Zimni starty 214 si 76kw
Zimni starty 214 si 76kw
Zdravicko vsem fandum. Koncem leta sem si poridil rovera 214 si r.v. 98 . Byl sem z toho auticka uplne unesenej tak je fakt z formana do rovera . Uz pri koupi sem vedel ze sou veskere oleje a naplne doplneny a dokonce pripraven na zimu. No ale po te co prisly prvni mrazy zacal sem mit delsi starty. Postupem casu sem prisel na to ze jakmile nenastartuju na prvni otoceni klicku tak se s tim minimalne na par hodin muzu rozloucit. Mam ted v planu opravu ale chtel sem pred tim diagnostiku at nevyhazuju penize oknem. Baterka OK , strater OK ,Benzin OK tak jedine co me napadlo ze bud svicky nebo podavaci cerpadlo (jestli tam je) . Kdyby mel nekdo nejakou radu pripominku ci zkusenost dekuji za odpoved Dawe
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Popiš co znamená nenastartuju.. Točí a nechytá?
Jinak osobně bych se na diagnostiku vyprdl. Prvně vyřeš ty kalsický věci jako je vyčistit rozdělovač, zkontrolovat svíčky, vyměnit palivovej filtr(ve kterým teď v zimě může zamrzat bordel) atd.
Jinak osobně bych se na diagnostiku vyprdl. Prvně vyřeš ty kalsický věci jako je vyčistit rozdělovač, zkontrolovat svíčky, vyměnit palivovej filtr(ve kterým teď v zimě může zamrzat bordel) atd.
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Stejnej problém jsem měl s feldou na Šumavě. Jak hodně zapršelo, tak byla vlhkost v rozdělovači a nenastartoval jsem ani kdybych se zbláznil.
Vysušilo se to a pak to naskočilo na "brnk".
Vysušilo se to a pak to naskočilo na "brnk".
Re: Zimni starty 214 si 76kw
No dejme tomu ze toci a sem tam skytne vetsinou ted prvni podrzeni klicku trva cca 5 sec nekdy i vic v zavislosti na tom jestli sem doma nebo chci domu z praceTommi_82 píše:Popiš co znamená nenastartuju.. Točí a nechytá?
Jinak osobně bych se na diagnostiku vyprdl. Prvně vyřeš ty kalsický věci jako je vyčistit rozdělovač, zkontrolovat svíčky, vyměnit palivovej filtr(ve kterým teď v zimě může zamrzat bordel) atd.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Jaký dejme tomu že točí? To musí točit jak kulomet.
Řekl bych že tam asi nebude moc co diagnostikovat, krom toho co už jsme napsali tak ještě možná cívka. Každopádně žádná finančně náročná oprava.
Řekl bych že tam asi nebude moc co diagnostikovat, krom toho co už jsme napsali tak ještě možná cívka. Každopádně žádná finančně náročná oprava.
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Zdravím Jak již bylo napsáno na úvod tak mám stejný problém jak nenastartuju na první otočení klíčkem i za teplot nad nulou ,tak se mužu jen modlit abych vubec nastartoval. Baterka ok startér ok benzín taky. A když tedy nastartuju tak zas než se motor pořádně ohřeje tak strašně houpe na volnoběh v rozmezí 1200-1000otáček po ohřátí se to zklidní,Takže po výplatě zkusím vyměnit svíčky a palivový filtr mezitím zkusím vyčistit ještě rozdělovač a uvidí se
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Přesně jak píšete ... šel bych cestou: svíčky -> rozdělovač -> kabely ke svíčkám.
Re: Zimni starty 214 si 76kw
No sem rad ze v tom nejsem sam dekuji vsem za rady napady a zkusenosti do tydne to bude Komplet po renovaci co sem se dival po svickach tak pocitam cca 400-500 za kus coze neni tak hrozne. Diky vsem jeste jednou Dawe
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
neblbni, svíčky co tam patřej a jsou skutečně ozkoušený stojej asi 110 kč za kus. http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-bkr6e-11/
Re: Zimni starty 214 si 76kw
A dokonce mám vyzkoušené (230.000km) obyč Brisky 30,-/ks. Měním je po 20-30.000km preventivně kvůli plynu.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Koukám, že svíčky jsou dobrý podle toho čemu věříš, podle rady pana Maredy jsem jednou koupil brisky, nějaký ty nejdražší který dělaj, po asi 1 000 km, to už nechytalo jako dřív, prostě to občas chytlo tak, že se to muselo rozškytat třeba ze 400ot/min a pak už dobrý, vzal jsem na zkoušku starý ngk co jsem vyndal už z nějakýho motoru preventivně a hurá motor chytal jako dřív Nikdy víc
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2271
- Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Pokud osadíte NGK nemůžou být problémy. Doporučuji nelaborovat a dávat NGK.Tommi_82 píše:neblbni, svíčky co tam patřej a jsou skutečně ozkoušený stojej asi 110 kč za kus. http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-bkr6e-11/
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Zaujímalo by ma ake presne maju označenie tie zapalovacie sviečky NGK a čo dalej?
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Je to napsané v odkazu:
NGK BKR6E
To jen pro přehlednost. Nic proti.
NGK BKR6E
To jen pro přehlednost. Nic proti.
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Jen bych chtěl upřesnit, že by to měly být BKR6E, BKR6E-11 jsou pro vozy s automatickou převodovkou.