Kabínovy a palivovy filter.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Kabínovy a palivovy filter.

Příspěvek od Tommi_82 » pát kvě 29, 2009 4:49

Já jsem si ho na dvoukilu nechal dát, kvůli těm pár korunám nemá smysl riskovat že odjede regulace vnitřního ventilátoru.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Noobsz DJ
Příspěvky: 155
Registrován: pon dub 27, 2009 8:16

Re: Kabínovy a palivovy filter.

Příspěvek od Noobsz DJ » čtv zář 23, 2010 21:04

ospravedlňujem sa, že vyťahujem starú tému, ale nechcel som zbytočne zakladať novú tému...mohol by mi prosím niekto v krátkosti popísať postup výmeny palivového filtru?...je najvyšší čas na výmenu, nakoľko mi auto občas na 1, 2 a 3 prevodom stupni poskočí pri "zošliapnutom plyne"...samozrejme ak držím plyn v rovnakej polohe nejakú dobu...pár ľudí mi povedalo, že to môže spôsobovať palivový filter, a že by som ho mal vymeniť...podľa toho, čo som tu čítal sa nachádza pod čelným sklom v motorovom priestore...ten postup by som potreboval kvôli tomu, aby som vedel, či nevyprsknem benzín alebo nespravím niečo, čo by ma mohlo prekvapiť...nemám ani len tušenie, ako je to s tým palivovým filtrom...budem moc vďačný za akýkoľvek typ na výmenu toho filtra...ďakujem....

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Kabínovy a palivovy filter.

Příspěvek od J0hny » sob zář 25, 2010 11:55

Je tam stalý tlak benzínu ale když nebudeš mít motor horkej tak te ta troška co s toho vystříkne nezabije, proste je nom povol šroubení na přívodu a vývodu a pak už jenom ten šroubek na objímce kolem filtru, a namontuj novej, ale pozor má danej směr proudění benzínu, takže ho dej stejně jako byl ten předchozí, musíš to jenom akorát dotáhnout, aby to těsnilo, ale zase si myslim, že to půjde snadno strhnout, takže bacha, potom to hlavne vyzkoušej jestli ti to neteče, abys pak neshořel, a už jenom drive: ale to cukání tím nebude list:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Noobsz DJ
Příspěvky: 155
Registrován: pon dub 27, 2009 8:16

Re: Kabínovy a palivovy filter.

Příspěvek od Noobsz DJ » ned zář 26, 2010 13:32

J0hny díki moc...presne toto som potreboval vedieť...či tam bude ešte nejaký benzín, alebo nie...chcel som vedieť, či to bude pod nejakým tlakom, aby som to robil vtedy, keď budem mať prázdnu nádrž...no a k tomu cukaniu...toto už môže byť posledná možnosť, prečo by to robilo...vymenil som zapaľovacie káble, palec rozdeľovača, hlavu rozdeľovača, sviečky a neviem čo všetko ešte...možno by ešte mohlo pomôcť, ak by som vymenil škrtiacu klapku...no však uvidím...rozhodne ti ďakujem za tvoju radu pri výmene toho filtru :)...

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Kabínovy a palivovy filter.

Příspěvek od J0hny » pon zář 27, 2010 20:28

Nezáleží kolik je benzínu v nádrži, tlak tam bude pořád, ale neboj, nezabije tě to když to nebude zahřátý a nenateče ten benzín někam kde chytí, to pak asi sranda neni! :-D Tak toje divný, ale takhle nadalku se to špatně vymejšlí, totiž, neni cukání, jako cukání, eště by to mohla dělat lambda, ta to dělá spíš za studena, z mých zkušeností.
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
mbures89
Příspěvky: 330
Registrován: úte srp 31, 2010 21:42
Bydliště: Luhačovice

Re: Kabínovy a palivovy filter.

Příspěvek od mbures89 » ned lis 14, 2010 20:38

Zdravím.Jen takový hloupý dotaz.Může mít vliv kabinový filtr na teplotu?Když je zima,tak se tomu zrovna nějak topit nechce,nedá se říct,že by z topení sálal horký vzduch :-)
Díky
216Si
Obrázek
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Kabínovy a palivovy filter.

Příspěvek od AnderN » ned lis 14, 2010 21:39

Pochybuju, na topení má spíš vliv, jestli motor dosahuje provozní teplotu?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
mbures89
Příspěvky: 330
Registrován: úte srp 31, 2010 21:42
Bydliště: Luhačovice

Re: Kabínovy a palivovy filter.

Příspěvek od mbures89 » ned lis 14, 2010 23:52

Dle ukazatele teploty ano,ručička je v cca v 50% rozsahu budíku.
Měl jsem nedávno problém s budíkem,ručička občas ukazovala nesmysli,dle budíku se motor dlouho zahříval,když už zahřál,tak to spadlo,tam se to chvíli drželo,pak zase vyletěla na provozní teplotu a tak různě.Teď jsem ujel v zápřahu 200km a už to zase funguje jak má,schválně jsem si koupil termostat před 2 týdny,že se bude měnit.
Bylo mi doporučeno odvzdušnění,tak jsem to povolil a tekla voda,to jsem zkoušel už tak před asi měsícem.
Hadice ke chladiči a i z chladiče teplé,samozřejmě přívod horký.
Zase to topení není tak špatné,ale ani nijak osilnivé,v zimě bych se rád ohřál,nejen roztopil :-)
Obrázek
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Kabínovy a palivovy filter.

Příspěvek od Hombre » pon lis 15, 2010 6:01

Tak ještě zkontroluj teplotu hadic z a do topení, kohout, jestli je při nastavení nejvyšší teploty nadoraz otevřený. Pak může být pootevřená nějaká klapka , která ti tam pouští studený vzduch. Kabinový filtr má vliv na množství vzduchu, takže s novým by to topilo líp, ale teplota se nezmění.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
mbures89
Příspěvky: 330
Registrován: úte srp 31, 2010 21:42
Bydliště: Luhačovice

Re: Kabínovy a palivovy filter.

Příspěvek od mbures89 » úte lis 16, 2010 18:38

ok,testnu to :-) mrknu za tunel
Obrázek
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE

Odpovědět