220SD/220SDI
220SD/220SDI
Zdravim chtel sem požadat o radu nebo spise o informace.Zajmalo by me jaky sou rozdili mezi SD a SDI.V cem je vetsi vykon?vsiml jsem si ze SDI ma hadici navic coz bych mozna rekl ze to je na intercoler.jestli jsou u techto motoru stejna turba?A hlavne jestli mate nekdo zkusenosti se zvednutim vykonu u SD.Co je nejlepsi udelat.Jestli se tam da dat vetsi turbo popripade z ceho. dodelat ten intercoler.Jestli ma smysl vyndat katak coz teda planuju na vykend tak nevim.Dekuji moc za rady.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6973
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: 220SD/220SDI
Asi tak ... rozdíl mezi SD a SDi je skutečně v absenci mezichladiče stlačeného vzduchu u SD a v jiném nastavení ECU. Pokud si pamatuju správně, tak turbodmychadla jsou stejná, v SD má zřejmě snížený plnící tlak. Ale pokud chceš z SD udělat SDi, tak nedělej nesmysly a rovnou si ho kup. A demontáž katalyzátoru To snad ne ... Stávající oblak dýmu ti nestačí Je to diesel, ne sporťák.
Re: 220SD/220SDI
ten rozdíl by mě taky zajímal, samozřejmě mám též SD grrrrrr. intercooler souhlasí. ale není tam i jiné čeradlo? tlak turba jde jednoduše zvednout pomocí pružiny. je to čístá mechanika, hlídám si ho manometrem. ale vzhledek k velikosti turba od toho nečekej zázraky. místo 1.1 mi to teď tlačí 1.3 a nad 3200 otáček 1,5. samozřejmě to nehoním plný knedlík po celý den. mírně jsem přidal nafty na čerpadle pomocí šroubku. je to znát hodně, ale 77kw to není. intercooler mám sehnaný z mondea, ale jestli ho tam budu operovat si ještě rozmyslím.nebude to práce na odpoledne. jo a toho katu bych se nebál. filtr pevných částic nemá, takže na kouřivost to zásádní vliv nemá. zase tím proletí tak jako tak. katalizátor pouze katalizuje kodně jedovaté plyna na ty méně jedovaté. na druhou stranu nemůžu číct že by to byl bez katu nějaký vceliký rozdíl. spíš se zaměř na zadní díl tlumiče, jestli není ucpaný. poznáš to tak, že když ti někdo šlápně na plyn,tak vzadu z koncovky slyšíš snatelní syčení, jak když se ti stlačený vzduch dere malou dírou ven.
Re: 220SD/220SDI
teď mě ještě napadlo, koukni na plynový pedál pod příströjovku, jestli tam máš vratnou pružinu. já ji tam měl a šel mi kvůli ní nesmslně ztuha plyn. zajímalo by mě jestli to tam někdo nabastlil přede mnou, nebo je to originál, díky Fox
Re: 220SD/220SDI
Ahoj,ta vratna pruzina je tam origos,ale mohol by si popisat ktorou skrutkou na cerpadle si pridal palivo a o kolko si nou otocil.Trosku viac vykonu bude fajn.Vdaka Stefan
Re: 220SD/220SDI
Uf uf Co to tu vymyslite? Neni jednoduzsi si koupit benzinove K-acko?
Re: 220SD/220SDI
Dekuji moc za rady;-) kat sem vyndal a zda se mi ze tam malinkej rozdil je..;-)zkusim vymyslet neco s tim čerpadlem a tim turbem..a co se tyce te pruziny tak ta je tam fakt origos...taky me tam pekne sra....po delsi ceste sem necejtil nohu..prvne sem pruzinu vydnal uplne ale to se pedal vracel s prodlevou..tak sem tam nacpal pruzinu snad ze skodovky ci z ceho to je..a je to znatelnej rozdil.
Re: 220SD/220SDI
Co se tyce toho benzinaku..tak jednodousi by to bylo ale rad sem se zbavil Nissana 200sx co me malem vytahlo z bot..a ted kdyz jezdim uplne zadarmo tak benzinaka nechci.. ale samozrejme že by se na nem delali jednoduseji upravy..
Re: 220SD/220SDI
já promazal celé lanko , tak se mi plyn vrací v pohodě a je to šroubek na naftu najdeš z levé strany čerpadla pokud stojíš před otevřenou kapotou. je vodorovně na šroubovák a pojištěný myslím 13kou matkou. tu matku ale uvidíš až po odtranění plomby.je tam čarná plastová a pod ní ještě pechový kroužek... všechno pryč a pak směle do toho. čím víc šroubek utáhneš, tím víc nafty přidáš.takže povol matku a dotáhni šroubek o půl otáčky.matku zase zajisti.můžeš dát i víc jak půl, ale pak sleduj jestli to za tebou moc nekouří....a přidel tu pružinu na táhlo turba.pak bude víc tlačit..
a teď pro ty co budou mít řeči o neodborném zásahu:
je to na vlastní riziko.já s tím mám zkušenosti dobré.i rover je jen auto a ne lidská bytost.u 14 let starého auta si to klidně risknu
jinak přeji hezký den )
a teď pro ty co budou mít řeči o neodborném zásahu:
je to na vlastní riziko.já s tím mám zkušenosti dobré.i rover je jen auto a ne lidská bytost.u 14 let starého auta si to klidně risknu
jinak přeji hezký den )