Rover 25 TD

Odpovědět
bjukemen
Příspěvky: 4
Registrován: pon říj 15, 2007 1:46
Bydliště: Tisovec

Rover 25 TD

Příspěvek od bjukemen » pát říj 19, 2007 23:27

...ahoj uvazujem o kupe roveru 25 s motorom 2.0 TD no jeden znamy mi povedal aby som dal od toho ruky prec,ze je to poruchovy motor.Co si o tom myslite popr. uvitam aj nejake blizsie info..dik

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AnderN » sob říj 20, 2007 0:17

Neni nahodou v R25 motor vychazejici z toho, ktery pohanel uz Rovery 200/400/600 jako verze SDi? Tedy ten samy motor, ktery je kvuli upravam podle novejsich emisnich norem priskrceny ze 77 kW na 74 kW, ale jinak vydrzi milion km?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

bjukemen
Příspěvky: 4
Registrován: pon říj 15, 2007 1:46
Bydliště: Tisovec

Příspěvek od bjukemen » sob říj 20, 2007 13:40

...nevyznam sa do Rovera ale bojím sa hlavne toho Common-railu či to neodíde pri tankovaní "kvalitnej Slovenskej nafty"

ps:motor diesel v R75 je ten istý čo v R25 alebo nie...?

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Příspěvek od Zakar » sob říj 20, 2007 20:33

bjukemen píše:...nevyznam sa do Rovera ale bojím sa hlavne toho Common-railu či to neodíde pri tankovaní "kvalitnej Slovenskej nafty"

ps:motor diesel v R75 je ten istý čo v R25 alebo nie...?
Rover 25 má klasický motor Sdi s malou spotřebou a velkou výdrží.Nevím jak může někdo říct,že se jedná o poruchový motor.Rover 75 má úplně jiný motor a tam je systém vstřikování nafty comonn-rail. :lol:

Stanik
Příspěvky: 152
Registrován: čtv zář 27, 2007 0:39

Re: Rover 25 TD

Příspěvek od Stanik » pon říj 22, 2007 0:14

Nevím, co je ten Váš známý zač, ale zřejmě nějaký ten "radil", co rozumí všem autům a v garáži leští Š120 :-). Měl jsem 620SDi, najel jsem s ní 70tis. km - kromě běžných výměn a údržby ani jedna porucha. Prodal jsem ji známému, má teď najeto 230tis a šlape jak "zamlada". Teď mám 45iDT, což je stejný motor, akorát nižší výkon a vyšší krouťák - stejný jako ve 25. To samé - šlape jak hodinky. Tenhle motor je při dobré údržbě řekl bych nezničitelný a neunavitelný.

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Příspěvek od Zakar » pon říj 22, 2007 10:56

Jeytee píše:Ja mam ten samy motor v R200 ...mama vlastne predchudce R25 s oznacenim Rover 220 SDi..coz je 2litr turbo s common-railem, verzi s intercoolerem a 77kw(105hp)
A nemuzu rict ani kriveho slova!!
Fakt nizka spotreba i pri celkem razantni jizde.
Mimoto jeste jsem od kolegu neslysel o vetsich problemech s temito motory, kazdy jen spokojene prikyvuje...nizka spotreba, dobry vykon, kvalitni motor!
Muj R220SDi ma nalitano cca 175t km, a na 5rychl. stupen na dalnici bez problemu velmi dobre akceleruje. Takze jestli jsi zavodnik das na prdel spouste driverum :)
Ja se ovsem snazim meho Rouvi setrit a casto jezdim na spotrebu, takze se prumerne dostanu na kombinovynych 5,5 - 5,9litru/100 km, zalezi na stylu jizdy. Ale i pri extremni jizde se vejdu do 6l.
MOtoricky? jsem amater, ale krome kapalin a rozvodu jsem s nim motoricky nic delat nemusel, slape jak hodinky.Jen je dobre si obcas hlidat olej a treba chladici kapalinu.
A muj nazor na koupi R25?...Jdi do nej, ja znat driv Rovery, sel bych rovnou do 25ky, klidne i do te s tim poslednim faceliftem....ale urcite nafta 2litr turbo, do niceho slabsiho ci benzinoveho bych nesel!!
Naprosta spokojenost.
Zrovna nedavno jsem mel moznost fakt lestenku R25 dovezenou z Italie (stejne jako ma 220ka), sice za celkem vysokych 140t ale opravdu lestenka v TOP stavu (100%info)
Nemit svou 220 jdu do nej!!
Naprostý souhlas Jeytee.Pouze jedna nepřesnost.Rover 200 Sdi nemá systém vstřikování common-rail.

bjukemen
Příspěvky: 4
Registrován: pon říj 15, 2007 1:46
Bydliště: Tisovec

Příspěvek od bjukemen » pon říj 22, 2007 13:30

...dakujem za rady,myslim ze sa do toho predsa dam... :D
ps:este jedna otazocka po kolkych km sa menia rozvody...lebo ten o ktorom uvazujem ma najazdenych 110000 km (dufam skutocnych)...

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od AnderN » pon říj 22, 2007 23:27

Jeytee píše:To Zakar: tak jsem z toho jelen...myslel ze ano?Myslel jsem ze tam mam elektronicke vstrikovani common rail. Pokud to tedy neni nejaky jiny el. vstrikovani :? Tak jak to teda je? :shock:

To Bjukemen: Urcite si rozvody a oleje udelej hned po koupi. Nejlip at ti to cely proleze nejakej technik, jeste lip znaly Roveru 200/25/Streetwise
Jistota je jistota!! Budes klidnejsi:)
Mas primy vstrik, common-rail je neco jineho. Ale ten nas primovstrikovy turbodiesel je asi nejlepsi varianta - nepraskaji tomu hlavy jako starym predkomurkam, neodchazi vstrikovace jako common-railu a pritom to ma slusny vykon a spotrebu.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

luki977
Příspěvky: 29
Registrován: ned kvě 18, 2008 14:01

Re: Rover 25 TD

Příspěvek od luki977 » čtv kvě 22, 2008 18:47

hosi ja mam Rover 25 2,0 iDT asi tak pol roka, vymenil som rozvody a auto slape jak nikdy, povedal by som to asi tak malicke auticko s obrovskym krutakom, davam do vrecka auta ako golf V 1,6(77kw) hondu civic 1,5 vtec, audi a4 avant 96kw proste to auto ide ako mali diablik uplna spokojnost 8) , keby som vedel ze to tak ide kupil by som aj skor... ja som na nom dal na 4. prevodovom stupni z 80 na 120 s dvoma osobami za 6,9s a to uz o niecom hovori 8) ...spotrebu v meste do 6,3 a mimo mesta aj pod 5 v pohode
ROVER 25 2,0 iDT

Odpovědět