Problem z Rover 25 r.v.2001

Bikar
Příspěvky: 10
Registrován: sob říj 31, 2009 22:51

Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od Bikar » stř bře 03, 2010 20:39

Zdravim vsetkych. Som majitelom Rover 25, 1.4, 76 kW, r.v.2001. mam problem dnes ked som siel autom normalne som nastartoval presiel som priblizne 500-600 metrov zacali mi padat otacky a zacalo cukat z motorom. tak som ho odstavil na chvilu zase som ho nastartoval aby som sa vratil spat na parkovisko a nechal som motor ist. stale znim cukalo nevedel si udrzat rovnomerne otacky a po pri tom este striekalo vodu z vyfuku. tak som zkontroval nadobku z chladiacou kvapalinou a nadobka bola prazdna . poradte mi prosim co sa mohlo stat?? odislo mi tesnenie?? alebo je to nejaky iny problem?? dakujem
Rover 25, 1.4, 76 kW, r.v.2001

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od AnderN » stř bře 03, 2010 20:45

Pravdepodobne tesneni. Projdi si zdejsi forum, je tady k tomu napsana spousta prispevku. S autem radeji nejezdi, at tomu neublizis jeste vic.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od Tommi_82 » stř bře 03, 2010 20:57

jojo asi těsnění. Nikam nejezdit, ať se neohne klikovka nebo něco...
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Bikar
Příspěvky: 10
Registrován: sob říj 31, 2009 22:51

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od Bikar » pát bře 12, 2010 17:46

zdravim zase obraciam sa na vas z novu z problemom ktory asi vypliva z toho co sa mi stalo pred dvoma tyzdnami. auto som dal do servisu povedali ze je to vazne tesnenie tak po precitani clankou som sa rozhodol ze vymenim tesnenie hlavy a aj sruby . kedze auto uz bolo rozobrate dal som vymenit zaroven rozvody , vsetky remene , palivovy filter , olejovy, olej ,vodnu pumpu, narovnat hlavu, dal som aj zbrusit halvu. chlapci nastartovali motor nechali ist sa nahrial na 110C ale kurienie do auta vobec nekuri. co moze byt problem termostat?? abo co myslite ze moze byt puknuta hlava?? neviem si rady len dufam ze neni cely motor v... prosim poradte
Rover 25, 1.4, 76 kW, r.v.2001

Uživatelský avatar
mitocross
Příspěvky: 21
Registrován: ned pro 20, 2009 0:22
Bydliště: doma

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od mitocross » pát bře 12, 2010 18:48

Ak si pri oprave nevymenil termostat, tak to co najskor urob. Urcite je zasajratovany. Mohol byt okem ineho aj pricinou tvojich problemov s tesnenim. Je to lacna zalezitost, ale velmi dolezita.
Preplachli a vycistili ti pri oprave olejovy a chladiaci system? Po oprave viackrat odvzdusnili?
Ak je toto vsetko urobene plus to co si popisal vyssie a stale unika kvapalina, tak az potom by som sa obaval o hlavu.
Napis pre porovnanie kolko ta cela oprava vysla.
...too old to be alternative,too alternative to be old...

Uživatelský avatar
Vilém
Příspěvky: 889
Registrován: sob srp 02, 2008 23:15
Bydliště: U Kolína

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od Vilém » pát bře 12, 2010 20:14

Vypadá na špatně odvedenou práci, nejspíš špatně odvzdušnili. Jak to na 110? Co větráky na chladiči? By měly makat.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.

Bikar
Příspěvky: 10
Registrován: sob říj 31, 2009 22:51

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od Bikar » pát bře 12, 2010 22:24

Po prve som rad ze toto forum existuje lebo reakcie ludi je dost rychla a vidim ze ludia ROVEROM ziju !!! neviem nie som mechanik takze do niektorych veci sa vyznam ako obycajny lajk. takze zajtra rano ako sa zobudim hned pojdem za mechanikom a budem im referovat veci ktore ste sa ma pytali ??? na otazku ze ci ho viackrat ovzdusnili odpoviem ze ano len co je to ?? ze ho viackrat ovzdusnili ?? (staci dvakrat?? trikrat??) zaroven chcem odpovedat ze větráky na chladiči funguju tym padom sa zapnu a makaju na plno. je dost mozne ze ty ludia ktory nam to robia to odflakly ale keby som sa mal do toho pustit sam podla mna by to skoncilo este horsie ... takze jedine co my ostava tento vecer je verit ludom co sa don pustili a slubili mi ze zajtra mi daju vyjadrenie ze moj drahy Roverik 25 je v poriadku a ze chyba je iba v termostate. Dakujem pekne ak mate vazne nejake sposoby alebo skusenosti rad ich prijmem a vyuzijem.
Rover 25, 1.4, 76 kW, r.v.2001

Bikar
Příspěvky: 10
Registrován: sob říj 31, 2009 22:51

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od Bikar » pát bře 12, 2010 22:31

este mitocrossovi cela oprava ma stala zatial 300€ za suciastky dufam ze robota nebude draha kedze som to dal robit priatelovi. viem ze ceny co som pozeral cez e-bay su enormne nizsie ale casovo narocnejsie. a kedze auto potrebujem ku kazdodenej robote rozhodol som sa pre rychle riesenie za viacej penazi. ale ked vidim kolko to starosti prinasa do buducna som pouceny a budem vsetky veci riesit pomaly , isto , lacno a hlavne z roverclub.cz
Rover 25, 1.4, 76 kW, r.v.2001

Uživatelský avatar
mitocross
Příspěvky: 21
Registrován: ned pro 20, 2009 0:22
Bydliště: doma

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od mitocross » sob bře 13, 2010 9:14

Dufam, ze v tvojom pripade vsetko vyriesi termostat.
S tym odvzdusnenim chladiaceho systemu to asi nikdy nie je pevne dane - podla toho co som zistil, na konci opravy, ked auto poriadne prebehnes (povedzme 100km v kuse), tak by ti nemala klesnut hladina vody v nadrzke a kurenie by malo fungovat konstantne - nie chvilu kurit dobre a potom len tak vlazne, a potom zase dobre - mohlo by to byt vzduchovymi bublinami v chladiacom systeme - ovplyvni aj cirkulaciu vody a tym padom aj teplotou v roznych castiach motora a tu, ktoru zisti snimac. Odvzdusnenie u "K-Series" motorov (tvoj aj moj)si vraj vyzaduje trpezlivost.

Cenu za diely som mal zhruba rovnaku ako ty. S robotou to uz bolo nad 500. Ja mam 214Si r.v.1997 a musel som potom este neplanovane vymenit niekolko prilis starych dielov, tak to bola taka mala generalka.
Som zvedavy na aku cenu sa vysplha tvoja oprava s robotou a naplnami.
...too old to be alternative,too alternative to be old...

Bikar
Příspěvky: 10
Registrován: sob říj 31, 2009 22:51

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od Bikar » sob bře 13, 2010 19:03

no konecne mam po probleme . chyba bola vyzne v tom odvzdusnenii. takze som rad a auto slape jak hodinky, este lepsie jak ked som ho kupil. dakujem pekne za vsetky rady a napady . inac mitcorss ta oprava ma cela vysla na 380€ thaze som rad. este raz diki
Rover 25, 1.4, 76 kW, r.v.2001

Uživatelský avatar
mitocross
Příspěvky: 21
Registrován: ned pro 20, 2009 0:22
Bydliště: doma

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od mitocross » sob bře 13, 2010 19:17

super, sleduj este zopar dni po kazdej jazde hladinu v nadrzke chladiacej kvapaliny a taktiez doporucujem vymenit preventivne este ten termostat (stoji okolo 8€) a mas uplny pokoj
...too old to be alternative,too alternative to be old...

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od AnderN » sob bře 13, 2010 21:53

Pokud jeste nemas vymeneny chladic, tak do budoucna te to ceka. U techto aut skoro pravidlo.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Bikar
Příspěvky: 10
Registrován: sob říj 31, 2009 22:51

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od Bikar » čtv bře 18, 2010 22:35

Som tu spat z tym istym problemom potom co som vymenil tesnenie aj rozvody auto roby presne to iste co robilo okrem toho ze nepluva vodu. vymenil som aj sviecky aj kable okrem inducnych cievok bo tento mesiac uz na to peniaze nevysli. auto zase zavcas ranno ked sa najviac ponahlam jak keby ho daco dusilo. plyn na podlahe a auto ledva z 1000 ot. vyskoci na 2000 ot..Potom jak sa uz rozbehne tha pekne ide nema ziaden problem. ale zvlastne je aj to ak necham auto na volnobeh a trosku mu naprazdno pridam , niekedy to robi uplne sam, tak ho zacne cukat .a vydava dost zvlastny zvuk niekde v priestore vstrekovania a vzduchoveho filtra. ako keby tam boli nejake male kamienko abo nieco take. vzduchovy filter je samozrejme novy a cisty. neviem si rady a moj serviska uz vobec nie no ale iba on jediny mi tozrobi zadarmo kedze to zatial za tie peniaze neurobil. poradte mi prosim. snazim aj daco docitat ale neviem sa k presne takemu problemu dostat. diki pekne za ochotu
Rover 25, 1.4, 76 kW, r.v.2001

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od Hombre » pát bře 19, 2010 7:43

Tož to je zlé, jestli to nebude špatně nastavený rozvodový řemen - co bys chtěl zadarmo :D . Ale může to být samozřejmě něco jiného, to mě jenom tak napadlo, jak jsi psal o těch kamínkách rachotících v sání - jestli tam něco nedohořívá. Takže to zkontroluj nejdříve.
Jinak to může být cokoliv, třeba zničená lambda od vody ve výfuku, špatný potenciometr škrtící klapky, čidlo teploty, MAP senzor - musíš někam do servisu a připojit se k jednotce a všechno zkontrolovat.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 16:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem z Rover 25 r.v.2001

Příspěvek od klevis » pát bře 19, 2010 10:34

Ten zvuk praskání + dušení už jsem kdysi řešil u jiného auta byl to přeskakující krokový motorek

Odpovědět