Rover 200...
Rover 200...
Zdravím všechny majitele tohoto vozítka... Teprve nedávno jsem zjistil, že existuje nějaké forum ohledně značky Rover. Už 2 dn pročítám všechny vaše příspěvky v této sekci a hodně věcí se mi již objasnilo, protože má můj rouvřík taky pár neduhů...takže když mi někdo poradí s následujícími problémy, budu mu vděčný. Mám nějaký problém ohledně elektriky. Zadní stěrač se mi zapíná sám od sebe, připadá mi, že tam mám nějaký polohovací čidlo, protože jakmile otevřu pátý dveře, tak stěrač stírá jak divej, spouští se taky když přejedu přes přejezd nebo když jedu po hrbolech. Možná je to drobnost, ale když jedete v srpnu, venku jasno 35 ve stínu a stěrač tam líta jak za bouřky (no ti za mnou z toho musí mít prdel)...
Pak mi celkem často praská žárovka obrysovek u pravýho zadního světla a pravá přední parkovačka. když tam dám nový žárovky tak tam vydrží tak 3 týdny...a to samý je u pojistky vyhřívání zadního okna. Myslím, že to všechno spolu souvisí, protože to všechno asi vede jedním kabelovým svazkem odpředu dozadu, jen vůbec nevím kde začít.
... nedávno jsem dával nový čepy a stabilizátory a docela jsem koukal, když jsem se po 2 týdnech najel na rampu a zjistil, že moje stabilizátory mají vytržený ty gumový silentbloky z kovového těla... Uznávám, že jsem nekoupil ty nejdražší ( a evidentně nejkvalitnější) ale čekal jsem že to chvíli vydrží. Může mi někdo napsat, jakou značku stabilizátoru jste použili? nerad bych to po vý měně dělal za měsíc znovu.
Díky moc za rady
Pak mi celkem často praská žárovka obrysovek u pravýho zadního světla a pravá přední parkovačka. když tam dám nový žárovky tak tam vydrží tak 3 týdny...a to samý je u pojistky vyhřívání zadního okna. Myslím, že to všechno spolu souvisí, protože to všechno asi vede jedním kabelovým svazkem odpředu dozadu, jen vůbec nevím kde začít.
... nedávno jsem dával nový čepy a stabilizátory a docela jsem koukal, když jsem se po 2 týdnech najel na rampu a zjistil, že moje stabilizátory mají vytržený ty gumový silentbloky z kovového těla... Uznávám, že jsem nekoupil ty nejdražší ( a evidentně nejkvalitnější) ale čekal jsem že to chvíli vydrží. Může mi někdo napsat, jakou značku stabilizátoru jste použili? nerad bych to po vý měně dělal za měsíc znovu.
Díky moc za rady
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 200...
Ta první věc, to je podle mě přelomení kabelů v gumovým krku mezi kastlí a pátejma dveřma když stojíš za autem a koukáš do otevřenýho kufru tak je to ten pravej krk. Levým krkem jde hadička do ostřikovačů, tak kdyby ti vzadu nestříkaly trysky, tak hledej závadu v tom levým krku. ty kabely to je fakt typická bolístka, já jsem měl každej z kabelů po délku krku omotanej a staženej elektrikářskou izolačkou a byl klid. S těma stabilizátorama jsem to řešil taky, furt ta guma vyskakovala, ale pak jsem to po domácku jaksi pořešil, ale už je to dávno, už si to nepamatuju. Ale vím že mi to vydrželo třeba dva kliáky a musel jsem to nasazovat zpět...
Re: Rover 200...
A pak se mi letošní zimu stala další zajímavá věc. Ráno sednu do auta venku je třeba -8 nastartuju auto, vše je v pořádku, nechám ho 10 minut nahřát, ryska je na polovině, jedu do práce a zhruba po 5 km mi na neutral nebo během řazení vylítnou otáčky na 3000 a zůstanou viset, jak kdyby se kousl plynový pedál (tím to ale nebylo) docela jsem byl z toho vyplašený, když stojíte v křižovatce a auto řve...když to chcípnu a yase nastartuju tak je to v pořádku. Letos se mi to stalo asi 4x a pokaždý když bylo dost pod nulou... Není to chyba nějakýho čidla? jo takhle to dělalo třeba dalších 10 km a pak to ustálilo do normálu. Jako kdyby Roveru byla zima tak si sám přidával... Nikdy dřív (a že mám rovera 5 rokem) se mi to nestalo.
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Rover 200...
Pravděpodobně budeš mít vadnou škrtící klapku. Nelze opravit pouze vyměnit.Můžeš ji zkusit vyčistit a pokud to nepomůže tak jedině koupit novou.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Rover 200...
viewtopic.php?f=6&t=2810&st=0&sk=t&sd=a&start=15
Tak se mi stalo něco podobného... akorát to dopadlo hůře...
Ráno jedu do práce - vše ok, nic podezřelého...
Odpoledne jedu z práce, taktéž nic podezřelého... Vyrážíme do Chomutova a někde u Ostrova (20 km od Varů) to začalo...
Nejprve to začalo nenápadným držením se otáček tak na 3 000 na volnoběh... Jedu 80 vyřádím a stouply otáčky na 3000, zastavím, vyřadím a opět 3000,
pak začala růst teplota, zastavil jsem pro jistotu dolil destilku do chladiče... (před zimou jsem dolil Fridex, nejvyšší mrazy máme letos zatím zasebou a nikdy nebyl žádný problém), poté již byla teplota i otáčky ok. To s těmi otáčkami se mi stalo poprvé asi tak před 2 týdny od tohoto incidenutu...
Následně při jízdě (zhruba po 10 km) přestalo topit topení a po dalších asi 10 km jsem uslyšel divný zvuky z motoru... Zastavím, vidím, že vařím... Otevřu kapotu a od expanzky zacákanej motor, hnusnou světle hnědou kaší... Bohužel jsem byl 30 km od domova... Nechám chvilku stát, zkontroluji olej a vypadá že je vše v pořádku... Žádný kapučíno... Risknul jsem a nechal trochu vychladnout a jel domů... Poté začalo na chviličku topit topení, ale hned zase přestalo... Po zhruba dalších 10 km rána z motoru a kouř... Zastavím a rupla hadice, co vede k termostatu a znovu a ještě víc zacákanej motor... Od dolití destilky se již teplota držela uprostřed, tak jak má...
Tak se mi stalo něco podobného... akorát to dopadlo hůře...
Ráno jedu do práce - vše ok, nic podezřelého...
Odpoledne jedu z práce, taktéž nic podezřelého... Vyrážíme do Chomutova a někde u Ostrova (20 km od Varů) to začalo...
Nejprve to začalo nenápadným držením se otáček tak na 3 000 na volnoběh... Jedu 80 vyřádím a stouply otáčky na 3000, zastavím, vyřadím a opět 3000,
pak začala růst teplota, zastavil jsem pro jistotu dolil destilku do chladiče... (před zimou jsem dolil Fridex, nejvyšší mrazy máme letos zatím zasebou a nikdy nebyl žádný problém), poté již byla teplota i otáčky ok. To s těmi otáčkami se mi stalo poprvé asi tak před 2 týdny od tohoto incidenutu...
Následně při jízdě (zhruba po 10 km) přestalo topit topení a po dalších asi 10 km jsem uslyšel divný zvuky z motoru... Zastavím, vidím, že vařím... Otevřu kapotu a od expanzky zacákanej motor, hnusnou světle hnědou kaší... Bohužel jsem byl 30 km od domova... Nechám chvilku stát, zkontroluji olej a vypadá že je vše v pořádku... Žádný kapučíno... Risknul jsem a nechal trochu vychladnout a jel domů... Poté začalo na chviličku topit topení, ale hned zase přestalo... Po zhruba dalších 10 km rána z motoru a kouř... Zastavím a rupla hadice, co vede k termostatu a znovu a ještě víc zacákanej motor... Od dolití destilky se již teplota držela uprostřed, tak jak má...
Re: Rover 200...
Mě to dělalo taky nedávno. Vyčistil jsem celé sací potrubí, krokovej motorek a zatím to je v pořádku. Určitě je to v tomDan-zx12r píše:A pak se mi letošní zimu stala další zajímavá věc. Ráno sednu do auta venku je třeba -8 nastartuju auto, vše je v pořádku, nechám ho 10 minut nahřát, ryska je na polovině, jedu do práce a zhruba po 5 km mi na neutral nebo během řazení vylítnou otáčky na 3000 a zůstanou viset, jak kdyby se kousl plynový pedál (tím to ale nebylo) docela jsem byl z toho vyplašený, když stojíte v křižovatce a auto řve...když to chcípnu a yase nastartuju tak je to v pořádku. Letos se mi to stalo asi 4x a pokaždý když bylo dost pod nulou... Není to chyba nějakýho čidla? jo takhle to dělalo třeba dalších 10 km a pak to ustálilo do normálu. Jako kdyby Roveru byla zima tak si sám přidával... Nikdy dřív (a že mám rovera 5 rokem) se mi to nestalo.

Re: Rover 200...
mě to ale dělá jen když je venku pod nulou. zjistil jsem že když pak jedu trochu svižněji tak se to asi ohřeje a pak je to OK.
Voda a teplota je v pohodě. Ale v minulosti jsem měl taky problém s praskáním chladících hadic. pořád sem nevěděl v čem je problém. V servisu taky nic nezjistili. Nakonec sem tom vzal systematicky koupil nový termostat a pak jsem zjistil, že mám zarostlý chladič tak že se s nížil prutok kapaliny chladíčem a tím pádem se tlakovali hadice a praskali. Dal sem nový chladič a od tý doby mám od hadic klid
Voda a teplota je v pohodě. Ale v minulosti jsem měl taky problém s praskáním chladících hadic. pořád sem nevěděl v čem je problém. V servisu taky nic nezjistili. Nakonec sem tom vzal systematicky koupil nový termostat a pak jsem zjistil, že mám zarostlý chladič tak že se s nížil prutok kapaliny chladíčem a tím pádem se tlakovali hadice a praskali. Dal sem nový chladič a od tý doby mám od hadic klid
Re: Rover 200...
caute..vlastnim rover 200 2.0 SDi rocnik 97 ..uz dlhsi cas mam na nom viac problemov..jeden z nich je ze ked idem ale na 4. prevodovom stupni okolo 60 km/h stane sa obcas ze ten priebeh toho motora zacne trochu sekat/trhat..robilo to aj predtym a ovela viac aj pri inej rychlosti..bol v oprave a bolo tam nastavovane palivove cerpadlo..ale zas to robi..co to moze sposobovat??..myslite ze to cerpadlo by sa zislo vymenit?? poradte
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 200...
to může být i váha vzduchu..
Re: Rover 200...
co je to ta vaha vzduchu??..kde to je a ako sa to da riesit??..moze to byt tou vahou vzduchu alebo tym cerpadlom?..nie som v tom ziadny odbornik ale chcem aby ste mi poradili ako sa to da vyriesit
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 200...
pokud už jednou diagnostikovali vadné čerpadlo a po jeho opravě se to zlepšilo a pak zhoršilo, tak je dost pravděpodobný že to bude zase tím čerpadlem. Jen tak pro zajímavost kolik otáček točí motor při 60 km/h na čtyřku? To nám řekne mnohem víc.
Váha vzduchu je vlastně teplotně závislý odpor, který je umístěn většinou v trubici saní hned za vzduchovým filtrem. Přes ten odpor řídící jednotka měří teplotu nasávaného vzduchu a z teploty a dalších údajů(průřez trubky sání, otáčky motoru) si pak řídící jednotka dopočítá jaký objem vzduchu vlastně do motoru vstupuje. Občas se ten odpor zanese nebo odejde a řídící jednotka pak neodokáže správně dopočítat množství vzduchu a správně namíchat směs paliva a vzduchu. Informace z váhy vzduchu se vyhodnocují jen v rozmezí otáček mezi vonoběhem a sepnutím turba (typicky 700 -1800 rpm). Jakmile sepne turbo pak už údaje z váhy vzduchu nejsou potřeba(protože by stejně byly zkreslený). Takže pokud jsou problémy v otáčkách mezi 700 a 1800 může to být třeba i špatnou nebo špinavou váhou vzduchu.
Váha vzduchu je vlastně teplotně závislý odpor, který je umístěn většinou v trubici saní hned za vzduchovým filtrem. Přes ten odpor řídící jednotka měří teplotu nasávaného vzduchu a z teploty a dalších údajů(průřez trubky sání, otáčky motoru) si pak řídící jednotka dopočítá jaký objem vzduchu vlastně do motoru vstupuje. Občas se ten odpor zanese nebo odejde a řídící jednotka pak neodokáže správně dopočítat množství vzduchu a správně namíchat směs paliva a vzduchu. Informace z váhy vzduchu se vyhodnocují jen v rozmezí otáček mezi vonoběhem a sepnutím turba (typicky 700 -1800 rpm). Jakmile sepne turbo pak už údaje z váhy vzduchu nejsou potřeba(protože by stejně byly zkreslený). Takže pokud jsou problémy v otáčkách mezi 700 a 1800 může to být třeba i špatnou nebo špinavou váhou vzduchu.
Re: Rover 200...
no bolo uz na diagnostiku v dvoch servisoch a vypisalo dve chyby ktore sa nedali precitat lebo boli zakodovane..takze nic z toho nebolo..tak som ho dal k jednemu znamenu ten to jakstak opravil ..tym ze nadstavil to cerpadlo..ale aj tak to robi..teda nie ako predtym, lebo predtym to robilo aj na 4. a 5. prevodovom stupni..teraz len pri tej 60 km/h pri tych 1600 - 1700 rpm...teraz neviem presne..ale robi to len sem tam..da sa ta vaha vzduchu vycistit ??
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 200...
To chce jít na normální diagnostiku která je kompatibilní s tvým autem.
Váha vzduchu se někdy dá vyšistit (isopropylalkoholem) ale někdy nedá a musíš koupit novou.
Váha vzduchu se někdy dá vyšistit (isopropylalkoholem) ale někdy nedá a musíš koupit novou.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 200...
Tohle není common-rail ... spíš než ve váze vzduchu bych hledal problém v tom čerpadle, v palivovém filtru, případně v nekvalitní naftě.