Zimni starty 214 si 76kw

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od J0hny » úte led 11, 2011 21:55

Hombre píše:Jen bych chtěl upřesnit, že by to měly být BKR6E, BKR6E-11 jsou pro vozy s automatickou převodovkou.
Nevíš jakej přesně je v nich rozdíl pro tu automatickou převodovku? Asi jsou vhodnější pro nižší otáčky :idea: :?:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte led 11, 2011 22:13

Je to zajímavý, protože na Honda motor je BCPR6E-11 a není to jen pro automatickou. Prostě když NGK, tak tyhle.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od J0hny » úte led 11, 2011 22:24

F.i.s.h.men píše:Je to zajímavý, protože na Honda motor je BCPR6E-11 a není to jen pro automatickou. Prostě když NGK, tak tyhle.
Točí hondí motor taky 7k ot/min.?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od AnderN » úte led 11, 2011 22:54

Zrovna Honda je celkem pověstná vysokootáčkovými motory, takže hodně z jejich motorů točí i 8 tisíc ;-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od F.i.s.h.men » úte led 11, 2011 22:55

Ti nevim. Ale ta 1.3 co tam mám teď se dokáže docela naštvat. Zeptej se Jeytee ho.
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od J0hny » úte led 11, 2011 23:32

AnderN píše:Zrovna Honda je celkem pověstná vysokootáčkovými motory, takže hodně z jejich motorů točí i 8 tisíc ;-)
8? :D No to už snad né, už těch 7 je hodně pro sériovej motor - spotřeba, výdrž...
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od AnderN » stř led 12, 2011 0:02

Např. v 90. letech Honda Civic 1,6 16V (5. generace) -- v nejvýkonnější verzi až 118 kW (160 PS) / 7600 rpm, krouťãk 150 Nm až při 7000 rpm ... takový motor se prostě točí až k osmi, fakt ;-)
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Tommi_82 » stř led 12, 2011 6:31

No Honda co se týče vysokootáčkovosti motorů je a vždy byla rozhodně kus před Roverem. To zjistí každý, kdo se sveze někdy třeba v Hondě CRX. Některé motory Honda se nechávají točit až k omezovači který je položen opravdu citelně výše než má kterýkoli motor Rover. Hlavní daní za to je pak vysoká spotřeba oleje.

Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Hombre » stř led 12, 2011 8:05

J0hny píše:Nevíš jakej přesně je v nich rozdíl pro tu automatickou převodovku? Asi jsou vhodnější pro nižší otáčky :idea: :?:
Pokud vím, tak automat má jiné chlazení a tedy i jinou (asi o něco vyšší) provozní teplotu motoru. Takže i svíčky musí být o něco studenější (mají lepší schopnost odvádět teplo), aby jejich teplota byla optimální a neusazovaly se na nich saze (kdyby byla moc studená), ani se netvořily samozápaly (moc teplá). A to bude asi ten rozdíl.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř led 12, 2011 8:43

Tohle je lepší. Pokud se nepletu, tak Honda Prelude 2.2

ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6964
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od AnderN » stř led 12, 2011 8:48

Hombre píše:Pokud vím, tak automat má jiné chlazení a tedy i jinou (asi o něco vyšší) provozní teplotu motoru. Takže i svíčky musí být o něco studenější (mají lepší schopnost odvádět teplo), aby jejich teplota byla optimální a neusazovaly se na nich saze (kdyby byla moc studená), ani se netvořily samozápaly (moc teplá). A to bude asi ten rozdíl.
Nevím o tom, že by např. 75 CDT automat měl jiné chlazení motoru než 75 CDT manuál. Ano, je potřeba víc chladit převodovku, ale motor určitě nepracuje za vyšší provozní teploty.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Tommi_82 » stř led 12, 2011 9:01

Naftový auta do toho hamtat nebudeme, ne?
OFFTOPIC:
Jinak primární chladící okruh podle mého názoru je u automatu CDT a manuálu CDT řešen jinak manuál má kratší okruh, protože okruh nevstupuje do převodovky, automat ho má delší protože jde přes převodovku. V uživatelském manuálu to sice zmíněno není, ale pole mě je u automatu v převodovce zabudován radiátor na ohřívání/chlazení oleje a manuál ho nemá.
Omlouvám se nechci tu zbytečně vyvolávat zcestnou diskusi o nafťácích.
KONEC OFFTOPICU.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

F.i.s.h.men
Příspěvky: 1924
Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od F.i.s.h.men » stř led 12, 2011 9:04

Teplotu udává to číslo. Studenější by tedy byla BKR7E a teplejší BKR5E

BKR6E-11 to číslo značí vzdálenost elektrod tedy 1.1mm
ObrázekObrázek<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav HOTOVO 31.7.2011

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od Hombre » stř led 12, 2011 9:43

Ano, děkuji Vám pánové za upřesnění, teplota motoru by měla být stejná, je tam jen větší objem chladicí kapaliny a jinak dimenzovaný chladič a tři ventilátory místo dvou.
Co se týče té svíčky, je to teda opravdu asi jen jiná vzdálenost elektrod, teplota svíčky je to číslo 6, ale aspoň jsme se dobrali k vysvětlení, čímž děkuji Fishmenovi :D
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: Zimni starty 214 si 76kw

Příspěvek od cobain » stř led 12, 2011 15:12

ja len k tym honda motorom je krasa sa povozit zbesilo na CRX a trosku ju podrazdit juj bol to pocit a potom opat do naftaciku a klidanko istu dobu som uvazoval nad CRX ako auto na ved viete co ale potom som si to rozmyslel drive:

Odpovědět