No tak pekne muze vypadat... ale! Mezi zakladni zhodnoceni patri kotrola spotrebnich veci, jako spojka, brzdy, vyfuk, kapaliny, podvozek... tyhle veci muzou byt totalne ojete a dat to vse naraz dokupy prijde na pekny balik... ale je to obecna vec. U doustovky... na zaklade poctu km... vymena tesneni pod hlavou - velmi dulezity parametr. Pokud neni vymenene, tak se musi vymenit - problem s tesnenim se projevuje olejem ve vode (lze zjistit i podle usazenin v trubkach), stav prevodovky (huceni lozisek), stav karoserie tzn. predevsim rez zadnich lemu.
U Roveru se musi hlidat hlavne to tesneni, ktere kdyz se ale vymeni, tak pak uz je po starostech... jinak je to o udrzbe a kvalitnim servisu a pokud ho Roverek ma, tak vydrzi jezdit hoooodne dlouho...
... jinak motor je hodne silny a velmi zivy. Jako zacatecnik se nauc krotit, protoze Roveri motory nejsou zadna prditka (oproti konkurenci). Nauc se nejprv jezdit s nizsima otackama, klidne a na pohodu... casem, az se s autem szijes, tak ho muzes sem tam poskadlit... to se hodi pri predjizdeni, pripadne pri drazdeni nejakym tuckovym Vochcavkarem

Hlavne neber hned prvni kus, ktery uvidis... coz se u Roverka dela spatne, protoze jak ho uvidis, tak se zamilujes a budes ho proste a jednoduse chtit hned
