Rover 214 a jeho bezpecnost?
Rover 214 a jeho bezpecnost?
Zdravim,
jak jsou na tom Rovery 214 (rok 1999) s bezpečnosti (hlavne pasivni) nikde jsem nenasel, ze by prodelali nejaky crash test EURO NCAP a tedy ani pocet hvezdicek. K jakemu autu by se bezpecnost Roveru rady 200 dala přirovnat?
Budem ted mit prcka a nerad bych ho vozil v necem, co neni moc bezpecne...
jak jsou na tom Rovery 214 (rok 1999) s bezpečnosti (hlavne pasivni) nikde jsem nenasel, ze by prodelali nejaky crash test EURO NCAP a tedy ani pocet hvezdicek. K jakemu autu by se bezpecnost Roveru rady 200 dala přirovnat?
Budem ted mit prcka a nerad bych ho vozil v necem, co neni moc bezpecne...
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
Nechceš raději koupit Rover 400? Stejný ceny, hodně podobný auto, větší prostor, měli jsme jedno dítě v Roveru 214 a není to to pravý ořechový.
Crash test se dělal pro Rover 25, co se týče bezpečnosti, mezi Roverem 200 a Roverem 25 moc rozdíl není (nebo si nejsem vědom že by tam proběhlo v tomhle směru nějaké výrazné vylepšení).
Crash test se dělal pro Rover 25, co se týče bezpečnosti, mezi Roverem 200 a Roverem 25 moc rozdíl není (nebo si nejsem vědom že by tam proběhlo v tomhle směru nějaké výrazné vylepšení).
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
Hlavně pro 12 let starý auto už není Crash test dělanej s novým autem moc relevantní. Řekl bych že pro 12 let starý auto crash test dopadne hůře než pro to samý auto když bylo nový...
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
no mit penize na zbyt, tak nejradeji koupim 75 v kombiku...to je tak krasny auto...
ja to tiz uvazoval, ze poridim nejakyho levnyho kombika (třeba Fiat Mareu, Citroen Xsaru , v nejhorsim i feldu) ale tak to pocitam ze oba dva jsou na tom s bezpecnosti asi lip nez Rover 200 (prece jen defakto je to konstrukce auto z 80 let)
ja to tiz uvazoval, ze poridim nejakyho levnyho kombika (třeba Fiat Mareu, Citroen Xsaru , v nejhorsim i feldu) ale tak to pocitam ze oba dva jsou na tom s bezpecnosti asi lip nez Rover 200 (prece jen defakto je to konstrukce auto z 80 let)
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
Kluci neblbnětě,
koupí "většího, bezpečnějšího" vehiklu si sice za určitých okolností a podmínek MŮŽETE o pár procentních bodů zmenšit následky karambolu....ale zásadní vliv na to máte Vy za volantem.
Dvoukilo já naopak hodnotím vysoko, ze strany aktivní bezpečnosti - je to malý, hbitý, přehledný..
koupí "většího, bezpečnějšího" vehiklu si sice za určitých okolností a podmínek MŮŽETE o pár procentních bodů zmenšit následky karambolu....ale zásadní vliv na to máte Vy za volantem.
Dvoukilo já naopak hodnotím vysoko, ze strany aktivní bezpečnosti - je to malý, hbitý, přehledný..
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
Fiat Marea Weekend 1.6 ELX maj naši a můžu ti říct že líp jede Rover 214 Si a má menší spotřebu tak o 0,5l. Ale je fakt že pro rodinu bych koupil kombíka. Ale i Rover 200 se dělal ve verzi kombi, která je perfektně prostorná. Hledej Rover 400 Tourer.
Feldu určitě ne!!! Na ježdění to stojí uplně za hovno!
Feldu určitě ne!!! Na ježdění to stojí uplně za hovno!
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
Jo, starej Tourer je fajn....už jsem si kolikrát řikal, že ho prodám, než aby mě tady stál zbůhdarma před domem....jenže pak mi klekne provozák a starej Tourer spolehlivě poslouží. O prostoru, pohodlí a jízdních vlastnostech ani nemluvím, rád ho vezmu na projížďku jen tak... a provozní náklady na úrovni Feldy.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
Tady taky nějakej maj.. http://www.tipcar.cz/rover/rover-400-1. ... 80383.html
Ale mě moc tenhle konkrétní kus nenadchl...
Ale mě moc tenhle konkrétní kus nenadchl...
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
no tak ja nepocitam s tim,ze bych boural kvuli svoji blbosti... Jezdim opatrne, nedelam kraviny, ale bohuzel parkrat se mi stalo, ze mne naopak prekvapili ostatni ridici, co jezdi jako prasata, predjizi do zatacek, pres plnou caru, jezdi rychle, nedodrzuji rozestupy a uz jsem bohuzel mel i tu cest potkal idiota v protismeru na dalnici.
Jeko nejlepsi volba misto 214 mi prisel Ford Focus(z tech cca 8-10 let starych aut), ale to je v dobrem stavu cenove nad moje moznosti.
Jeko nejlepsi volba misto 214 mi prisel Ford Focus(z tech cca 8-10 let starych aut), ale to je v dobrem stavu cenove nad moje moznosti.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
Pokud jde o dálnici, tak při tamních rychlostech je už úplně jedno, v čem člověk sedí. Viz. případ u Prostějova z minulého týdne.
Přijde mi, že porovnáváš auta, která jsou naprosto neporovnatelná. Rover 214 (kulatý model 95-00) je malé auto podobné velikosti, jako např. Fabia, Fiesta, Corsa apod. Jen podle mojí zkušenosti je prostornější v příčném směru než uvedení konkurenti. Oproti tomu R400 (tourer taky), Focus, Octavia, Marea apod. jsou auta o třídu větší. Například i krátký Focus bude o poznání prostornější, než R200 ... natož pak kombi.
Nejprve si ujasni, jak velké auto chceš a potom vybírej. Ber přitom ohled i na způsob využití (jak daleko budeš jezdit, po jakých cestách, s jak velkým nákladem atd.). Někteří určitě potvrdí, že i malá dvoustovka (ano Austine, i Miník ) může docela dobře sloužit jako rodinné auto. Koneckonců před dvaceti lety jsme celá rodina jezdili Favoritem a vlezli jsme se. Čím větší auto člověk koupí, tím víc krámů pak všude tahá.
Z pohledu bezpečnosti -- obáváš se o bezpečnost R214, ale jako alternativy zvažuješ i tak "papírová" auta, jako je Felicia. R200 má cca 1100 kg, takže je to na svou velikost celkem tank (podobně je na tom i Fabia). Ale hlavní rozdíl vidím v tom, že Rovery v té době se ještě konstruovaly tak, aby se v nich dobře jezdilo. Dnes se auta staví asi proto, aby se v nich lépe bouralo.
Přijde mi, že porovnáváš auta, která jsou naprosto neporovnatelná. Rover 214 (kulatý model 95-00) je malé auto podobné velikosti, jako např. Fabia, Fiesta, Corsa apod. Jen podle mojí zkušenosti je prostornější v příčném směru než uvedení konkurenti. Oproti tomu R400 (tourer taky), Focus, Octavia, Marea apod. jsou auta o třídu větší. Například i krátký Focus bude o poznání prostornější, než R200 ... natož pak kombi.
Nejprve si ujasni, jak velké auto chceš a potom vybírej. Ber přitom ohled i na způsob využití (jak daleko budeš jezdit, po jakých cestách, s jak velkým nákladem atd.). Někteří určitě potvrdí, že i malá dvoustovka (ano Austine, i Miník ) může docela dobře sloužit jako rodinné auto. Koneckonců před dvaceti lety jsme celá rodina jezdili Favoritem a vlezli jsme se. Čím větší auto člověk koupí, tím víc krámů pak všude tahá.
Z pohledu bezpečnosti -- obáváš se o bezpečnost R214, ale jako alternativy zvažuješ i tak "papírová" auta, jako je Felicia. R200 má cca 1100 kg, takže je to na svou velikost celkem tank (podobně je na tom i Fabia). Ale hlavní rozdíl vidím v tom, že Rovery v té době se ještě konstruovaly tak, aby se v nich dobře jezdilo. Dnes se auta staví asi proto, aby se v nich lépe bouralo.
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
... no pokud potrebujes super-prakticke auto, tak R 400 Tourer je jasna volba... vim o cem jako vlastnik mluvim... relativne male auto s oooobrovskym kufrem, pohodlnym interierem, skvelym podvozek (zadni naprava shodna s Hondou Civic) a velmi zivym motorem... ceny jsou na tak prakticke auto velmi male... bohuzel ale co se tyka bezpecnosti, nebude na tom vzhledem k dvacet let stare konstrukci nic extra... sice dva airbagy a predpinani pasu, ale uz jen ta ostra hrana mezi prednim sklem a strechou mluvi za vse... na druhou stranu je to tak, jak rikal Karel... bezpecnost nejvic ovlivnis sam... mimochodem ja si myslim, ze stejne vsechny bezpecnostni prvky v dnesni dobe jsou tak do 50km/h a pak uz je to temer jedno a je to spis o stesti a nebo o dobre reakci ridice... pokud nemas bezpecnostni ram, tak jsi i s 32 airbagama a 20 deformacnima zonama ve vyssi rychlosti namydleny... viz. Prostejov a BMW...
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
Pasivní bezpečností bych se u R200 radši moc nezabýval, to by člověka mohlo i vyděsit, v čem jezdí Moc bezpečný auto to věru neni. No a ohledně prostornosti můžu říct, že i s malým Rouvříkem se dá odstěhovat velký kus nábytku (už v tom jela pračka, rošty k posteli, všechno možný, ale Tourer je samozřejmě milionkrát praktičtější auto
Rover 216 SI (1997)
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
Docela by mě ta pasivní bezpečnost zajímala v čem je teda tak špatná ????:-D
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 214 a jeho bezpecnost?
Otestuj a napiš nám tu report Teda pokud budeš moct ...