 tis.Zajeď někam na válcovou zkušebnu brzd a uvidíš jak jsi na tom s brzdama.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od Roman620ti » ned pro 07, 2008 13:01

Jj to je normální, u červeného jsem nechal zadní kotouče stáčet asi před dvěma lety a dával nové desky a do dnes nejsou kotouče vyleštěné do lesku, stále jde lehce vidět, že byly na soustruhu. Jezdím v něm jen někdy a skoro vždy sám s prázdným kufrem. Takže to asi začne brzdit až při naloženém autě, jinak se to spíš tak nějak jen šimrá. Jo a na technický byly zadní brzdy naprosto v pořádku a obě ručičky ukazovaly jako jedna. Na předku byla malá odchylka, ale ten jsem nechal co byl...

A na stříbrným, ve kterém se jezdí třeba i ve třech a s naloženým kufrem jde vidět, že to fakt brzdí, protože jsem čistl zadní brzdy hned po koupi a teď při výměně zimáků se kotouče výrazně rozleštily a odrezily :-D
2x Rover 620ti

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od KDB » ned pro 07, 2008 16:57

Ani při při plném tlaku na pedál na štěrku nejeví známku funkce...to už se mi nezdá v pořádku. Ještě zkusím brzdovku...ještě jsem neměnil, i když si myslím, že tím to nebude a překontroluju zadní válečky...i když při výměně obložení (2 měsíce zpět)byly v pohodě.
A ten předek jde do smyku opravdu hodně lehce.
Pedál nemá , jak jsem se zmínil vždy stejný chod, tak podle mých zkušeností i úvahy je někde něco špatně....Samostavy čisté a volné.

Každopádně chlapi, díky, alespoň mám pocit, že v tom nejsem sám :mrgreen:

Budu referovat.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 5:58

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od Roman620ti » ned pro 07, 2008 19:21

No mě docela mrzí, že nejde nějak nastavit, aby ten zadek brzdil furt, to auto celkově nebrzdí tak, jak bych si představoval. Jinak ta brzdovka se měnit má nějak po třech nebo čtyrech letech, ale asi na to moc vliv mít nebude, když jsme prasili stodvacítku, tak místo brzdovky jsme měli ve spojkovém okruhu vodu a fungovala normálně...než se utavil motor :twisted:
2x Rover 620ti

Zakar
Příspěvky: 1103
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Brzdové kotouče

Příspěvek od Zakar » ned pro 07, 2008 19:24

Pokud pedál nemá vždy stejný krok tak to může být tím,že jsi ještě kapalinu neměnil.Výměna brzdové kapaliny se má provádět každé dva roky ale většina lidí na to kašle.Můžu ti říct,že i auto které má brzdy v pořádku a je na něm provedena výměna kapaliny tak pak brzdí mnohem lépe.A životnost všech komponentů (válečky,brzdiče,hlavní válec,ABS atd.) je pak mnohem vyšší.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Odpovědět