Mám jednu záludnosť:
-ranný štart - bez problémov. prejdem cca 5 km, prestane kúriť a ručička teplomera sa vyšplhá asi do 3/4 škály. Zastavím, vypnem motor, otvorím nádržku chladiacej kvapaliny - tá je plná studenej vody, ono to vybublá, voda spadne. Naštartujem, ručička sa pomyká hore dole a ajhľa!!! ono to kúri, a všetko je ok. Menil som termostat a robí to stále, teda vždy ked auto "vychladne". POMOOOOC. A dakujem za vaše rady.
Chladenie, kúrenie - záhady
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chladenie, kúrenie - záhady
A už ti to dělá delší dobu?
Třeba to máš zavzdušněný, každopádně podle mě by chyba mohla být i v tom, ža máš nějakým způsobem rozbitou vodní pumpu(která stojí asi 1200 Kč) a mění se společně s rozvodama(nebo nejpozději po 120 tisíc km). Ta pumpa neumí pořádně natlakovat vodu a ta se pak díky tomu že tam není pořádnej tlak v ohřátým motoru odpaří a vznikne vzduchová bublina která ti tam pak nadělá bordel. Ale tuhle teorii ber spíš jen tak okrajově protože odešlá pumpa se většinou projevuje tím že spíš teče, než že by nějak špatně fungovala.
Třeba to máš zavzdušněný, každopádně podle mě by chyba mohla být i v tom, ža máš nějakým způsobem rozbitou vodní pumpu(která stojí asi 1200 Kč) a mění se společně s rozvodama(nebo nejpozději po 120 tisíc km). Ta pumpa neumí pořádně natlakovat vodu a ta se pak díky tomu že tam není pořádnej tlak v ohřátým motoru odpaří a vznikne vzduchová bublina která ti tam pak nadělá bordel. Ale tuhle teorii ber spíš jen tak okrajově protože odešlá pumpa se většinou projevuje tím že spíš teče, než že by nějak špatně fungovala.
Re: Chladenie, kúrenie - záhady
Já bych řekl, že to máš zavzdušněný.V pátek jsem měnil čidlo teploty chladící kapaliny, odvzdušnil jsem to (ne pořádně) a jel jsem to projed, ručička mi vyšplhala do 3/4 a z topení šel studený vzduch, druhý den bylo vše OK.Ono by se to mělo odvzdušnit samo, teda alespoň mě.