
214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Jestli se nepletu, tak destilka není zrovna optimální
kvůli hliníkovému bloku a hlavě.

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Destilka JE optimální...píše, že jí ředí fridex, který tam má
.

MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Tak fridex moc hustý není, měřil jsem ho a je jen na -5 stupňů, ale mechanik tvrdil, že někde drnčí u kostry výfuk.
Ať koukám jak koukám, nikde nic nevidím, ale je pravda, že když sundám nohu z plynu, tak to střílí jako ze závoďáku...
A motor je rožhavenej, že bych na něm mohl vařit maso.
Neměl někdo podobný trable s výfukem a přehříváním motoru ?
Díky moc
Ať koukám jak koukám, nikde nic nevidím, ale je pravda, že když sundám nohu z plynu, tak to střílí jako ze závoďáku...
A motor je rožhavenej, že bych na něm mohl vařit maso.
Neměl někdo podobný trable s výfukem a přehříváním motoru ?
Díky moc
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Tak jsem přemýšlel, co ti poradit, ale už jen fakt, že se tam musí dolévat chladicí kapalina znamená, že tam budetěch závad víc. Napadá mě vodní pumpa (stává se, že nečerpá vodu, i když se točí), ucpaný chladič, neotvírající termostat nebo samozřejmě těsnění pod hlavou. Střílení do výfuku jsou podpálené ventily, nebo dohořívání směsi ve výfuku, s tím souvisí zničený katalyzátor. Když k tomu připočtu problémy s elektrikou, myslím, že tě čeká velká oprava.
Jinak to chlazení by mělo motor udržet v normální teplotě i bez větráku - pokud nestojí nebo nepopojíždí to auto někde na slunci v koloně.
Jinak to chlazení by mělo motor udržet v normální teplotě i bez větráku - pokud nestojí nebo nepopojíždí to auto někde na slunci v koloně.
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo-přehřívání motoru?
Díky za nápady.
Fridex nemusím moc často dolévat, já ho chtěl jen naředit,protože jsem myslel,že je moc hustý, jinak to vydrží nad minimem třeba rok.
Vodní pumpu "prý" měnil Mareda vloni s rozvodama za sedmičku.
Jó závad je tam dost, jenže jsem si na něj za ty 2 roky strašně zvyknul a jízda je to fajnová.
Koupil jsem teď novou halogenku-lampu,tak mrknu pořádně na celý výfuk zespodu, snad tam konečně něco objevím.
Na větráku jsem si udělal čárku a když s tím jel automechanik tak se větrák hnul, doufám,že to nebylo jen aerodynamickým větrem při větší rychlosti
Třeba se jen při krátkých jízdách nedostanu nad tu teplotu kdy větrák sepnout má.
Možná ten motor topí pořád stejně, ale už jsem ze všech těch poruch tak zblbý, že vážně nevím...
Ukazatel teploty chlazení na palubce je pod polovinou, ale nevím určitě jestli funguje...
Fridex nemusím moc často dolévat, já ho chtěl jen naředit,protože jsem myslel,že je moc hustý, jinak to vydrží nad minimem třeba rok.
Vodní pumpu "prý" měnil Mareda vloni s rozvodama za sedmičku.
Jó závad je tam dost, jenže jsem si na něj za ty 2 roky strašně zvyknul a jízda je to fajnová.
Koupil jsem teď novou halogenku-lampu,tak mrknu pořádně na celý výfuk zespodu, snad tam konečně něco objevím.
Na větráku jsem si udělal čárku a když s tím jel automechanik tak se větrák hnul, doufám,že to nebylo jen aerodynamickým větrem při větší rychlosti

Třeba se jen při krátkých jízdách nedostanu nad tu teplotu kdy větrák sepnout má.
Možná ten motor topí pořád stejně, ale už jsem ze všech těch poruch tak zblbý, že vážně nevím...
Ukazatel teploty chlazení na palubce je pod polovinou, ale nevím určitě jestli funguje...
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Větrák se určitě náporem vzduchu za jízdy pootočí, ale jak říkám, zapíná jen při přehřátí, třeba v létě v koloně.
Re: 214Si 1997 Relé spíná palivové čerpadlo jen občas
Opravdu nemá nikdo u 214Si palivové čerpadlo které spíná na automatiku jen občas ? Je tam někde asi špatný kontakt/ale nemůžu najít kde/,protože vždy když přejedu větší nerovnost na silnici tak to vypne a musím zapnout ruční vypínač čerpadla, který jsem si tam musel udělat.Mareda říkal-ať vyměním řídící jednotku,ale do toho nejdu,potřebuju levnější nápad,nejlépe jestli měl někdo to samé...Díky moc všem
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Já bych to teda neřešil a byl rád, že jezdím aspoň na to tlačítko 

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
To já jsem moc rád že to vůbec jezdí, ale vypínač pod volantem se asi nebude líbit moc na STKčku a policii...
a hlavně to čerpadlo občas zapomínám zapnutý i když auto stojí
a hlavně to čerpadlo občas zapomínám zapnutý i když auto stojí

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Pokud auto projde emisemi a vše ostatní bude v pořádku, tak nějaký bonusový vypínač pod volantem nebude nikoho na STK zajímat. A uniformované soudruhy při kontrolních kontrolách už vůbec ne, ti kontrolují lékárničky a žárovky.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo
Tak, tak. A pokud to zapojíš přes "bourací vypínač" paliva tak i když nabouráš benzín pořád nepoteče 
