klííííče

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klííííče

Příspěvek od Trunda » úte pro 21, 2010 12:55

Je to hodne velky orisek, protoze immo je primo napojeny na ridici jednotku... teda jestli neni dokonce soucasti...
A je to tak... po nekolika vterinach se imo aktivuje a pak smula... ten system je hodne promysleny a je tam osetreno napr i to, kdyz se snazis zamknout auto, ktere nema dovrene dvere... i tehdy totiz aktivuje alarm v nejakem spesl rezimu... Tim se dostavam k tomu, ze Rover byl ve s ve dobe proti konkurenci s zabezpecenim o tridu vejs.. amen ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: klííííče

Příspěvek od AnderN » úte pro 21, 2010 21:22

No nevím ... třeba to, že má R200/400/25/45 imobilizér v ovladači, nepovažuju zrovna za výhru ... při vybitých baterkách pak člověk musí šaškovat s EKA kódem ve dveřích řidiče. Zrovna tak skutečnost, že pár minut po odemknutí auta už nenastartuju, dokud ho vlastně neodemknu dálkovým ovladačem znova ... celkem pruda. Přitom ani v té době nebylo nic neobvyklého mít čip imobilizéru přímo v klíčku a deaktivovat ho v zámku zapalování. Navíc se tento systém prakticky beze změn montoval zhruba od počátku 90. let až do posledních aut ročníku 2005.

Jen názor ... dokud vše funguje, není pro uživatele rozdíl. Ale jakmile přijde majitel o poslední funkční ovladač (po 15 letech provozu nic neobvyklého), tak je to na odtahovku :?
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klííííče

Příspěvek od Trunda » úte pro 21, 2010 21:31

Ja v tom nic prudiciho nevidim.... proste otevru auto ovladacem a tim se mi deaktivuje imo... strcim klicek a startuju... pokud nejak zavahat, jako ze odejdu na chvilku od odemceneho auta a imo se aktivuje, tak ho zase zmacknutim tlacitka deaktivuju, ale nic protivneho v tom nevidim.... nevadimi to, zvykl jsem si na to... ze dojde casem k destrukci? No to je mozna nevyhoda... ale myslim ze je to asi tak casto, jako kdyz se strati klicek... mi to nevadi... kaněc! :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: klííííče

Příspěvek od Zakar » úte pro 21, 2010 22:47

@ Andern,Jenom upřesním,že u aut od roku 1999 řada 200, 400, už není nutné mačkat ovladač na odblokování,protože informaci z ovladače si čte automaticky spínačka po zapnutí klíčku.Za předpokladu,že ovladač je na stejném kroužku jako klíč.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: klííííče

Příspěvek od AnderN » úte pro 21, 2010 23:19

Zakar píše:... Za předpokladu,že ovladač je na stejném kroužku jako klíč.
Tomu nerozumím ... kontakt přes kroužek je asi pitomost, je tam kupa plastu. Takže máš na mysli, že není nutné znova mačkat odemykání na DO, protože se systém naučil komunikovat s ovladačem sám, pokud je v dosahu :?: Schválně někdy vyzkouším na naší R25 (11/2001), protože mám dojem, že se to tam musí znova odemykat taky.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

klevis
Příspěvky: 322
Registrován: sob zář 22, 2007 16:01
Bydliště: Kojetín
Kontaktovat uživatele:

Re: klííííče

Příspěvek od klevis » úte pro 21, 2010 23:44

Já jsem nikdy znovu nic mačkat nemusel, prostě odemknu ovladačem, klidně stojím ještě půl hodiny venku a potom nastartuji a jedu.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: klííííče

Příspěvek od Hombre » stř pro 22, 2010 6:14

Mě to taky po odemknutí jde nastartovat libovolně dlouhou dobu (4/1997), ale kdybych zapnul klíček a vypnul (nebo po zhasnutí motoru) je to tak do 20. vteřin , pak už to pípá.
Ale hrozná sranda je s těma kartama, co má třeba Renault. Stačí ji mít u sebe, nikam se nemusí strkat (dřív se musela dávat do takového slotu) a můžeš otevřít auto, nastartovat (tlačítkem start/stop) a jet. Pokud jedou dva a neuvědomí si, kdo má kartu u sebe a pak ten s tou kartou vystoupí a ten druhej někam odjede a tam to vypne, tak je nahranej :lol: Kamarád má Scénika 2004 a funguje to, zkoušeli jsme to. Nebo když se zakecá u auta a zloděj mu ho klidně z druhé strany otevře a něco mu tam ukradne. Tak v tomhle jsem konzervativní a upřednostňuju DO a klasický klíč do zapalování, takže jak to má Rover mi vyhovuje.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klííííče

Příspěvek od Trunda » stř pro 22, 2010 8:04

No je mozny, ze novejsi modely maji v DO cip, a v blizkosti dirky snimac... kazdopadne nasi Roverici nic takoveho nemaji... mi to ale vuuuubec nevadi ;-) To vic me stve, ze Kupecko nema pri zamknuti indikaci blinkrama :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: klííííče

Příspěvek od cobain » stř pro 22, 2010 9:56

to vadi aj mne trosku na mojej 400 pri odomknuti mi bliknu smerovky, ale pri zamknuti nic. Ked zamknem auto snazim sa pocuvat ci cvaklo popripade okom skontrolovat.
par krat sa mi stalo ze mi auto piupalo pri pokuse startovat.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klííííče

Příspěvek od Trunda » stř pro 22, 2010 10:01

No jenze v tvym pripade to bude spis problem spatneho spinace na nekterych dverich... u me je to "feature" uz od vyroby... teda nekolik lidi uz mi to potvrdilo...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: klííííče

Příspěvek od cobain » stř pro 22, 2010 10:27

jak to myslis s tym spinacom?
pokial nemam dovrete dvere tak nezamknem.
ale od kedy mam auto je stav taky ze ak zamknem auto smerovky nebliknu ked odomknem bliknu. pokial su pootvorene dvere alebo tak neco tak sa auto odomkne same.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: klííííče

Příspěvek od Trunda » stř pro 22, 2010 10:31

No tak v tom pripade to nebude spinac na dverich, ale na kufru ci kapote... Proste pokud to blikne pri otevirani a pri zavirani ne, tak je tam nejaky problem...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Zakar
Příspěvky: 1098
Registrován: pon zář 17, 2007 8:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: klííííče

Příspěvek od Zakar » stř pro 22, 2010 10:41

Já nemyslím žádný kontakt přes plast.Když si sundáš kryt kolem spínačky tak uvidíš kroužek,který čte kód z ovladače.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: klííííče

Příspěvek od cobain » stř pro 22, 2010 11:07

Trunda píše:No tak v tom pripade to nebude spinac na dverich, ale na kufru ci kapote... Proste pokud to blikne pri otevirani a pri zavirani ne, tak je tam nejaky problem...
hm takze to si teda pozriem najskor skusim kufor a potom budem hladat spinac na kapote

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: klííííče

Příspěvek od Tommi_82 » stř pro 22, 2010 11:19

Zakar píše:Já nemyslím žádný kontakt přes plast.Když si sundáš kryt kolem spínačky tak uvidíš kroužek,který čte kód z ovladače.
Není to tak, že ten kroužek i vybudí ten čip v klíči, takže pro funkčnost imobilizéru není nutné mít funkční baterii v dálkovém ovládání? Bratrův bramborák to tak má a v BMW bylo tohle řešení oblíbený. Podle mě to tak mají právě i tyhle novější kousky řady 200/25, 400/45?? (a moje pětasedma to má podle mě taky tak)
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět