214i, samá závada

Odpovědět
Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » pát úno 12, 2010 17:21

Ty kondíky(vyhledem k napájecímu napětí, maximálně těch 12V ale skoro určitě ještě méně, dostatku místa a potřeby vyšší kapacity se na 90% jedná elektrolytické kondenzátory) co tam jsou maj mnohem větší šanci bobtnat a vytéct než ta CR-ková baterka, kterou jsi tam Romane očekával. Takže žádná výhra se nekoná.
Například u základních desek počítačů je vytečení(nabobtnání) kondenzátoru naprosto nejčastější závadou (je tam sice podstatně vyšší teplota než u řídící jednotky auta, ale i tak když ti ty kondíky na té desce vydrží 3 roky tak jsi král).
No těžko se polemizuje dokud se člověk nemrkne co tam v té jednotce je za kondíky.
Jooo kde jsou ty časy kdy se v Tesle vyráběly kondíky který fakčej až do dneška. Dneska je to už samej malej čínskej šmejd s životností dva roky a jeden den. :roll:
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Roman620ti
Příspěvky: 3701
Registrován: pon zář 17, 2007 4:58

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Roman620ti » pát úno 12, 2010 18:29

No já to beru tak, že to prostě vyměnit "nejde" , tím mám vyřešeno :-D a dokud by se nějakej problém nevyskytl, určitě bych do toho nerejpal :wink: Raději mě prosím nestraš, snad tam ještě dalších 40let vydržej 8) Jak píšeš, dřívě bylo všechno kvalitnější, te´d mě třeba napadá obyčejnej blbej, domácí mixér, který mají naši kolem 25ti let a stále maká, když dneska koupíš novej, za dva roky, nebo ještě dříve letí do kontejneru...a tak to je se vším :x
2x Rover 620ti

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » ned úno 14, 2010 7:33

Angličan píše: Hoši nestrašte se... pracovní napětí je jenom 3,3V ... ale přesto jsou to suchý kondenzátory - jsou stavěny právě pro dlouhověkost... na rozdíl od PC, který má vydržet nejlépe jen o 2 hodiny dýl, než je záruka... a stejně se každý 2 roky stávají nepoužitelnými, z důvodu nějaký blbý aktualizace.
:shock:
Zbytek diskuse byl přesunut do tohoto tématu... http://roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=21&t=3566
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od roverix » ned úno 14, 2010 11:39

Napadá mě otázka, když se na vrakáčích apod. prodávají řidící jednotky třeba 5 roků na skladě. Bude to ještě použitelné?
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » ned úno 14, 2010 12:14

Teoreticky vzato ano, protože obsah paměti už pro tebe není relevantní vzhledem k tomu že to pak stejně musíš napasovat na nový auto. Některý z těch kondenzátorů sice možná mírně ztrácí na kapacitě(ale to striktně závisí na typu, některým typům je to jedno), ale v zásadě se podle mě žádná tragédie nekoná. Prezentuju tu ale pouze svůj názor bez praktickejch zkušeností..
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pát úno 19, 2010 16:21

Tak musim se přiznat, že jsem na auto ještě ani nesáhla, nicméně vidím pozitivně tento víkend, kdy se má oteplovat. Jak to nabijem, hned se jede na výlet. Taky doufám, že nebude moc popraskanejch žárovek, přijde mi, že je měním nějak moc často, od léta už 3x žárovku v zadním světle. Naposledy mi nesvítila brzdová na technické, ale jak pán kontrolor viděl neschopnou ženskou, sám mi ji rád, dobrovolně, vyměnil :-)))) a pak si asi šel dát obklad na čelo....možná nás tam bylo takových víc.

Angličan
Příspěvky: 219
Registrován: úte zář 18, 2007 17:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Angličan » pát úno 19, 2010 19:41

Veronika píše: mi ji rád, dobrovolně, vyměnil :-)))) .

Zni to, ze mu to prineslo vylozene poteseni... :D

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » úte bře 16, 2010 17:19

Knedlik už jezdí, stačilo chvilku připojit kabely a startuje prímovně i po týdnu stání. Zas mi popraskaly žárovky vpředu i vzadu, obojí na pravé straně. Dá se auto strčit do nějaké myčky, kde vám ho umejou i zevnitř? Myslím tím vyprání čalounění...Teď to ještě dělat nebudu, škoda peněz, když tam zas naskáčou psi celí od bahna, ale jakmile vše uschne, musim opravdu na celkovou očistu. Zvenku mi to nevadí, ale vevnitř bych už asi chtěla trošku čistější auto :-)))

Uživatelský avatar
thomas
Příspěvky: 1198
Registrován: pon pro 17, 2007 0:25

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od thomas » úte bře 16, 2010 17:34

Musíš si najít nějaké ruční mytí, tam ti udělaj sedačky i tapec i na mokro, já jezdil v brně do futura na vídeňské a byl to mazec, auto pokaždý jak nový, stálo to za ty prachy :twisted:
Rover214,Rover220sdi,Rover45/1.6 New version,Rover75 1.8, MG-ZS 2.0iDT,Rover 75 8/2004 Cdti, Rover25, Renault RX4, kdykoliv mam přiležitost S- Type 4.2L V8 made by Roman_MG, Jaguar X- Type 2.5 L AWD Estate , Honda CR-V, Volkswagen Passat :-)

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » úte bře 16, 2010 17:50

díky, najdu.

Uživatelský avatar
Welinka
Příspěvky: 1857
Registrován: pon zář 17, 2007 21:07
Bydliště: Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Welinka » úte bře 16, 2010 19:06

Verunko mám bezva firmu tady u nás,jsou poctiví..komplet autíčko,interiér,ale i venek..třeba i s rozleštěním škrábanců.. za velice slušný peníz. Moji Roverci už se na ně na jaře těší :P jen to máš krapet z ruky.. Kdybys přece jen na liberecko měla cestu, můžu ti to domluvit 8)

Jinak gratuluji že už Rovírek zase jezdí :wink:

Veronika
Příspěvky: 187
Registrován: čtv lis 01, 2007 10:50

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Veronika » pát bře 26, 2010 16:18

Wellinko díky moc, do Liberce mě to táhne, kamarádka mě tam pořád zve na návštěvu, jen je to možná malinko akutnější, zítra zase vezu kvantum špinavých psů a špinavých lidí na cvičák a ze cvičáku, zřejmě nějaká ta lopatka hnoje přibyde, takže asi v neděli budu muset minimálně ručně u pumpy menší očistu vykonat :-))) Čím dál tím víc se mi líbí, kolik je i v tak malym knedlíku uvnitř místa pro cestující. Nevim, jestli se mi to jen zdá, ale jízda ve dvoustovce mi přijde o mnoho pohodlnější než jízda v jiném, stejně malém autě.
A ještě se zeptám - až teď budu přezouvat na jarní gumy, je dobrý nechat zkontrolovat i nějaké ty filtry a svíčky? Přece jen přes zimu autíčko dostalo slušnej záhul už jen tím, jak stálo a vybíjelo se...Anebo takhle - co necháváte kontrolovat na jarní prohlídce?

Uživatelský avatar
Welinka
Příspěvky: 1857
Registrován: pon zář 17, 2007 21:07
Bydliště: Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Welinka » sob bře 27, 2010 7:41

Verunko nechám ti na sebe v SZ telefonní číslo, kdyby ses rozhodla, i bez toho mytí auta, klidně někde dáme kávu když bude poblíž 8) Na Maxův sraz se nechystáš?

Jinak svíčky, filtry já osobně řeším až při intervalu výměny (filtry s výměnou oleje,..) nebo když se mi něco nepozdává (auto cuká,...). Ale neuděláš chybku pokud to necháš zkontrolovat, vůbec když "knedlik" delší dobu stál..

S tím prostorem máš naprostou pravdu, je v ní mnohem víc prostoru pro posádku než třeba v 75tce.. alespoň vepředu tomu tak je.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Tommi_82 » sob bře 27, 2010 8:05

Welinka KP píše:S tím prostorem máš naprostou pravdu, je v ní mnohem víc prostoru pro posádku než třeba v 75tce.. alespoň vepředu tomu tak je.
:shock: :shock: :shock: To se zdá jen kvůli menšímu oknu a robustnější palubce, ve skutečnotsi je tam víc prostoru než ve dvoustovce. Tady na klubu je téma kde jsme to přeměřovali.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Welinka
Příspěvky: 1857
Registrován: pon zář 17, 2007 21:07
Bydliště: Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 214i, samá závada

Příspěvek od Welinka » sob bře 27, 2010 8:09

To je možné,ale já nepíšu o tom jak to skutečně je,ale o subjektivním pocitu 8)

Odpovědět