
Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
Asi tak ... navíc jednodušší technika (méně ventilů, zdvihátek) dává šanci na vyšší spolehlivost. No já bych stejně doporučil pohledat 1.8 / 107 kW 

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
Souhlas s Ondrou, jedna je myslím tady. http://www.rover-club.net/inzerat/proda ... sovani-924
Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
Souhlas-1.8 má krouťák všude, jede v celém rozsahu otáčkoměru a v průměru za o pár desetin vyšší spotřebu než menší objemy.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
No jo, to koukám
. Původně to bylo nemalé peníze, i když to vypadá na leštěnku. Za tyhle prachy už je to zajímavý. Mě se to tenkrát ( ale i teď) moc líbí...
. Původně to bylo nemalé peníze, i když to vypadá na leštěnku. Za tyhle prachy už je to zajímavý. Mě se to tenkrát ( ale i teď) moc líbí...
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
ja mam 1.8 16v a na vvkon a pocit z jizdy si nemuzu vubec stezovat.. akorat me ted trochu zlobi a jak tam je vsude ta elektronika tak nemuzem prijit na to, co to je
ale jinak bych volil 1.8 16v nebo dvoulitr turbo

ale jinak bych volil 1.8 16v nebo dvoulitr turbo
Rover 200vi - 1.8vvc


Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
No to turbo uz neni na denni jezdeni... to by musel davat celou vyplatu do benzinu
To i ja se spotrebou do 8 litru a s mesicnim najezdem kolem 2000km nadavam, protoze za mesic necham u benzinky docela tezky prachy 


Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
tak ted jak nejezdim sem neco malo usetril 

Rover 200vi - 1.8vvc


Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
No kdybych jezdil do prace na kole, tak usetrim mesicne hodne moc... jenze nemame v praci sprchu, takze smula... a kdyz vidim, jak to na silnicich kolem Prerova chodi, tak to bych musel byt sebevrah, abych se tu na kole objevil... taky bych mohl jezdit busem, cimz bych usetril tak dve tretiny, ale jedna cesta by mi trvala hodinu a ctvrt
... takze tddntn...

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
Buď rád, že ty prachy projezdíš ... jiný je prožere nebo jinak prošustruje ... já kupříkladu sponzoruju každý měsíc pár vydřiduchů z bank a pojišťoven a nemám z toho potěšení žádné. Ty se aspoň svezeš 

Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
no toz to jo
Ale radeji bych najezdil polovinu km ale treba s sestivalcem 


Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
No právě zvažuju jestli vzít 1,4 8v nebo výkonější. Já bych raději aby to se méně kazilo než mít výkon co nevyužiji.AnderN píše:Asi tak ... navíc jednodušší technika (méně ventilů, zdvihátek) dává šanci na vyšší spolehlivost. No já bych stejně doporučil pohledat 1.8 / 107 kW
Nevíte jestli i motory 1,4 trpí problémy s těsněním pod hlavu a praskáním hlavy, klepáním a podobně. Nebo je to jen problém u silnějších 16v motorů?
Jde mi spíš o vzhled auta a výbavu. U motoru mi jde o spolehlivost a jednoduchost údržny.
Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
tak spolehlivejsi asi bude spis ten 8 ventil.... ale jinak co se tyka problemu s tesnenim, tak rozdil mezi 1600ccm a 1400ccm v 16ventilu neni... co se tyka tesneni, tak staci ho vymenit za novejsi vicevrstve kovove a dat kovove vymezovaci koliky a je po starostech
Prasknuti hlavy je caste zhruba tak stejne jako u jinych znacek a vetsinou je to problem spatneho servisu, nebo prave zanedbane vymeny tesneni... Osobne bych se 16ventilu nebal... vykon je vyssi, i kdyz spis v otackach, ale spotreba je zhruba stejna... takze vic muziky za stejne penize 


Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
Co se týče spolehlivosti všechny K motory (8V,16V,VVC) mají společnou potíž - těsnění pod hlavou. Jinak tam není nic problematického. Liší se jen charakterem výkonu a drobně spotřebou ( i s 160k VVC se dá jezdit do 7l
....je to ovšem škola sebeovládání
)


MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Jakému motoru se vyhnout? Rover 200
No prošel jsem si forum a na 55 KW nebo 8V motor jsem tady našel minumum stížností.
Ale když seženu kousek, kde je dělané nové těsnění a nějaké další veci, tak by měl být chvíli klid, ne?
Můj nájezd s s autem je tak okolo 500 km měsíčně.....
Ale když seženu kousek, kde je dělané nové těsnění a nějaké další veci, tak by měl být chvíli klid, ne?
Můj nájezd s s autem je tak okolo 500 km měsíčně.....