214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Příspěvek od F.i.s.h.men » čtv črc 08, 2010 10:56

:roll:
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Příspěvek od AnderN » čtv črc 08, 2010 16:06

Jestli se nepletu, tak destilka není zrovna optimální :shock: kvůli hliníkovému bloku a hlavě.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Příspěvek od KDB » čtv črc 08, 2010 21:28

Destilka JE optimální...píše, že jí ředí fridex, který tam má ;) .
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Peters
Příspěvky: 26
Registrován: pon říj 20, 2008 6:40

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Příspěvek od Peters » úte srp 03, 2010 11:13

Tak fridex moc hustý není, měřil jsem ho a je jen na -5 stupňů, ale mechanik tvrdil, že někde drnčí u kostry výfuk.
Ať koukám jak koukám, nikde nic nevidím, ale je pravda, že když sundám nohu z plynu, tak to střílí jako ze závoďáku...
A motor je rožhavenej, že bych na něm mohl vařit maso.

Neměl někdo podobný trable s výfukem a přehříváním motoru ?

Díky moc

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Příspěvek od Hombre » čtv srp 05, 2010 7:15

Tak jsem přemýšlel, co ti poradit, ale už jen fakt, že se tam musí dolévat chladicí kapalina znamená, že tam budetěch závad víc. Napadá mě vodní pumpa (stává se, že nečerpá vodu, i když se točí), ucpaný chladič, neotvírající termostat nebo samozřejmě těsnění pod hlavou. Střílení do výfuku jsou podpálené ventily, nebo dohořívání směsi ve výfuku, s tím souvisí zničený katalyzátor. Když k tomu připočtu problémy s elektrikou, myslím, že tě čeká velká oprava.
Jinak to chlazení by mělo motor udržet v normální teplotě i bez větráku - pokud nestojí nebo nepopojíždí to auto někde na slunci v koloně.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Peters
Příspěvky: 26
Registrován: pon říj 20, 2008 6:40

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo-přehřívání motoru?

Příspěvek od Peters » pát srp 06, 2010 11:31

Díky za nápady.
Fridex nemusím moc často dolévat, já ho chtěl jen naředit,protože jsem myslel,že je moc hustý, jinak to vydrží nad minimem třeba rok.
Vodní pumpu "prý" měnil Mareda vloni s rozvodama za sedmičku.
Jó závad je tam dost, jenže jsem si na něj za ty 2 roky strašně zvyknul a jízda je to fajnová.
Koupil jsem teď novou halogenku-lampu,tak mrknu pořádně na celý výfuk zespodu, snad tam konečně něco objevím.
Na větráku jsem si udělal čárku a když s tím jel automechanik tak se větrák hnul, doufám,že to nebylo jen aerodynamickým větrem při větší rychlosti :-)
Třeba se jen při krátkých jízdách nedostanu nad tu teplotu kdy větrák sepnout má.
Možná ten motor topí pořád stejně, ale už jsem ze všech těch poruch tak zblbý, že vážně nevím...
Ukazatel teploty chlazení na palubce je pod polovinou, ale nevím určitě jestli funguje...

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Příspěvek od Hombre » pát srp 06, 2010 17:02

Větrák se určitě náporem vzduchu za jízdy pootočí, ale jak říkám, zapíná jen při přehřátí, třeba v létě v koloně.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Peters
Příspěvky: 26
Registrován: pon říj 20, 2008 6:40

Re: 214Si 1997 Relé spíná palivové čerpadlo jen občas

Příspěvek od Peters » stř říj 20, 2010 7:03

Opravdu nemá nikdo u 214Si palivové čerpadlo které spíná na automatiku jen občas ? Je tam někde asi špatný kontakt/ale nemůžu najít kde/,protože vždy když přejedu větší nerovnost na silnici tak to vypne a musím zapnout ruční vypínač čerpadla, který jsem si tam musel udělat.Mareda říkal-ať vyměním řídící jednotku,ale do toho nejdu,potřebuju levnější nápad,nejlépe jestli měl někdo to samé...Díky moc všem

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Příspěvek od J0hny » čtv říj 21, 2010 19:15

Já bych to teda neřešil a byl rád, že jezdím aspoň na to tlačítko drive:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Peters
Příspěvky: 26
Registrován: pon říj 20, 2008 6:40

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Příspěvek od Peters » pát říj 22, 2010 9:40

To já jsem moc rád že to vůbec jezdí, ale vypínač pod volantem se asi nebude líbit moc na STKčku a policii...

a hlavně to čerpadlo občas zapomínám zapnutý i když auto stojí :-)

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Příspěvek od AnderN » pát říj 22, 2010 13:41

Pokud auto projde emisemi a vše ostatní bude v pořádku, tak nějaký bonusový vypínač pod volantem nebude nikoho na STK zajímat. A uniformované soudruhy při kontrolních kontrolách už vůbec ne, ti kontrolují lékárničky a žárovky.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: 214Si 1997 Relé nespíná palivové čerpadlo

Příspěvek od J0hny » sob říj 23, 2010 21:08

Tak, tak. A pokud to zapojíš přes "bourací vypínač" paliva tak i když nabouráš benzín pořád nepoteče :)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Odpovědět