220SD/220SDI

Odpovědět
rasse
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 12, 2010 20:08

220SD/220SDI

Příspěvek od rasse » pon bře 07, 2011 20:08

Zdravim chtel sem požadat o radu nebo spise o informace.Zajmalo by me jaky sou rozdili mezi SD a SDI.V cem je vetsi vykon?vsiml jsem si ze SDI ma hadici navic coz bych mozna rekl ze to je na intercoler.jestli jsou u techto motoru stejna turba?A hlavne jestli mate nekdo zkusenosti se zvednutim vykonu u SD.Co je nejlepsi udelat.Jestli se tam da dat vetsi turbo popripade z ceho. dodelat ten intercoler.Jestli ma smysl vyndat katak coz teda planuju na vykend tak nevim.Dekuji moc za rady.

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6973
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: 220SD/220SDI

Příspěvek od AnderN » pon bře 07, 2011 22:42

Asi tak ... rozdíl mezi SD a SDi je skutečně v absenci mezichladiče stlačeného vzduchu u SD a v jiném nastavení ECU. Pokud si pamatuju správně, tak turbodmychadla jsou stejná, v SD má zřejmě snížený plnící tlak. Ale pokud chceš z SD udělat SDi, tak nedělej nesmysly a rovnou si ho kup. A demontáž katalyzátoru :?: To snad ne ... Stávající oblak dýmu ti nestačí :?: Je to diesel, ne sporťák.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

FoxManiak
Příspěvky: 41
Registrován: pon lis 29, 2010 19:09

Re: 220SD/220SDI

Příspěvek od FoxManiak » pon bře 21, 2011 19:03

ten rozdíl by mě taky zajímal, samozřejmě mám též SD grrrrrr. intercooler souhlasí. ale není tam i jiné čeradlo? tlak turba jde jednoduše zvednout pomocí pružiny. je to čístá mechanika, hlídám si ho manometrem. ale vzhledek k velikosti turba od toho nečekej zázraky. místo 1.1 mi to teď tlačí 1.3 a nad 3200 otáček 1,5. samozřejmě to nehoním plný knedlík po celý den. mírně jsem přidal nafty na čerpadle pomocí šroubku. je to znát hodně, ale 77kw to není. intercooler mám sehnaný z mondea, ale jestli ho tam budu operovat si ještě rozmyslím.nebude to práce na odpoledne. jo a toho katu bych se nebál. filtr pevných částic nemá, takže na kouřivost to zásádní vliv nemá. zase tím proletí tak jako tak. katalizátor pouze katalizuje kodně jedovaté plyna na ty méně jedovaté. na druhou stranu nemůžu číct že by to byl bez katu nějaký vceliký rozdíl. spíš se zaměř na zadní díl tlumiče, jestli není ucpaný. poznáš to tak, že když ti někdo šlápně na plyn,tak vzadu z koncovky slyšíš snatelní syčení, jak když se ti stlačený vzduch dere malou dírou ven.

FoxManiak
Příspěvky: 41
Registrován: pon lis 29, 2010 19:09

Re: 220SD/220SDI

Příspěvek od FoxManiak » pon bře 21, 2011 19:09

teď mě ještě napadlo, koukni na plynový pedál pod příströjovku, jestli tam máš vratnou pružinu. já ji tam měl a šel mi kvůli ní nesmslně ztuha plyn. zajímalo by mě jestli to tam někdo nabastlil přede mnou, nebo je to originál, díky Fox

stefan
Příspěvky: 12
Registrován: pon úno 18, 2008 20:37
Bydliště: SLOVENSKO-NR

Re: 220SD/220SDI

Příspěvek od stefan » ned dub 10, 2011 12:45

Ahoj,ta vratna pruzina je tam origos,ale mohol by si popisat ktorou skrutkou na cerpadle si pridal palivo a o kolko si nou otocil.Trosku viac vykonu bude fajn.Vdaka Stefan

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18053
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: 220SD/220SDI

Příspěvek od Trunda » ned dub 10, 2011 15:49

Uf uf :roll: Co to tu vymyslite? Neni jednoduzsi si koupit benzinove K-acko? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

rasse
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 12, 2010 20:08

Re: 220SD/220SDI

Příspěvek od rasse » úte dub 12, 2011 6:36

Dekuji moc za rady;-) kat sem vyndal a zda se mi ze tam malinkej rozdil je..;-)zkusim vymyslet neco s tim čerpadlem a tim turbem..a co se tyce te pruziny tak ta je tam fakt origos...taky me tam pekne sra....po delsi ceste sem necejtil nohu..prvne sem pruzinu vydnal uplne ale to se pedal vracel s prodlevou..tak sem tam nacpal pruzinu snad ze skodovky ci z ceho to je..a je to znatelnej rozdil.;-)

rasse
Příspěvky: 6
Registrován: úte říj 12, 2010 20:08

Re: 220SD/220SDI

Příspěvek od rasse » úte dub 12, 2011 6:37

Co se tyce toho benzinaku..tak jednodousi by to bylo ale rad sem se zbavil Nissana 200sx co me malem vytahlo z bot..a ted kdyz jezdim uplne zadarmo tak benzinaka nechci..;-) ale samozrejme že by se na nem delali jednoduseji upravy..;-)

FoxManiak
Příspěvky: 41
Registrován: pon lis 29, 2010 19:09

Re: 220SD/220SDI

Příspěvek od FoxManiak » čtv dub 14, 2011 20:46

já promazal celé lanko , tak se mi plyn vrací v pohodě a je to :-) šroubek na naftu najdeš z levé strany čerpadla pokud stojíš před otevřenou kapotou. je vodorovně na šroubovák a pojištěný myslím 13kou matkou. tu matku ale uvidíš až po odtranění plomby.je tam čarná plastová a pod ní ještě pechový kroužek... všechno pryč a pak směle do toho. čím víc šroubek utáhneš, tím víc nafty přidáš.takže povol matku a dotáhni šroubek o půl otáčky.matku zase zajisti.můžeš dát i víc jak půl, ale pak sleduj jestli to za tebou moc nekouří....a přidel tu pružinu na táhlo turba.pak bude víc tlačit..


a teď pro ty co budou mít řeči o neodborném zásahu:
je to na vlastní riziko.já s tím mám zkušenosti dobré.i rover je jen auto a ne lidská bytost.u 14 let starého auta si to klidně risknu :-)

jinak přeji hezký den :o)

Odpovědět