Vacsie turbo na motory ti??????

Odpovědět
PUMA-GT
Příspěvky: 77
Registrován: pon úno 09, 2009 17:12

Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od PUMA-GT » stř zář 01, 2010 20:26

No prisiel cas na vymenu turba celkovo idem riesit cely motor hladam turbo ktore bude vhodne na vykon okolo 350hp.Uz som pocul ze dobre je t28 ale neviem ci na taky vykon ked aj tychto je vela .je mozne odpojit chladenie vodou???? Dakujem za kazdu radu.....
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od Trunda » pát zář 03, 2010 7:58

Smankote co to povidas o vykonu 350 koni? :-D Se ti rizsype almara :-)
... mimochodem, je to sice trosku mimo misu... nemas ciste nahodou naraznik navic? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od J0hny » ned zář 05, 2010 10:00

Odpojit chlazení vodou rozhodně možný neni :D kdes to slyšel :shock: a na výkon 350 koní budeš muset hodně upravovat - písty, ojnice, ventily, intercooler, řídící jednotka, vstřiky, brzdy, chlazení vody ..... :D žadná malá přestavba viděl bych to tak na 100 tisíc kč prostě generálku motoru ale ne sériovejma dílama a další hromadu věcí okolo
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od Trunda » ned zář 05, 2010 12:52

Akorat ze i kdyby takto upravil motor, tak se mu pak rozpadne prevodovka a diferak... Polosy na to taky staveny nejsou.... Proste hodne ambiciozni predstava...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od J0hny » ned zář 05, 2010 13:04

To rozhodně, vono by to jako chvíli jezdit vydrželo ale jak dlouho to by záleželo na stylu jízdy :D a kdyz tam potřebuje 350hp tak to je tak na 100 km :D
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od Trunda » pon zář 06, 2010 8:02

Ale jo, pokud to vydrzi 100km, tak to par sprintu je ;-) Ne... nebudem si delat srandu... vazne, tohle fakt realny neni... co se vi, tak Ondra tu zminoval, ze zrejme do Italie se diky slabsim emisnim normam dodavaly kupecka s 220 konma... myslim, ze 250 koni je jeste konstrukcne unosne, ale vic uz je bez vymeny prevodovky a upravy na naprave hodne velky risk... Vsak aj starsi Focus RS... upravama se taky dal v poho vyhnat na 260 koni... slo by urcite vic, ale nedelalo se to, protoze by to samozrejme uz nevydrzelo to ostatni...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

PUMA-GT
Příspěvky: 77
Registrován: pon úno 09, 2009 17:12

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od PUMA-GT » čtv zář 09, 2010 12:50

trunda-trapas tak asi takto v anglicku je motor ti upraveny na 800ps ja idem kompletne prestavat motor ako som pisal tak ked nevies poradit trapne reci si nehaj pre seba pozri si stranku http://www.moto-build.com na tam su komplet veci ne prestavbu motora u rovera je jasne ze idem do toho dat cez 100its a co to je problem inak jazdim autoslalom a sprinty a cekom to ide .nechce sa mi vypisovat co sa idem riesit ako kovane piesty ojnice a podobne elektronika bude riesena za pomoci riadiacej motec.poolosi su uz zosilene originali som uz obe roztrhol .ja len potrebujem poradit ak niekto vie ci mozem odpojit chladenie vodou a zapojit turbo ktore je len mazane olejom aj chladene nic viac....
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od Trunda » čtv zář 09, 2010 13:01

Ok... uznavam, ze o tom vim proti tobe prd ;-) Nevedel jsem, ze se do toho poustis ve velkem a spis nez zdrba bych od tebe cekal prave ten detailnejsi popis toho co s autem udelas... napr. takovy nejaky denicek by byl urcite pro vsechny zajimavym ctenim ;-)
Drzim palce ;-)

Edit: Diky za ten link.... koukam, ze uz ted by se mi z tama par veci hodilo... hlavne ten Rear Camber Adjuster ... mam tam nizsi pruziny ale s odklonem zadnich kol uz se predchozi majitel netrapil neco delat :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

PUMA-GT
Příspěvky: 77
Registrován: pon úno 09, 2009 17:12

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od PUMA-GT » čtv zář 09, 2010 16:01

Jasne nieco take planujem a urcite bude aj fotogaleria.....dakujem za pochopenie.
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od Trunda » čtv zář 09, 2010 16:03

Tesim se ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
tobias
Příspěvky: 1163
Registrován: úte říj 16, 2007 18:38
Bydliště: PRAHA

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od tobias » ned zář 19, 2010 22:32

puma: napiš uživateli Seba zprávu...přestavuje svý Tičko na cca 300 koní, tak určitě bude vědět z nás nejvíc :) sem na tebe teda zvědavej. Viděl sem soupis dílů, který sou potřeba na BEZPEČNÝCH 250 koní a bylo toho šíleně moc, takže ti držím palce a jsem zvědavej na výsledek.
prodany Rover 620ti :(
Mercedes 124-300 Coupe
Ochcafka na kazdy den

PUMA-GT
Příspěvky: 77
Registrován: pon úno 09, 2009 17:12

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od PUMA-GT » úte zář 21, 2010 17:21

Dik moc no usmialo sa na mna stastie a sobotu idem kupit komplet druhy motor prevodovku polosi a turbo za 3000kc ako odpadnem ti motor za tu cenu to neni mozne a este v dobrom stave.....No sobotu som sa zenil a od nasho klubu co je Krhla drag racing http://www.youtube.com/watch?v=Ic_oGsa869s som dostal velky intercoler tak ina radost met: Uz coskoro zacnem pridavat foto hlavne ked donesiem ten motor.......
Rover 220Ti coupe targa r.v. 93

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od Trunda » stř zář 22, 2010 15:36

Joj... toz to je pekne cena... no aj si cim dal tim vic dokazu v nasem Kupecku tech 200 koni predstavit... Ale vymenit motor by asi byla hodne velka sranda :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 18:47

Re: Vacsie turbo na motory ti??????

Příspěvek od roverny » ned lis 28, 2010 19:33

Ahoj
zajímalo by mě , jak jsi daleko s plánovanou úpravou motoru. Jelikož mám také turbíčko 220 coupé, a chtěl bych mu přidat nějaké koníky tak bych rád, kdyby jsi napsal nějaké informace o tom jak pokračuješ. Pravidelně projíždím anglické stránky , tak mě je úplně jasné, že se z tohoto motoru dá dostat podstatně více koníků než jenom 200. Většinou jdou cestou většího turba a to Garett T 28 a větší intercoler atd. Dávám odkaz na firmu co dodává tuningové díly http://www.highperformanceparts.cz/mají tam poměrně velký výběr. Další firma dodává turba (včetně Garettu T 28) nová za rozumné ceny a provádějí opravy včetně GO ,podle informací prý velmi dobře http://www.eturbo.cz/. Nějaký koník se dá přidat také chipem ŘJ. Jak řešíš spojku, aby ty koníky také přenesla na převodovku. Já jsem zatím zvolil nové obložení pro zvýšený výkon ,ale nevím jestli to vydrží. Nejlepší by byla asi keramická ale... Nechci žádný extrémní výkon , ale nějakých 250 koníků odbržděných na brzdě by bylo fajn. A co převodovka, plánuješ nějaká vylepšení. Já jsem měl na autě utrhané všechny silentbloky motoru (auto bylo bourané), teda přední,zadní a ten u rozvodů. Nechal jsem si ja na zakázku udělat nové a už rovnou zesílené včetně těch dvou ramen se silentbloky. Našel jsem ještě na ebay.de adresu firmy ,co dodává tuningová turba a spoustu dalších užitečných věcí, cena je velmi dobrá snad i kvalita bude slušná http://stores.ebay.de/caraccessoriesstore2009. Koníky do motoru není až tak velký problém, ale co brzdy na zastavení těch koníků. Jaké s tím máš zkušenosti. Ty standartní jsou ve velikosti brzd na 1,4 - 1,8, tak že nic moc. Mám drážkovaná Ferroda, ale jenom ve standartním rozměrru 262 mm. Nemáte někdo zkušenost s nějakým vylepšením, třeba z MG ZR 160 nebo MG ZS ty mají průměr 284, ale je k tomu potřeba sehnat i brzdiče, protože ty kotouče jsou silnější a to bude asi problém. Pokud máte někdo nějaké zkušenosti, ale vyzkoušené a funkční a ne bláhové vize tak se ozvěte.

Odpovědět