-
Honza-B6
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát zář 05, 2008 8:34
- Bydliště: Praha 9 a Březnice u Příbrami
Příspěvek
od Honza-B6 » stř srp 03, 2011 18:28
Zdravím pánové, potřebuji poradit ohledně dvou nezapojených konektorů ( jeden přívod a rozbočují se). Jsou vyvedeny u expanzní nádoby i spínače otevřené kapoty a nějaké kostky co do ní vedou trubičky. Zkusil jsem napojit žárovku na vývod a po sepnutí klíčku jde do nich proud. Když jsem zkusil vyndavat pojistky, tak je to napojeno na č. 14 nebo 15 název Cooling fan rear W/WIPE a když to přeložím, tak z toho nejsem moudrý : ventilátor vzadu otřete... Díky za každou radu, ještě zkusím vložit fotku.
Rover 216 1999
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 03, 2011 19:41
To je pojistka na větrák na chladiči a zadni stěrač.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Honza-B6
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát zář 05, 2008 8:34
- Bydliště: Praha 9 a Březnice u Příbrami
Příspěvek
od Honza-B6 » stř srp 03, 2011 20:51
a nevíš, k čemu by mohly být ty konektory? neumím sem vložit fotky

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » stř srp 03, 2011 22:02
No leda od toho vetráku. Jinak nevim. Zkus se podivat na ele. Schema nejspis v rave rover. Ja bych se podíval ale nejsem doma.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Honza-B6
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát zář 05, 2008 8:34
- Bydliště: Praha 9 a Březnice u Příbrami
Příspěvek
od Honza-B6 » čtv srp 04, 2011 8:13
tam nemůžou vůbec dosáhnout ...jeden max u expanzky a druhý do pulky hlavy motoru.....
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv srp 04, 2011 8:20
Nejspíš to bude příprava na nějakou výbavu, kterou ty nemáš. Zkontroluj, jestli ti všechno v autě funguje a zapomeň na to.
Tu fotku mi kdyžtak pošli na
hrosiiik@gmail.com a já ti jí sem nahraju.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Honza-B6
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát zář 05, 2008 8:34
- Bydliště: Praha 9 a Březnice u Příbrami
Příspěvek
od Honza-B6 » čtv srp 04, 2011 8:46
No nevím, to by to aspoň zakryli a nenechali by to válet se u motoru

...všechno funguje -myslím

co potřebuju, to jede... Fotky jsem odeslal, děkuju
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv srp 04, 2011 9:00
Prostě se podívej všude kolem, jestli se nedá někde zapojit a když ne, tak to prostě nech jak to je. Já mám na svém autě nezapojené kabely, ale pod sedačkou. Kamarád na audi má prd výbavu a konektorů mu tam visí spoustu.
Teď mě napadlo, jestli to třeba není od nastavovaní výšky světel. Někdo měnil světla, třeba kvůli nehodě ale koupil levnější ne elektrické, ale to je jen takové střílení od boku.
Fotka nepřišla.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv srp 04, 2011 9:15
Fotku vloz tu do prilohy... taky me to zajima...
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Honza-B6
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát zář 05, 2008 8:34
- Bydliště: Praha 9 a Březnice u Příbrami
Příspěvek
od Honza-B6 » čtv srp 04, 2011 9:33
Trunda píše:Fotku vloz tu do prilohy... taky me to zajima...
tak už jsem na to asi přišel.... stáhnul jsem si rave manual a mělo by to být Heated Washer Jet - takže asi vyhřívání trysek ostřikovačů. i délkou by to souhlasilo a tím, že je jeden přívod a rozbočí se na 2 stejné konektory. Jen nechápu, proč, když už tam natáhly kabely, proč tam nejsou trysky vyhřívané. Je možné, že měnily kapotu, protože ji mám stříkanou.
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv srp 04, 2011 9:36
No proto, ze v aute je rozvod elektriny udelany vzdy tak, aby se jednoduse domontovalo prislusenstvi, ktere si zakaznik navoli... a protoze vyhrivane ostrikovace nechtel, tak to zustalo nezapojene...

... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
Honza-B6
- Příspěvky: 34
- Registrován: pát zář 05, 2008 8:34
- Bydliště: Praha 9 a Březnice u Příbrami
Příspěvek
od Honza-B6 » čtv srp 04, 2011 9:54
Trunda píše:No proto, ze v aute je rozvod elektriny udelany vzdy tak, aby se jednoduse domontovalo prislusenstvi, ktere si zakaznik navoli... a protoze vyhrivane ostrikovace nechtel, tak to zustalo nezapojene...

Máte někdo vyhřívané trysky na svých 200? myslím, že by tohle mohlo být stejné
http://www.lrseries.com/shop/product/li ... EATED.html
-
Trunda
- Site Admin
- Příspěvky: 18087
- Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
- Bydliště: Morava
Příspěvek
od Trunda » čtv srp 04, 2011 10:05
Bracha ma.... ale prijde mi, ze to tam me nejake zbastlene...
http://www.ebay.co.uk/itm/RANGE-ROVER-L ... 5644c20bdb .... neni to moc penez, ale mam obavu, ze to stejne nebude fungovat optimalne... to ti rozmrazi akorat trysky, ale dost casto stejne zamrzne i v trubickach... me spis napadlo zkusit omotat hadicku do ostrikovacu kolem trubky chladiciho okruhu... sice by to fungovalo az po zahrati systemu, ale pak by to uz rozhodne nezamrzalo ani na trysce...
... I love K-SERIES

... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 -
Článek |
Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 -
Profil |
ex MG ZT-T 190, 2002 -
Článek |
MG ZR 160, 2002 -
Článek |
Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017

-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv srp 04, 2011 10:07
Fotky
-
Přílohy
-

- Obraz1293.jpg (81.21 KiB) Zobrazeno 2759 x
-

- Obraz1294.jpg (67.07 KiB) Zobrazeno 2759 x

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011
-
F.i.s.h.men
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Příspěvek
od F.i.s.h.men » čtv srp 04, 2011 10:10
Kupte si zimní směs do ostřikovačů a je to.

<<<---Klikni pro zvětšení
Rover 216GSi - zanedlouho transplantace motoru D16Z2 (na obrázku) + pár dalších oprav a úprav
HOTOVO 31.7.2011