Špatné starty za studena

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od René » pon říj 11, 2010 19:21

Tak co,už máš to žhavení v pořádku? Toť to relé
http://www.rajce.net/a4110696
Mám ho nahrazeno tím šedým.
R 400 SDI 99

Rov
Příspěvky: 42
Registrován: čtv led 21, 2010 7:43

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od Rov » ned říj 24, 2010 2:03

je to zpravené.Relé bylo kousek od řídici jednotky.Takové male čtvercové.Stálo to pár korun.Dal jsem tam sisilnějši baterku a super.Díky za fota.

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od René » ned říj 24, 2010 12:06

Jj,hlavně, že to fachčí car::
R 400 SDI 99

FoxManiak
Příspěvky: 41
Registrován: pon lis 29, 2010 19:09

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od FoxManiak » pon pro 13, 2010 20:29

koukám že jsi to nahradil relé z VW, jakým? já to roverácké relé bosch podle čísla nemůžu sehnat.dík Fox

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od René » pon pro 13, 2010 21:47

To Ti po pravdě neumím odpovědět, vyhrabal jsem ho u kolegy, co věčně hrabával v golfech a řídíl jsem se jen počtem kontaktů, takže jestli je z dvojkového(golfa) diesela, nebo jiného fakt nevím, trojkový VW má myslím už relé to velké, sdružené, v každém případě má to relé logo VW,Audi. Já měl origoš Siemens, tak jak je na obr.
R 400 SDI 99

FoxManiak
Příspěvky: 41
Registrován: pon lis 29, 2010 19:09

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od FoxManiak » stř pro 15, 2010 9:56

Relé mám :o) to šedé s logem VW a Audi je "X rele" odpojující všechny spotřebiče při startu a je z benzínové felicie a má 40A. Tímto díky za tip ;o) Fox

René
Příspěvky: 806
Registrován: pon lis 03, 2008 20:43
Bydliště: Slezské Rudoltice

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od René » stř pro 15, 2010 10:10

Jj, mir:
R 400 SDI 99

FoxManiak
Příspěvky: 41
Registrován: pon lis 29, 2010 19:09

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od FoxManiak » pon pro 03, 2012 21:53

při špatných studených startech zkontrolujte kabel kostřící převodovku a tím pádem i startér a žhavící svíčky. dnes jsem ho zlomil v ruce. dolní oko tak na třikrát. horní drželo o něco lépe. po výměně celého kabelu čekám na první zítřejší opravdu studený start... napíši jak to dopadlo Fox

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od wrabesek » sob pro 08, 2012 16:19

Zima leze do auta všem koukam .. Dneska (-17°C) sem to nenatočil .. Ale v -7°C to šlo .. Tak zkoušim nabíjet baterku .. Máte taky problém s tim, že máte celej interiér v ledu ? Mam řelní sklo a všecko prostě zmarznutý v autě ..
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od Trunda » sob pro 08, 2012 18:38

Je to o tom jak v aute vetras.... Nejlepe kdyz z auta vystoupis, tak ho nechat proluftovat studenym suchym vzduchem... Kdyz je rozehraty a hned ho zavres, tak se muze posrazet voda na skle.... No a pak je potreba mit osetrene stresni zlabky, ktery muze zatykat... Samozrejme muze tect i kolem oken atd.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od wrabesek » sob pro 08, 2012 19:14

Vody sem si v autě přímo nikdy nevšim .. Ta se tam dostane max tim, že mam koberečky ne gumu .. Ale tak snad stačí chvilku ofoukat ;)
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

FoxManiak
Příspěvky: 41
Registrován: pon lis 29, 2010 19:09

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od FoxManiak » úte pro 11, 2012 21:29

tak za 1. problém byl opravdu v kabelu kostry.
za 2. mlžení je o větrání. jak na topení pustím vnitřní okruh, začnou se mi rosit okna. když mám na plno zapnuté nasávání z venku tak vůbec a to ani nemusim mít puštěný ofuk čelního. jediná nevýhoda, že chvilku déle trvá než je teplo. ale na to prdím. lepší si počkat a vidět, než to v teple pustit do stromu :-)

Fox

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od AnderN » stř pro 12, 2012 13:47

Vnitřní cirkulace má vždy za následek mlžení, píšou to snad v každém manuálu. Dá se to omezit/eliminovat použitím klimatizace, která vzduch vysušuje. Po jejím vypnutí je to ale snad ještě horší. Některá auta (třeba R75) vnitřní cirkulaci po nějaké době sama vypínají.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

wrabesek
Příspěvky: 368
Registrován: úte zář 04, 2012 15:47
Bydliště: Kousek od Ústí nad Labem

Re: Špatné starty za studena

Příspěvek od wrabesek » stř pro 12, 2012 18:21

Mam vnější cirkulaci už danou .. + sem neměl docvaknutý čelní okno takže mi trochu profukovali ty na mě .. Dnes sem jel po dlouýh dobe, snad zítra nebude zamrznutý v -16 nebo kolik má bejt ..
Roverka 214i 55kW, r.v.98 - Prodáno
MG ZR 160 118kw, r.v. 03 Obrázek

Odpovědět