Motor 1,4 16V 14k4f - pístní kroužky?
Re: Motor 1,4 16V 14k4f - pístní kroužky?
No dneska sem to byl trochu pošťourat a projet cca 5km. Koukal jsem ,že při přidání více plynu (při jízděě nad 3tiscíe ot.) to více kouří z výfuku - namodralý kouř. Motor klape skoro jako by jel na 3 válce. A když jsem to chcípnul, šel chvíli trochu dým zpět ze sání. Že by kroužky i podpálený venitly najednou? Nebo by mohlo jít tolik oleje přes dříky ventilů? To se mi nezdá. Každopádně jsem k aut po 14dnech stání přišel a na druhý otočení motoru naskočilo, torchu se zhouply otáčky, že skoro chcípl, ale pak se ustálily. motor byl do kilometru ohřátý..Což nevím, jestli je taky uplně v pořádku, i když je dnes tepleji. Mám pocit, jako by byl trochu cíti benzín z výfuku. Podobně to bylo cítit, když jsem měl před rokem podpálený venitly - v jednom válci to špatně hořeloa šel tak benzín do výfuku..
MG ZR 2.0 turbodiesel
Re: Motor 1,4 16V 14k4f - pístní kroužky?
Sání je spojené s klikovou skříní tou hadicí - proto ten kouř. To, že se to zahřálo na kilometru je normální, když je teplo. Taky je tam asi víc ztrátového teplaa, než u motoru, který je OK. Nejlepší bude, když ty tlaky ještě změříš.
Re: Motor 1,4 16V 14k4f - pístní kroužky?
Pro mě novinka, to s tou klapkou, ale proč ne. Nikdy jsem to nedělal a výsledku jsem se doměřil vždycky. Já bych to viděl podle chování na kroužky, jenže to se blbě pozná i když se sundá hlava. Když to tak moc žere olej tak jak to musí bejt vidět na výfuku ne? Můžou to dělat i těsnění na ventilech. Válec bez komprese může mít i zaklepaný sedla ventilů. No každopádně změř tlaky a pak hlava dolů. Není to tolik práce na R414.[/quote]
To není žádná novinka, kompres se takto měříval vždycky, i v dobách karburátorů, tzn. při otevřené klapě
To není žádná novinka, kompres se takto měříval vždycky, i v dobách karburátorů, tzn. při otevřené klapě
R 400 SDI 99
Re: Motor 1,4 16V 14k4f - pístní kroužky?
To není žádná novinka, kompres se takto měříval vždycky, i v dobách karburátorů, tzn. při otevřené klapěRené píše:Pro mě novinka, to s tou klapkou, ale proč ne. Nikdy jsem to nedělal a výsledku jsem se doměřil vždycky. Já bych to viděl podle chování na kroužky, jenže to se blbě pozná i když se sundá hlava. Když to tak moc žere olej tak jak to musí bejt vidět na výfuku ne? Můžou to dělat i těsnění na ventilech. Válec bez komprese může mít i zaklepaný sedla ventilů. No každopádně změř tlaky a pak hlava dolů. Není to tolik práce na R414.
Si někdy udělám srovnání.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Motor 1,4 16V 14k4f - pístní kroužky?
Fakt Viléme, bylo to i manuálu ke kompresiometru Motex
No a to jestli to jsou podpálené ventily se právě pozná po přidání toho oleje - olej se rozleje po obvodu pístu a utěsní kroužky. Takže pokud se tlak zvýší, je to kroužkama a pokud ne, je to ventilem.
No a to jestli to jsou podpálené ventily se právě pozná po přidání toho oleje - olej se rozleje po obvodu pístu a utěsní kroužky. Takže pokud se tlak zvýší, je to kroužkama a pokud ne, je to ventilem.
Re: Motor 1,4 16V 14k4f - pístní kroužky?
Právě, že jsem tu hadici měl odpojenou, aby se mi to tak nedusilo...Tedy přesněji řečeno obě, který vedou do sání. Jedna před škrtící klapku a druhá před vstřikama ...Hombre píše:Sání je spojené s klikovou skříní tou hadicí - proto ten kouř. To, že se to zahřálo na kilometru je normální, když je teplo. Taky je tam asi víc ztrátového teplaa, než u motoru, který je OK. Nejlepší bude, když ty tlaky ještě změříš.
MG ZR 2.0 turbodiesel
Re: Motor 1,4 16V 14k4f - pístní kroužky?
Buky tak ako to dopadlo ten tvoj problém, čo tie krúžky? Bolo by dobre to tu uverejniť aby sme mali z toho ponaučenie aj ostatný
majitelia podobných vozítiek a mňa osobne to zaujíma ako to meranie s tým olejom dopadlo a dúfam že už máš po probléme ostávam s pozdravom.
majitelia podobných vozítiek a mňa osobne to zaujíma ako to meranie s tým olejom dopadlo a dúfam že už máš po probléme ostávam s pozdravom.