Špatné starty za studena

Rov
Příspěvky: 42
Registrován: čtv led 21, 2010 7:43

Špatné starty za studena

Příspěvek od Rov » pon zář 27, 2010 12:25

dravím všechny,nedávno jsem se tady dozvěděl,že můj Rover 200 není 63 kw ale ta silnější verze 76 kw.Momentálně mne trápí starty za studena.Žhavičky jsou nové,baterka taky.Dříve jsme měl problémy,že na čerpadle byl přidřený posuvník,který při studených startech nefungoval.To se spravilo a nákou dobu i fungovalo.Jenže tet je to samé.Musím startovat opravdu hodně dlouho,aby to chytlo.A když to chytne,tak je zamnou velká koule dýmu..... :( Pak už jsou starty v pořádku.Stává se to je,když to dlouho stojí :-( Máte někdo podobnou zkušenost? Díky všem.David

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od J0hny » pon zář 27, 2010 20:34

To vypadá na žhavičky, protože když by ti zapadla nafta, asi by to po nastartování nekouřilo tak, jakože je tam nahromaděná nafta (černě), takže nafta tam nejspíš de, zkus změřit jestli ti do žhaviček jde proud po otočení klíčkem, pak by to mohl bejt nevhodnej předvstřik, ten je zastudena upravenej, tak je možný, že ti ho to neupravuje, jinak snad ani neni čim by to mohlo bejt :D kromě komprese :roll:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od René » pon zář 27, 2010 20:45

Zdar,tak jak píše JOhny,změřit proud ke žhavičům,mohlo odejít relé,no a pokud už jsi měl problém s tím čerpadlem,to je další věc. Zkus ty žhaviče ;)....77kw list:
R 400 SDI 99

Rov
Příspěvky: 42
Registrován: čtv led 21, 2010 7:43

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od Rov » pon zář 27, 2010 20:58

Nad těma žhavičkama jsem už taky přemejšlel.Jenže ony jsou půl rokem vyměněny a na čerpadle je i nastavený předstřik- nově.To vše se udělalo,když jsem stím měl problémy dřív.Po vyčíštěni čerpadla vše fungovalo.Na diagnostice bylo vše v pořádku :-( Zkusím proměřit žhavičky.Snad to bude tím.Pokud zase odešlo čerpadlo........ to bych byl opravdu nerad,protože mne nedávno vyčištění a vyměny posuvníku stalo 11500 kč a vydrželo to Asi tak půl roku..... A pokud se jedná o relé,tak kde ho vlastně najdu? abych řekl pravdu,tak ani nevím,kde je :-(((( Zatím díky :-))

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od René » pon zář 27, 2010 21:06

Relé najdeš v motorovém prostoru,na čtyřstovce je umístěno za motorem na zadní stěně prostoru vlastně pod oknem,dvoustovka to má asi podobně,tak snad to bude tím ;)
R 400 SDI 99

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od J0hny » úte zář 28, 2010 12:20

To relé by to dělat mohlo, nejspíš by ale pak nesvítilo žhavení po zapnutí zapalovaní
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od René » úte zář 28, 2010 18:08

Ne,ne,kontrolka žhavení normálně svítí i když relé nespíná,mám s tím osobní zkušenost ;)
R 400 SDI 99

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od J0hny » úte zář 28, 2010 19:14

Tak to je dobrá sviňárna :lol:
Zlatej benzíňák car::
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Rov
Příspěvky: 42
Registrován: čtv led 21, 2010 7:43

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od Rov » stř zář 29, 2010 9:45

No? žhavení normálně svítí.A kdyby to bylo relé,tak si myslím,že to nestartuje vůbec.Ale když už to jednou chytne,tak pak to je v poho.Spíš si myslím,že to bude čerpadlo.Je zase zvláštní,že by to relé nefungovalo,jen když to déle stojí.To by pak děla i při normálním startu v průběhu dne.Ale možná se pletu.

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od René » stř zář 29, 2010 11:33

Tak já nevím,píšeš že to špatně startuje ,když to dlouho stojí,pak už startuješ normálně. Co je dlouho.Den,týden hodina? Když už nastartuješ a potom v průběhu dne startuješ normalně,tak to chytat bude,motor už neschladne tak jak když jdeš startovat za den,nebo dva.Když budeš vědět že je žhavení v pořádku,no tak potom už je to horší,problém bude v té dodávce paliva,někde musíš začít. ;)
R 400 SDI 99

Rov
Příspěvky: 42
Registrován: čtv led 21, 2010 7:43

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od Rov » stř zář 29, 2010 15:27

Když to stojí den.Odpoledne přijedu z práce a rano je problém ze startem.Měli jste pravdu.Je to problém v relé :-))))) zhavičky jsou v poho a taky i čerpadlo :-))) snad se tet zjistí kde to relé je a snad ho taky i seženu....... Mohl by mi někdo poradit jak to relé vypadá a kde asi najdu ? Kdyby měl někdo náke foto toho relé,a kde je,bylo by to fájn :-))))))) Mám rovera 77 kw diesel sdi 8-)

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od René » stř zář 29, 2010 20:13

No vida,tak to dopadlo dobře.To relé je jak jsem psal už předtím někde v motor. prostoru u mě jsou hned tři vedle sebe, ale to jsem myslel že už víš kde je,když jste na to přišly.Jinak i když je vadné,mělo by v něm cvakat při zapnutí klíče v zapalování.Jinak tam pasuje i z jiné značky diesela,nemusí to být jedině z Rovera.
R 400 SDI 99

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od J0hny » pát říj 01, 2010 18:47

No tak to je dobrá zpráva :D relé nevim kde je, jak řikám ropáka od rovera sem vživotě neviděl car:: ale bylo to jasný :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Rov
Příspěvky: 42
Registrován: čtv led 21, 2010 7:43

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od Rov » ned říj 03, 2010 11:44

Zjistilo se to vcelku rychle.Do řídicí jednotky nepřijde signál,že žhaví motor.Je problém někde v nákem relátku.Jen se tet musí zjistit v jakém :lol: Když tady píšete,že by mělo cvakat,tak snad to už zjistíme :?

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od J0hny » ned říj 03, 2010 19:22

Určitě by to mělo jít najít v rave manualu :wink:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět