Nevíš jakej přesně je v nich rozdíl pro tu automatickou převodovku? Asi jsou vhodnější pro nižší otáčkyHombre píše:Jen bych chtěl upřesnit, že by to měly být BKR6E, BKR6E-11 jsou pro vozy s automatickou převodovkou.
Zimni starty 214 si 76kw
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Je to zajímavý, protože na Honda motor je BCPR6E-11 a není to jen pro automatickou. Prostě když NGK, tak tyhle.
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Točí hondí motor taky 7k ot/min.?F.i.s.h.men píše:Je to zajímavý, protože na Honda motor je BCPR6E-11 a není to jen pro automatickou. Prostě když NGK, tak tyhle.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Zrovna Honda je celkem pověstná vysokootáčkovými motory, takže hodně z jejich motorů točí i 8 tisíc
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Ti nevim. Ale ta 1.3 co tam mám teď se dokáže docela naštvat. Zeptej se Jeytee ho.
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
8? No to už snad né, už těch 7 je hodně pro sériovej motor - spotřeba, výdrž...AnderN píše:Zrovna Honda je celkem pověstná vysokootáčkovými motory, takže hodně z jejich motorů točí i 8 tisíc
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Např. v 90. letech Honda Civic 1,6 16V (5. generace) -- v nejvýkonnější verzi až 118 kW (160 PS) / 7600 rpm, krouťãk 150 Nm až při 7000 rpm ... takový motor se prostě točí až k osmi, fakt
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
No Honda co se týče vysokootáčkovosti motorů je a vždy byla rozhodně kus před Roverem. To zjistí každý, kdo se sveze někdy třeba v Hondě CRX. Některé motory Honda se nechávají točit až k omezovači který je položen opravdu citelně výše než má kterýkoli motor Rover. Hlavní daní za to je pak vysoká spotřeba oleje.
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Pokud vím, tak automat má jiné chlazení a tedy i jinou (asi o něco vyšší) provozní teplotu motoru. Takže i svíčky musí být o něco studenější (mají lepší schopnost odvádět teplo), aby jejich teplota byla optimální a neusazovaly se na nich saze (kdyby byla moc studená), ani se netvořily samozápaly (moc teplá). A to bude asi ten rozdíl.J0hny píše:Nevíš jakej přesně je v nich rozdíl pro tu automatickou převodovku? Asi jsou vhodnější pro nižší otáčky
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Tohle je lepší. Pokud se nepletu, tak Honda Prelude 2.2
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Nevím o tom, že by např. 75 CDT automat měl jiné chlazení motoru než 75 CDT manuál. Ano, je potřeba víc chladit převodovku, ale motor určitě nepracuje za vyšší provozní teploty.Hombre píše:Pokud vím, tak automat má jiné chlazení a tedy i jinou (asi o něco vyšší) provozní teplotu motoru. Takže i svíčky musí být o něco studenější (mají lepší schopnost odvádět teplo), aby jejich teplota byla optimální a neusazovaly se na nich saze (kdyby byla moc studená), ani se netvořily samozápaly (moc teplá). A to bude asi ten rozdíl.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Naftový auta do toho hamtat nebudeme, ne?
OFFTOPIC:
Jinak primární chladící okruh podle mého názoru je u automatu CDT a manuálu CDT řešen jinak manuál má kratší okruh, protože okruh nevstupuje do převodovky, automat ho má delší protože jde přes převodovku. V uživatelském manuálu to sice zmíněno není, ale pole mě je u automatu v převodovce zabudován radiátor na ohřívání/chlazení oleje a manuál ho nemá.
Omlouvám se nechci tu zbytečně vyvolávat zcestnou diskusi o nafťácích.
KONEC OFFTOPICU.
OFFTOPIC:
Jinak primární chladící okruh podle mého názoru je u automatu CDT a manuálu CDT řešen jinak manuál má kratší okruh, protože okruh nevstupuje do převodovky, automat ho má delší protože jde přes převodovku. V uživatelském manuálu to sice zmíněno není, ale pole mě je u automatu v převodovce zabudován radiátor na ohřívání/chlazení oleje a manuál ho nemá.
Omlouvám se nechci tu zbytečně vyvolávat zcestnou diskusi o nafťácích.
KONEC OFFTOPICU.
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Teplotu udává to číslo. Studenější by tedy byla BKR7E a teplejší BKR5E
BKR6E-11 to číslo značí vzdálenost elektrod tedy 1.1mm
BKR6E-11 to číslo značí vzdálenost elektrod tedy 1.1mm
Re: Zimni starty 214 si 76kw
Ano, děkuji Vám pánové za upřesnění, teplota motoru by měla být stejná, je tam jen větší objem chladicí kapaliny a jinak dimenzovaný chladič a tři ventilátory místo dvou.
Co se týče té svíčky, je to teda opravdu asi jen jiná vzdálenost elektrod, teplota svíčky je to číslo 6, ale aspoň jsme se dobrali k vysvětlení, čímž děkuji Fishmenovi
Co se týče té svíčky, je to teda opravdu asi jen jiná vzdálenost elektrod, teplota svíčky je to číslo 6, ale aspoň jsme se dobrali k vysvětlení, čímž děkuji Fishmenovi
Re: Zimni starty 214 si 76kw
ja len k tym honda motorom je krasa sa povozit zbesilo na CRX a trosku ju podrazdit juj bol to pocit a potom opat do naftaciku a klidanko istu dobu som uvazoval nad CRX ako auto na ved viete co ale potom som si to rozmyslel