
Ventily na 14K4F - serizeni
Ventily na 14K4F - serizeni
Klepou mi ventily na moji 214Si a potreboval bych je seridit. Nevim ale, jestli tam je hydraulika nebo klasika . 

Re: Ventily na 14K4F - serizeni
Hydroštely- zkus dát správný olej.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Ventily na 14K4F - serizeni
dal sem tam 10w40 a porad to klepe
Re: Ventily na 14K4F - serizeni
Jestli ti opravdu klepou ventily, buď máš špatný čidlo klepání, nebo echt špatnej benzín.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Ventily na 14K4F - serizeni
Klepou vážně ventily? Mě motor klepe jako sviň a ventily to opravdu nejsou. Asi bys to měl dát někomu poslechnout.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventily na 14K4F - serizeni
Někdy klepou hydroštely, nebo klepou ojnice na klice, už jsem měl obojí
Poznat se to dá od sebe celkem jednoduše, klika klepe víc zastudena a hydroštely zase spíš za tepla, a zatimco hydroštely klepou pořád, klika klepe víc při zvýšený zátěži motoru tzn. když na volnoběh pridáš nachvilku lehce plyn zacvaká to dokut máš přidáno a když ubereš nachvilku to stichne nebo ubere na hlasitosti, to záleží na tom jak hodně je to v !&@#! 


Re: Ventily na 14K4F - serizeni
Mě to klepe na volnoběh, studený víc, teplý míň. Přidá se plyn a stichne.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventily na 14K4F - serizeni
To bych musel slyšet, může to bejt samo taky spoustu jinejch věcí 

Re: Ventily na 14K4F - serizeni

http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: úte pro 02, 2008 11:35
- Bydliště: bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventily na 14K4F - serizeni
tak takýto Mam tiež problém. Mne sa to klepanie prejaví najviac keď nastartujem a idem cuvat z parkoviska. Keď som vymenil olej tak sa to zlepšilo, ale ako sa olej opotrebuje tak sa to zhorší. Tazdopadne si myslím že to klepanie niesu ani ventily a ani zdvihatka.Vilém píše:Mě to klepe na volnoběh, studený víc, teplý míň. Přidá se plyn a stichne.
Rover 214Si 16V 1996, hrdzoblato
Re: Ventily na 14K4F - serizeni
To co popisujete je klopení pístu, nejčastější závada hned po těsnění a škubání na K-motorech.
Je to způsobeno nedomazávání pístu na straně sání, tam je opotřebení největší.
Hydrošteli na K- mot. neodchází, pokud nemají nalítáno dvěstě a více.
Je to způsobeno nedomazávání pístu na straně sání, tam je opotřebení největší.
Hydrošteli na K- mot. neodchází, pokud nemají nalítáno dvěstě a více.
Re: Ventily na 14K4F - serizeni
Takže nový vložky a kroužky?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Ventily na 14K4F - serizeni
Dát vložky a kroužky není řešení, když už tak komplet s písty a úhlování ojnic, pak je tu ještě otázka jak předejit opětovnému problému,
já to vyřešil vrtáním ojnice-ostřikem o pr. 1mm která dostatečně maže stěny válců na straně sání.
Je samozřejmé že to musíte nechat dělat odborníka, který má zkušenosti.
Teď jde o to jestli se vám tato investyce vyplatí.
Tyto info jsou pouze mé zkušenosti s K- mot. je možné že se k této variantě nepřikloníte je to jen a jen na vás.
já to vyřešil vrtáním ojnice-ostřikem o pr. 1mm která dostatečně maže stěny válců na straně sání.
Je samozřejmé že to musíte nechat dělat odborníka, který má zkušenosti.
Teď jde o to jestli se vám tato investyce vyplatí.
Tyto info jsou pouze mé zkušenosti s K- mot. je možné že se k této variantě nepřikloníte je to jen a jen na vás.
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: čtv bře 31, 2011 15:40
Re: Ventily na 14K4F - serizeni
Mne tiez nieco klepe od motora a mam dojemze to bude chyteny ventil lebo je to nepravidelne a je jedno ci za studena alebo za tepla neviete co s tym??? inac ked prilozim ucho k viku hlavy tak to ide od tial ....