Problem s motorem 1.8 16v z MGF

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od J0hny » pát bře 05, 2010 12:14

Zdravim. S nejakym tim autem uz sem co docineni mel, uz jenom to ze delam na autech a sem majitelem 5tyho rovera, mam tu spoustu dilu, tak me jen tak neco nezaskoci ale ted sem se rozhodl misto 1.4ky Si-cka osadit 1.8 16v co se dava do tech 120konovejch MGF (hlinikova vana), sice me za to tady asi ukamenujete ale nemenil jsem nic jinyho nez ten motor takze ridici jednotka,sani,skrtici klapka,vejfuk atd... zustaly z 1.4 :D Ale ja si myslim ze kdyz to je jednou schopny ject normalne tak by to mohlo ject porad, de o to ze kdyz to nastartuju studeny treba po noci stani, tak to krasne chyti asi 15 - 20 vterin bezi normalne nekde na 1500ot/min pak to ale zacne ubirat otacky jako kdyby se to uz zahralo na provozni teplotu prvne to pomalu klesne na 1000 trochu kolisa pak niz a niz az treba na 250 a chcipne, znova nastartuju kolisaj otacky nekde okolo 1000 (500-1200) a po zhruba 5minutach si to najednou jakoby doladi tu smes a zacne to bezet okolo 1200 ale porad lehce kolisa, da se s tim normalne jezdit, ale moc to nejede spis jak ta 1.4ka, ovsem kdyz to chcipnu a nastartuju znova uz za tepla, hned je videt rozdil, otacky ustalenejsi, lepsi odezva na plyn a hlavne uz to konecne jede jako krava, a to na tom prave nechapu, myslim, ze musi bejt spatny nejaky cidlo ale jaky? Vzdyt tam skoro nic neni krome teploty vody, vzduchu do sani a podtlaku v sacim potrubi (vsechno na 1.4ce chodilo uplne bez problemu), hodne pomohlo kdyz sem vyndal katalyzator do ty doby to skoro nejelo, tak kdyby mel nekdo nejaky napad budu velice vdecny, dekuju.
Zatim
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od Tommi_82 » pát bře 05, 2010 12:31

myslím že to je řídící jednotkou.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od J0hny » pát bře 05, 2010 13:07

Myslis ze ma nejakou benzinovou mapu a tu se to snazi zachovat? Divny ze po nastartovani za tepla to jede normalne, zezacatku mi to nejelo treba az do 3/4 plynu se to sotva plazilo a na plnej uz to jelo jak hovado, ale ted to jede za tepla po restartu i na ctvrt plynu jako fik, ja na tom nejsem nejak uzasne financne takze si nemuzu dovolit koupit si jednotku a zjistit ze to tim nebylo, to je pak tezky, jeste me napadlo jestli to nezavest nekam na diagnostiku, treba by povedela neco chytryho, ale fakt uz nevim daval sem i jiny lambdy a beze zmeny, kdyz ji odpojim zase to nema vykon a studeny je to beze zmeny.
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
undy
Příspěvky: 974
Registrován: pon zář 17, 2007 15:14
Bydliště: Horné Saliby SR

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od undy » pát bře 05, 2010 13:18

skúšal si odpojiť akumulátor + aj - , na pár sekúnd spojiť konektory.Po znovuzapojení nechať motor na voľnobehu zohriať až na prevádzkovú teplotu bez pohnutia plynom, ak to teda pôjde a nezdochne.Niektoré RJ si po resete vedia znova vytvoriť mapy a sú schopné to robiť aj obojsmerne.Za pokus nič nedáš.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od J0hny » pát bře 05, 2010 13:30

Jo o tomhle uz jsem i neco slysel, ale nikdy jsem to nezkousel, myslel jsem ze je to blabol, ok, zkusim, zatim dik
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od J0hny » pát bře 05, 2010 18:19

Beze zmeny :( nerikejte ze budu muset kupovat jednotku :(
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od Zakar » pát bře 05, 2010 20:39

Chtělo by to na diagnostiku a zobrazit reálná data za chodu motoru.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od J0hny » pát bře 05, 2010 20:50

To sem si myslel ze u seriovy jednotky ani nejde, tak to budu muset zkusit tu diagnostiku 8) zatim dik
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od lajonel » pát bře 05, 2010 21:05

J0hny píše:To sem si myslel ze u seriovy jednotky ani nejde, tak to budu muset zkusit tu diagnostiku 8) zatim dik
ale koukám, že ty stovečky si pěkně prozkoušel :-) to já viděl 100fku akorát jednou v reálu :-)
teď nevim jestli si viděl... ale někdo prodává pěknou v cabriu.. fakt krásnej kousek :-)

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od J0hny » pát bře 05, 2010 22:38

nevidel a me se kabria stejne nelibej jako celkove a takova 100ka v kabriu to je teprv hnus :D to je jako 1 golf v kabriu :D ale stovky sou husty jak sou lehky tak se s nima dobre lita to je jak s motokarou :D a na tech original GTi kolech i vypadaj dobre, hlavne si muzu doma nafoukat perovani takze si to pustim dolu jak chci :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
lajonel
Příspěvky: 2244
Registrován: pát črc 04, 2008 21:05
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od lajonel » pát bře 05, 2010 22:42


J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od J0hny » sob bře 06, 2010 16:09

Tak ten sice nevypada tak spatne ale ma 55kw takze osmiventyl jednobod :/ a za 50tis. nikdy :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od J0hny » pát bře 12, 2010 18:54

AAAAA byl jsem na ty diagnostice a je to lambdou je teda divny ze jina s tim taky nehla ale ted uz tomu verim pocitac nejspis nekeca, takze koupit lambdu a uz to frciiii :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Problem neustava

Příspěvek od J0hny » stř bře 17, 2010 12:15

Takze mam novou lambdu, jede uz opravdu dobre (ale za tepla) za studena porad to samy po chvili zacnou kolisat otacky a chcipat chvili jede na 3 valce atd... po 5 minutach behu se to jako zazrakem urovna a jede normalne, uz to fakt nechapu zacinam verit ze je to tou jednotkou, ale nemam pri ruce zadnou na vyzkouseni a i kdybych mel tak ji nezkusim kuli imobiliseru nevite nekdo jak to vochcat abych ji nemusel nechat preprogramovat na ten imobiliser? kdyby tam sla jenom dat a zkusit to bych si asi sehnal.
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Bic0
Příspěvky: 37
Registrován: stř pro 26, 2007 20:53

Re: Problem s motorem 1.8 16v z MGF

Příspěvek od Bic0 » pát úno 25, 2011 0:47

Vyriesil si to? Nieco podobne mi robil dnes moj Rover 200 1.1i. Kym sa dostala rucicka teploty aspon na dolnu ciarku asi 10x mi zdochol motor. Robil to na volnobehu, aj pod plynom. Ked som drzal nohu na 1 urovni okolo 2500rpm tak mi padali otacky az k 1500 a potom zas hore. Dokonca mi to skapalo ked som preradoval z 1 na 2. Stacilo aby sa aspon trosku ohrial a uz siel normalne. Ja uz som z toho auta chory, furt na nom nieco musi byt posrate. Ja neviem ci mam nejaky pondelkovy kus ci co.

Inak sviecky menene ani nie pred rokom, rozdelovac a kable v lete.
Rover 200, 1.1i, 2000, 3dv

Odpovědět