Cukání motoru
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru
Pokud máš čistej vzduchovej filtr a máš tam předepsanej typ svíček a rozdělovač jsi kontroloval tak už to bude asi jedině nečistota na klapce(regulaci nasávaného vzduchu) nebo tak něco ale s takovýma věcma bych si já rady nevěděl, to už bych dával do servisu. Snad se ti ozve nějakej zkušenější kolega.
Re: Cukání motoru
Ahoj,teď jsem řešil stejný problém,a zjistil jsem,že se mi skoro ulomila hadička co jde od takové malé černé krabičky,co je pod oknem v motorovém prostoru do počítače motoru,tak jsem to provizorně opravil,aby to nepřisávalo vzduch,a auto se chová uplně v pohodě.Tak na to zkus mrknout. Čau Radek
ROVER 416 Tourer combi 1,6i 16v r.v.98
http://radek4044.rajce.idnes.cz/Muj_Rov ... _r.v.1998/
http://radek4044.rajce.idnes.cz/Muj_Rov ... _r.v.1998/
Re: Cukání motoru
taky me to cuka, ale jen kdyz preradim z 1 na 2 a pridam plyn, tak bych si obcas rozbil hlavu o sklo nez se to dostane trochu do otacek,potom uz je to ok, cim zacit, svickami ?
Re: Cukání motoru
profouknul sem filtr, sundal vicko rozdelovace, ocistil ty kontakty tam vcetne palce, mel sem vyndany a ocisteny svicky a cukani prestalo !!!!!
Re: Cukání motoru
Ja vim že se to tady řesí už asi dlouho.Potreboval bych radu na diesla.Pri rozjezdu nic pri prutsim seslapnutí plynu taky nic jen kdyz sundam rychlejs nohu z plynu tak to 2X 3X cukne.a jak sem to tu cetl tak je to vsechno spis na benziny tak kdyby nekdo vedel co by to mohlo bejt tak za kazdou radu budu moc vdecnej.dik moc
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru
Osobně bych tipnul elektroniku motoru ... možná chyba v ECU, možná v kabeláži v motorovém prostoru. Ale třeba je to čerpadlem, chce to servis a hledat, já nejsem automechanik.
Re: Cukání motoru
Silentblok si myslím by to dělal i při prudkém sešlápnutí plynu.seba píše:silentblok
R 400 SDI 99
Re: Cukání motoru
Mám taky diesela a cukání při 1 nebo 2 stupni při prudkém ubrání plynu je normální,mam za to že už seto kdysi řešilo,snad ještě na help techu. Mam ho 6 let a je to furt stejný.jak po filtrech tak po rozvodech,zkrátka při bežný údržbě to cuká furt stejně.Teda ne že by člověk mlátil hlavou o sklo.Holt se to chce s tim naučit jezdit.1a 2 to chce s plynem opatrně.ale da se to vychytat:)
Re: Cukání motoru
Zdravím.Mám docela zajímavý problém,tak jsem zvědavý,zda s tím má někdo zkušenost.
Elektronika v autě mi poblikává(např.hodně rychlý stroboskop) ,když na chvíli zastavím (třeba semafor) tak po chvilce to přestane,jde to také cítit na motoru,že šlape čistěji a necuká sebou,když stojím,tak na motoru jde poznat stejné tempo jako poblikávání ,když nepoblikává,tak už nic necítím a neslyším a jede jak má.Taky to poznám hlavně na 3 a 4 převodový stupeň (při určité rychlosti,nikoli zpomalování,či razantní zrychlování) ,že to mírně pocukává jakoby stejně s tím poblikáváním.Svíčky nové (přestalo znatelnější cuknutí u 4tis.ot. + ),vzduchový filtr nový,krokový motorek vyčištěn (ikdyž se mírně jehlan s tím plastem na kterém je pootáčí,cca 1-2mm,netuším zda to nevadí) ,škrtící klapka vyčištěna,rozdělovač vyčištěn,rozvody od rozdělovače po svíčky změřeny ( od 4k do 6k ohm) ,nové ukostření (staré bylo na asi 7 vláknech).
Není to nic,bez čeho by se nedalo vydržet,ale není nad to,když vše správně funguje.
Za jakoukoliv radu budu vděčný
Elektronika v autě mi poblikává(např.hodně rychlý stroboskop) ,když na chvíli zastavím (třeba semafor) tak po chvilce to přestane,jde to také cítit na motoru,že šlape čistěji a necuká sebou,když stojím,tak na motoru jde poznat stejné tempo jako poblikávání ,když nepoblikává,tak už nic necítím a neslyším a jede jak má.Taky to poznám hlavně na 3 a 4 převodový stupeň (při určité rychlosti,nikoli zpomalování,či razantní zrychlování) ,že to mírně pocukává jakoby stejně s tím poblikáváním.Svíčky nové (přestalo znatelnější cuknutí u 4tis.ot. + ),vzduchový filtr nový,krokový motorek vyčištěn (ikdyž se mírně jehlan s tím plastem na kterém je pootáčí,cca 1-2mm,netuším zda to nevadí) ,škrtící klapka vyčištěna,rozdělovač vyčištěn,rozvody od rozdělovače po svíčky změřeny ( od 4k do 6k ohm) ,nové ukostření (staré bylo na asi 7 vláknech).
Není to nic,bez čeho by se nedalo vydržet,ale není nad to,když vše správně funguje.
Za jakoukoliv radu budu vděčný
Rover 216Si ,Rover 75 V6 2.0,Toyota Hilux 1KZ-TE
Re: Cukání motoru
Taky kromě ukostření zkontroluj přívod do hlavní pojistkové skřínky v motorovém prostoru - červený kabel od baterky do krabičky až u okna před řidičem - může tam nebo na baterce být špatný kontakt.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cukání motoru
Největší problémy s cukáním (špatným zapalováním) mají rovery hlavně kvůli palci rozdělovače!, kabelům ke svíčkám a lambdě, svíčky většinou dělají problémy zastudena když už nejsou dobrý, hůř to startuje, pokud je všechno správně rover chytí pokaždý i v -20stupních na "drc" tzn. nasaje, stlačí, zapálí a už vrčí, ale když si koupim auto, nebo nějaký opravuju první věc co dělám měním svíčky a hlavně za originál nebo lepší, nějaký beru, brisk, bosh atd... nebrat, já kupuju jedině NGK nebo Denso